דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשבשבת - על גבי מסופונים 

מאת    [ 25/05/2010 ]

מילים במאמר: 555   [ נצפה 3346 פעמים ]

מודול "חשבשבת בכף היד" הינה תוכנה עבור מסופונים המתאימה באופן מושלם לתוכנת חשבשבת. כלל מערכות המסופונים אשר בישראל קשורות ל- חשבשבת ומתפקדות לשביעות רצונם של כלל המשתמשים. אף על פי כן, עלה הצורך על ידי המשתמשים למערכת תוכנה שפעילה על גבי בסיס נתונים של תוכנת חשבשבת באופן דינמי. עבור צורך זה בדיוק נעשה פיתוח לתוכנת חשבשבת בכף ידך.

ההבדל המשמעותי ביותר שבין "חשבשבת בכף ידך" מול מערכות אחרות הקשורות עם חשבשבת, הינו האופן שבו המערכת מעדכנת מחירים. בתוכנת חשבשבת קיימות שיטות שונות לקביעה של מחיר. ניתן להגדיר לכל משתמש/לקוח מחירון יחודי, אפשר לקשור אליו מחירון שהינו סטנדרט ועם הנחה כלשהי עבור כל קבוצה של פריטים או לשלב מס' שיטות על פי שייכות הפריט. כל הדרכים הללו מוכרות במערכת חשבשבת בכף היד, אשר על כן, המחירון שהוגדר ב- חשבשבת כלול גם במסופון.

חשבשבת - שימושי תוכנת המסופונים
נציגי השיווק ידפיסו על ידי התוכנה הזמנות מלקוחות, הספקים ידפיסו באמצעותה תעודות משלוח, נציגים יוכלו לקבל מלקוחות תשלום וידפיסו עבורם קבלות ואנשי המחסן יציינו במסופון את נתוני המלאים אשר במחסן.

מערכת המסופונים של חשבשבת מותקנת על גבי מחשב כף יד אשר בבסיסם פועלת מערכת הפעלה Windows CE של מייקרוסופט, כיום זוהי מערכת ההפעלה השכיחה במסופונים, אשר תומכת בשיגור מידע באופן אלחוטי, וזאת בנוסף לאפשרות של העברת מידע על ידי כבל. המסופון מוגדר לחיבור מול חשבשבת והמידע זורם בצורה דו-כיוונית באופן נוח ופשוט. בעת פתיחת רשומה חדשה ללקוח חדש, מספר קטלוגי חדש או מגדירים אחוזי הנחה, המידע עובר באופן אוטומטי מ- BackOffice למסופון.

מהם סוגי המסמכים אשר ניתנים להפקה במסופון ע"י חשבשבת?
מערכת המסופון מדפיסה: קבלות, חשבוניות, תעודת משלוח, הזמנות. בזמן הדפסת מסמך אפשר לראות את המחירים הקודמים שניתנו ללקוח. דפים שהודפסו במסופון משוגרים למערכת חשבשבת אשר ב- BackOffice ונרשמים כמסמכים של סוכן. אפשר להבחין בין מסמכים אלו לכאלה שהודפסו ב- BackOffice על ידי קוד המשתמש. בעת קליטה של קבלות וחשבוניות, מצויינות פקודות יומן בתוכנת הנהלת החשבונות (חשבשבת) באופן אוטומטי.

האם אפשרי להפיק מסמכים על ידי המסופון?
במערכת ניתן להפיק את המסמכים הקשורים בשיווק בצירוף לוגו החברה. הקישור שבין המדפסת לבין המסופון ניתן להשגה באמצעות הדרכים הבאות: קישור על ידי קרן אינפרא אדום, קישור על ידי כבל (העלות נמוכה אך פחות נוח), או קישור Bluetooth (עלות גבוהה יותר אך גם נוח יותר).

כיצד מתאפשרת ספירת המלאי על ידי המסופון?
ספירת המלאי אפשרית בשתי דרכים על ידי המסופון: בדרך הראשונה יש להכין קובץ ספירה ב- BackOffice (במערכת חשבשבת) ומקשרים אותו במסופון. בדרך זו אין צורך להקליד את מספרי הפריטים וגם ניתן לעקוב בזמן הספירה אם ישנה התאמה בין מלאים הרשומים בספרים לבין מלאי שנספר.
בדרך השנייה יש להקליד במסופון את מספרי הפריטים על ידי המחסנאי וגם את הכמויות ולהעביר את הקובץ ל- BackOffice. מערכת חשבשבת אשר ב- BackOffice מבצעת בדיקה של המלאי אשר נספר אל מול המלאי המצויין בספרים.

כיצד משוגר המידע מה- BackOffice למסופון ולהיפך?
בדרך הראשונה המידע מועבר על ידי גב תומך (עריסה) שבו מונח המסופון. הגב התומך מקושר בכבל אל המחשב. דרך זו עלותה נמוכה יותר, אך על הנציג להגיע למשרד אשר בו נמצא המחשב ובו נמצאת תוכנת חשבשבת. בדרך השנייה המידע משוגר על ידי קו טלפון )טלפון קווי או נייד). שיגור המידע באופן אלחוטי אפשרי על ידי טכנולוגיית Bluetooth או לחילופין על ידי פרוטוקול ה- Internet GPRS לשרת FTP. בדרך זו הנציג מסוגל לעדכן מידע ואף להתעדכן במידע חדש ללא הצורך בהגעה למשרד.








אורי יוסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב