דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס שיווק 

מאת    [ 25/05/2010 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2589 פעמים ]

עשייה שיווקית מבורכת מתחילה בידע בתחומי השיווק המוביל לשינויי גישה וחשיבה שיווקית נכונה. מי שיש לו עסק עם שאיפות ומודעות לחשיבותו של השיווק לקידום העסק, אך חסר לו ידע מעשי בנושא, יוכל לשפר את ביצועי העסק שלו בעזרת קורס שיווק. קורס בשיווק מלמד צעדים מעשיים בשיווק לצד ידע תיאורטי על תחום השיווק הן מצד העסק והן מצדם של הלקוחות. קורס שיווק דן באספקטים האנושיים והפסיכולוגיים המניעים את גלגלי השיווק של העסק הקטן, הבינוני וגם של חברה גדולה. בסופו של קורס שיווק יוצאים עם ידע מעשי ולא רק תיאורטי, שאת תוצאותיו ניתן לראות באופן מיידי עם סיום הקורס. הדרך לשיפור הביצועים בתחום השיווק עוברת דרך קורס בשיווק , כאשר המשותף לכל העסקים המצליחים היא פעילותם השיווקים ולא הסתמכות על העברת מידע מפה לאוזן.


קורס שיווק למנהלי שיווק

קורסים בשיווק מיועדים  למנהלי שיווק ובעלי עסקים קטנים ובינוניים, הרוצים להביא תוצאות של ממש לעסק שלהם. המטרה היא להפיק יותר פניות מהפרסום והחומר השיווקי של העסק. תפקידו של השיווק הוא למשוך לקוחות חדשים, אשר טרם התנסו בשירות שהעסק מספק או שטרם שמעו עליו, לאחר מכן הלקוחות יישארו נאמנים לחברה במידה והשירות שסופק להם אכן ענה על הצרכים והציפיות. ללמוד כיצד לפרסם את פעילויות החברה וכיצד לשווק אותם החוצה לכמה שיותר לקוחות, זוהי אמנות מעשית הנלמדת במסגרת קורס שיווק, ולימוד בניית אסטרטגיה שיווקית יימצא יעיל בכל עסק המבקש להתפתח.


תכנים הנלמדים בקורס שיווק

קורס שיווק מלמד לעבוד נכון בכל תחומי השיווק כגון שיווק באינטרנט, יחסי הציבור, דרך נכונה ליצירת תוכנית שיווק וניהול התקציב, שימוש בעיצוב למטרות שיווק, טקטיקות ליישום אסטרטגיות שיווקיות, מיתוג וניהול השיווק. הנושאים של קורס שיווק, דרכם נלמדים התכנים הנ"ל כוללים מבוא לשיווק, כלכלה-מאקרו ומיקרו והיחס שלה לשיווק, שיווק באינטרנט ובגוגל, הגדרת העסק, מיצוב, מיתוג, זיהוי לקוחות מטרה ופלחי שוק, הפסיכולוגיה של הלקוח, כתיבה שיווקית, בניית מסעי פרסום, תכנון הוצאות פרסום וניהול תקציב, מיומנויות מכירה ועוד. העקרונות בהם מתמקד קורס בשיווק הם תחום התקשורת הבינאישית, עקרונות המכירה, פסיכולוגיה של הלקוח ומיומנויות מכירה. כמו כן מושם דגש על לימוד הבנייה של אסטרטגיה ותוכנית שיווקית לעסק קטן. שימוש נכון ומושכל במשאבי הפרסום למטרות שיווקיות גם הוא נושא חשוב הנלמד כחלק מתכני קורס שיווק.


לימודי שיווק

קורס שיווק מומלץ לאנשי מקצוע ומנהלים בתחום השיווק והמכירות, כמו כן למקימי עסק עצמאי ולכל מי שרוצה לפצוח בקריירה בתחום השיווק. קורס בשיווק מקנה ידע מעשי לצד תיאוריות שיווקיות מוכחות ומפתח חשיבה שיווקית, המעניקה יתרון בעולם העסקים התחרותי של היום. קורס בשיווק עוסק במגוון אפשרויות השיווק הקיימות היום, משיווק באינטרנט וקידום במנועי החיפוש, דרך שיווק עצמי או עסקי ועד לשיווק ברמה הבינלאומית.

קורסים בשיווק בהמי"ל -  המרכז הישראלי לניהול

אמיר כהן קידום אתרים חברת אי.קיי דיזיין www.ekdesign.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב