דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התובלייה מהדורה שמינית 

מאת    [ 25/05/2010 ]

מילים במאמר: 296   [ נצפה 2539 פעמים ]

גליה ירון,סוף העולם(ירון-ירון),מתוך "אף מילה"- באלבום השני של ירון מגיעה ההזדמנות לשדרוג,ירון בשלה,מהוקצעת ובהפקה של ג'וני הקטן והמיומן,סוף העולם ושירים אחרים עושים תאבון לעוד סול פאנקי פופ מצד ירון,ג'וני ודודוש קלמס בין הנגנים.

 מושיק עפיה,אדון עולם (מן התפילה-חיטמן)- מתוך "עבודה עברית",שרים עוזי חיטמן, עפיה מפתיע יחד המעבד אבי גוטמן בגרסה קלילה שמערבבת קריצה ג'מייקאנית והשפעה לטינית. אשר על התופים,דודו טסה וסינגולדה (גולן) על הגיטרות.

 משינה,בליינד דייט (בנאי-ברכה)-מתוך "יהלומים בשמיים",שיר פתיחה מצויין למרות הבון טון לרדת לחיי אלילי האייטיז, שיר רוק כמיטב המסורת המשינאית עם כל השפה המוכרת,הפשוטה ,הבסיסית והישירה ששמענו בקו חמש,בדרך אל הים.

 רונית רולנד,וידוי אהבה (נבו-רולנד)-מתוך "הערות שוליים", שיר פתיחה מצויין לאלבום  הרביעי של הזמרת המצויינת הזו,דואט מכשף עם מוטי ביקובסקי המפיק המוסיקלי שהוציא אף הוא אלבום בכורה בשנה החולפת.רגישה,איכותית,תנו לה צ'אנס.יאיר סלוצקי בעיבוד לכלי נשיפה.

 רוני אלטר,למות קצת (אלטר-לוטרינגר)-מתוך "רוני אלטר" ,אלטר נשמעת טוב,אישית,בוגרת וודאי כשמפיק על כמו עופר מאירי ממונה על הפן הצלילי באלבום.יש רק בעיה אחת קטנה: דניאלה ספקטור הוציאה כבר אלבום לפני שנה...והצלילים שנובעים מאלטר נשענים בדיוק על אותה נישה- מוסיקלית ומסחרית,חבל.יונתן לוי בבס,מאירי ולוטרינגר בהקשה וקלידים.

 צח דרורי,אי שם(דרורי-דרורי)-מתוך "כיוון הרוח",יעל קראוס מ"בוסה" ועוד,מתארחת בפרוייקט היומרני של צח דרורי שמגיע מהמוסיקה הקלאסית ועבודה עם אביתר בנאי לאלבום כפול בו מתארחות בנוסף לקראוס גם דניאלה ספקטור,רות דולורס וייס ועוד..קראוס מצויינת כהרגלה אבל הפרוייקט כולו גדול מדי על הקהל הישראלי שרוצה יותר פשטות.

 איתמר רוטשילד,פתאום זה קרה(רוטשילד-רוטשילד),מתוך "רץ אליי חזק",אלבום שני ליוצר המיוחד שללא ספק שמע כבר רבות את עדי מדנס..ייחודי בדרכו שלו ואילו בשיר זה במיוחד עם עיבוד הקלרינט שמוסיף נופך ייחודי של ערן בריל נעשה כאן משהו אחר..הפקה מוסיקלית של נועם ענבר.

 מארש דונדורמה,שכונה (גורנשטיין),מתוך "שכונה",קטע הנושא מתוך האלבום השלישי של תופעת הפולקלור- פיוז'ן,בסטייל OIVAVOI הלונדונים,ביג בנד ירושלמי ענק שיתאים לכל חתונה..ממוסיקה צוענית ועד ערבית, מג'אז פרוע למוסיקה עממית בניחוח ירושלמי.

מורה ומרצה לאנגלית ולאמנות ומבקר המוסיקה הישראלית של התכנית "בילוי היום" בגלי צה"ל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב