דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורות חיים? מעכשיו גם באינטרנט 

מאת    [ 24/05/2010 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3851 פעמים ]

כתיבת קורות חיים נראית עבור רובנו כדבר שבשגרה. רבים אינם יודעים כי כתיבת קורות חיים היא השגריר האישי שלך בעיני כל מעסיק אשר תחפוץ להתקבל לחברתו. תכנון מדוקדק ונכון של מסמך קורות החיים יהווה את שער הכניסה שלך למקומות עבודה.

הגשה מקצועית של קורות החיים תהווה גורם מזרז מצד שני- גורם בולם, אם קורות החיים לא יוגשו בצורה האינפורמטיבית הנכונה. שלא נשכח: כאשר אדם שולח את קורות החיים שלו, הוא רק מועמד אחד מיני רבים. מבנה קורות חיים בעל ייחודיות הוא המפתח להצלחה.

איך ליצור מבנה קורות חיים נכון?

הדבר החשוב הראשון בכל מסמך קורות חיים הוא הפרטים האישים: שם מלא, סטטוס משפחתי, גיל, כתובת מגורים, פרטים להתקשרות וכדומה. מעבר לכך, חשובים נתוני ההשכלה, מוסדות ההשכלה הרלוונטיים, התעודות והתארים. ניתן להוסיף בהקשר זה כל השתלמות נוספת אותו עבר המועמד.

לאחר מכן, מומלץ להתמקד בפרק הצבאי. זו נקודה שגם אם היא נראית לכם בלתי משמעותית בעליל, יכולה להוות נקודה בעלת משקל אצל מעסיקים. עוד לפני הפרק הזה, חשוב כמובן – אולי חשוב ביותר – לספר על הניסיון התעסוקתי. הסדר והפירוט בחלק זה כה חשובים, עד שהם יכולים לחרוץ גורלות.
 
האם חשוב לנסח דף נלווה אל מסמך קורות חיים?

התשובה לכך, קודם כל, היא כן ובוודאות. פנייה ראשונית לפני קורות חיים היא דרך נוספת להבליט את עצמך מהשאר. כאן אפשר לשים דגש על עניינים אישיים יותר, על הכישורים וגם להסביר מדוע המועמד הוא המתאים למשרה המדוברת. גם ציון מקומות עבודה דומים בהם עבדתם בעבר, יכולים לסייע כאן רבות.
 
כתיבת קורות חיים באנגלית

גרסה אנגלית של קורות החיים היא דבר המצריך בראש ובראשונה הסתייעות בדוברי אנגלית ברמה גבוהה. אם כתיבת קורות החיים תהיה לא נכונה, זה רק יפגע בשולח. בשורה התחתונה, רצוי לשלוח את קורות החיים באנגלית רק אם התבקשת לכך.
 
קורות חיים ניתנים כיום להגשה דרך האינטרנט

החשיבות הרבה של הגשת קורות חיים גרמה לכך שחברות רבות עוסקות בנושא. tazooz קורות חיים לדוגמא פיתחה תוכנות אינטרנטיות בעלות ממשק קל וידידתי למשתמש, אשף קורות חיים, המאפשר לכל אחד ואחת להגיע לכתיבה נכונה ומסודרת קורות החיים ולכתוב בצורה האיכותית, הנכונה והמדויקת ביותר.

אותו אשף קורות חיים פותח תוך בחינה מעמיקה של הצרכים והכללים הנדרשים במהלך כתיבת קורות חיים, על מנת להגיש אותם בצורה הטובה והראויה ביותר. באתרי האינטרנט הללו ישנן גם עצות למשפטי מפתח מובילים, אשר יצרו רושם גדול יותר על המעביד הרצוי וימשכו את עינו.
 
ולסיום, החשוב ביותר: איך לא לשלוח קורות חיים

כאשר אתה שולח קורות חיים ואינך רוצה שהם ייזרקו לפח, דאג כי הם יגיעו בדיוק למקום שאתה צריך. אם אין התאמה בין הפניה למשרה המבוקשת ואם הפרטים לא רלוונטיים לתפקיד, סביר להניח כי קורות החיים שלך ימצאו את דרכם במהרה אל הפח. כמות קורות החיים הנשלחים ביום היא רבה ולמעסיק אין זמן לבדוק כאלה שיהיו לא ברורים.

גם תאריך ישן שיתנוסס בראש הדף (או בשם הקובץ) ושליחת מסמך שאין בו מבנה קורות חיים מסודר, יביאו את המעסיק הפוטנציאלי לחשוד כי הפרטים אינם עדכניים או פשוט לתת רושם שהמועמד שמולו אינו רציני. נסחו קורות חיים בלי שגיאות ושיהיה בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב