דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספר: השדרוג - למלא את הבטחת הפוטנציאל האנושי - מתוך הבלוג של בנתיב הרוח 

מאת    [ 25/05/2010 ]

מילים במאמר: 1051   [ נצפה 1978 פעמים ]

תאור הספר: שמי דאג דה ויטו, מחבר הספר "השדרוג – למלא את הבטחת הפוטנציאל האנושי".

האם שמתם לב שהעולם נראה כמשתנה? דפוסי מזג האוויר מתחלפים, מערכות פיננסיות מתחלפות, ממשלות משתנות, מערכות יחסים משתנות, אנחנו משתנים.

ההתעוררות נעשית בכל העולם, ובכל השכבות הסוציו אקונומיות, כולנו מחפשים תשובות שונות לגבי שאלות הקשורות לבריאותנו, לרווחת משפחותינו, ולחיפוש שלנו אחרי מטרה ומשמעות בעולם.

המדענים יוכלו להצביע בפניכם על עובדות המראות כי כדור הארץ אכן משתנה, וזאת בדרכים רבות, כל דבר החל מהמערכות הפיננסיות ועד לדפוסי מזג האוויר מתחילים לרטוט למקצב שונה ובהתאם לחוקים חדשים.

אנו צריכים וראויים לתשובות נאותות יותר כיצד לחיות, כיצד להשיג ריפוי ושגשוג, יש עכשיו מקורות חדשים על פני כדור הארץ, טווח תדרים חדש של אנרגיה, אור ומידע, אשר כאן כדי לסייע לנו בדיוק בנקודה זו בזמן. בדיוק כאשר אנו זקוקים לתמיכה ועזרה יותר מכל.

מדענים מכירים ומדווחים בצורה לא תלויה שתדרי עזרה וריפוי אלו קיימים, ולמעשה כל אחד יכול להשיג גישה אליהם, וזאת ברגע שיוצרים עמם קשר.

הניסיון האישי שלי עם תדרים אלו לא היה קצר או משנה חיים, בתהליך האבולוציה שלי, אני שיניתי את חיי, את עבודתי, שיניתי את גופי הפיזי, ואת רגשותיי, תקוותיי ועשיתי סדר במחשבותיי, כל זה עשה אותי לאדם מאושר יותר, חזק יותר, לבבי ונעים יותר, גבוה יותר, ושמעתי כבר שאפילו משעשע יותר.

הספר השדרוג, ממחיש בעוצמה רבה את המירוץ האנושי אחר המודעות והיכולות של הרמה הבאה, בדיוק כפי שמחשבכם מקבל שדרוג תוכנה מזמן לזמן. עכשיו גם אנחנו יכולים להשתדרג, חשבו על זה, אנחנו מורידים תוכנה אל המחשב שלנו ופתאום המחשב שלנו מהיר יותר, חכם יותר, יש לו יותר זיכרון, נראה אחרת ועובד ברמה אחרת לגמרי. מה יקרה אם נוכל לעשות אותו דבר?

ה DNA שבספר זה מהדהד באמת מפתיעה שלכדור הארץ ולכל יושביו יש את ההזדמנות ליצור קשר עם חוקי היקום החדשים, כולל רמות חדשות של ריפוי ולחיות חיים חדשים ושונים לחלוטין. בשעה שכדור הארץ נע במסלולו הגלקטי אנו מתקרבים בספירה לאחור אל שנת 2012. למעשה, הדבר החשוב ביותר שיש להכיר בו הוא שהשינוי כבר מתרחש.

יש לנו כעת גישה רחבת טווח לכלים יקרים ומרגשים, מיומנויות ויכולות תודעתית אשר כאן לעזור לנו לחיות ברמה הבאה. ובצורה ברורה יותר, אלו תדרים חדשים, ממשיים, חכמים, שימושיים לריפוי והתמרה והם כאן על כדור הארץ בפעם הראשונה. יש באפשרותנו לרתום אותם כדי לרפא אחרים, לרפא את עצמו ולרפא את כדור הארץ. והדבר המעניין והמושך ביותר בתדרים אלו זה שכאשר אתם משתמשים בהם כדי לרפא אחרים ואת כדור הארץ, אתם למעשה מרפאים את עצמכם … באמת, וזאת בדרכים ברות הגדרה.

השדרוג נותן את ההוכחה שלה כולנו חיכינו. הוא מבהיר את הקשרים החדשים במדע, בתודעה, ברוחניות ובריפוי. כאשר מתמטיקאים ופילוסופים נפגשים לדיון מרתק מתגלה למעשה כי אנו רבי מימדים, ועכשיו אנו מתחילים להכנס לרמה חדש לגמרי של תודעה, מודעות ויכולות. למעשה, אנו יכולים להשתדרג לרמה הבאה בעצמנו על ידי בחירה לעשות זאת, פשוט להפוך לרמה הבאה של תוכנית האבולוציה האנושית.

כולנו צריכים וראויים לתשובות נאותות יותר כיצד לחיות, כיצד להשיג ריפוי ושפע, יש עכשיו מקורות חדשים על פני כדור הארץ, טווח תדרים חדש של אנרגיה, אור ומידע, אשר כאן כדי לסייע לנו בדיוק בנקודה זו בזמן. בדיוק כאשר אנו זקוקים לתמיכה ועזרה יותר מכל.

מדענים מכירים ומדווחים שתדרי עזרה וריפוי אלו קיימים, ולמעשה כל אחד יכול להשיג גישה אליהם, וזאת ברגע שיוצרים עמם קשר.

מה שונה ומיוחד?

השדרוג הוא ספר עוצמתי ומיוחד, הראשון מסוגו המשלב ניסיון אישי, עדות ממדענים ומידע של חקר התופעות הקשורות לשינוי העוצמתי המתרחש בכל מקום ובכל רמה בפלנטה. בשעה שיש בו מספר אלמנטים דומים לרבי מכר אחרים כמו: אתה יכול לרפא את חייך, השדה, האמונה הביולוגית, הקוד האלוהי והתחברות מחדש הוא מיוחד ומרחיב את ההבטחה למימד ידע חדש לגמרי.

למעשה הספר לוקח את המושג העצמה אישית לרמה הבאה ומלמד שכעת אנו יכולים לעבור מעבר לצורך באמונה ותקווה לרמה גבוהה יותר של ריפוי ותודעה. כעת, הכוח הבלתי נראה של היקום מוחשי ונגיש לכולם, וזאת ללא צורך באבחון, ובריפוי ממושך ויומיומי, באמירת הצהרות חיוביות. מלא בדיווחים אישים של ריפוי ברגע מסויים ושינוי לאורך זמן. השדרוג מספק השראה וידע על דוגמאות מיד ראשונה על עוצמת העבודה אשר מתרחשת עכשיו באלפי חיים….

 

למאמרים נוספים: התחברות מחדש

 

מלא בהתייחסויות מאנשי מחשבה והחוקרים הטובים בעולם, יש לנו עכשיו ערוץ עיקרי להעיר את השלמות ותמצית האלוהות אשר בכל אחד ואחת מאיתנו. על ידי הרגשה, תשומת לב, וקבלת מידע מהיקום.

עכשיו אנו יכולים ללכת מעבר לתיאוריות האינטלקטואליות של השדה ולנוע אל התנסויות אישיות יומיומיות אשר יש באפשרותנו להרגיש ולגעת בחיבור עם זה. השדה כעת מוחשי!

השדרוג מלא במחקרים חדשים מחלק מהמדענים המובילים בעולם.

הספר מספק עדויות, צד לצד עם דוגמאות אישיות ולהתרחשויות נפלאות אלו, הספר חולק איתנו דיווחים אישיים של אנשים שהחלימו מיידית מסרטן, פגיעות מוחיות, עקמת, שיתוק מוחין, דיכאון, חרדות, דלקות פרקים… . השדרוג לוקח ריפוי ואבולוציה אל היומיום, עם תשובות והוכחה לשאלות הפופולריות בעולם. מטריקס, מלחמת העולמות, ואוואטר הם לא שם בחוץ, למעשה הם כאן, נגישים וברי שימוש לשיפור חיינו.

השדרוג נוצר מהגילויים האישיים וההעברה של ריפוי התחברות מחדש של ד"ר אריק פרל אל הפלנטה, ספרו הרב מכר, התחברות מחדש תורגם ל יותר מ 30 שפות ובכל יבשת. עבודה זו, העבודה שלנו, נגעה בקושי במיליונים מתוך הבטחה לרפוי ברמות אחרות.

השדרוג מביא גם את ההוכחה וגם את ההבטחה של קונספט זה, וגם מרחיבה את הסיפור למישור גבוה יותר. לא רק שכולנו יכולים ללמוד כיצד לעזור לאחרים להרפא ממחלות, אלא שכולנו עכשיו יכולים לשדרג את חיינו הפרטיים, את מערכות היחסים שלנו, את המשימות שלנו, את התודעה שלנו ואת הלב שלנו בכל רמה. אנו יכולים להתרחב כדי להתמחות בכל חוקי היקום, וללכת מעבר לכוח המשיכה אל ולתוך הרמה הבאה של חוקי אהבה, שגשוג, איזון ושפע.

יותר מכך, השדרוג מוכיח ומציג את העובדה האקראית שבשעה שהמרפאים עוזר לאחרים, הם למעשה מרפאים את עצמם. ובצורה אחרת לגמרי, אנחנו יכולים לרפא את חיינו שלנו בצורה דרמטית ובאופן שיטתי לשפר אותם במשך הזמן. בנוסף בחרנו לחלוק עבודה זו גם עם אחרים על גבי הפלנטה, זה כאילו שהיקום בנה מערכת תמריצים כדי לתמוך בעבודה כדי לעזור לכל אחד להתרחב ולצמוח.

כעת עם עיצוב נבון ורמה שבלתי תאמן של חוק הזהב!

המאסטרים הבטיחו. זה אמיתי. זה חדש. זה נגיש. זוהי רוחניות רחבת תדר לכל אספקט של חייך. זהו שדרוג.

זוהי עבודתנו לשמוע את הצלצול ולתפוס את קו-החיים שהיקום זורק לעברנו, אין באפשרותנו יותר להתעלם מזה. זה הזמן לעצב לנו סולם ולטפס למעלה לרמה הבאה.

זה הזמן לשדרוג.

דאג דה ויטו

 

התפרסם לראשונה באתר של יעקב וליאת סמלסון - בנתיב הרוח

יעקב - איתי סמלסון וליאת ספארק - סמלסון --- בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג, התחברות מחדש, הרצאות, סדנאות, קורסים, יעוץ בצמתי חיים. http://www.bentiv.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב