דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת קורות חיים בקלות 

מאת    [ 24/05/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 5066 פעמים ]

תמיד מדברים על חשיבותו של הרושם הראשוני בחיפוש עבודה. הרושם הראשוני שמעסיק יקבל מכם יהיה הרגע בו יראה את קורות החיים שלכם. כתיבת קורות חיים בצורה נכונה יכולה לעשות את ההבדל בין זימון לראיון עבודה לבין צבירת אבק בתחתית ערימה של עשרות קורות חיים שנדחו. אז מה הדרך הנכונה?

מה הנוסחה של כתיבת קורות חיים?

אפשר בגדול להגיד שיש נוסחה לכתיבה של קורות חיים ושכולם פועלים פחות או יותר על פיה. הנוסחה אומרת שעליך להציג את כל המידע הרלוונטי על כישוריך המקצועיים בסדר כרונולוגי הפוך, כלומר מההווה אל העבר. הנוסחה המקובלת היא מעין סטנדרט שמראה על מקצועיות, לכן כדאי לשמור עליו ולא לנסות להיות יותר מדי מקוריים.

מבנה קורות חיים

הנוסחה של כתיבת קורות חיים עובדת על פי מבנה שמפרט את הסיבות שבגללן אתה מועמד מושלם לעבודה. מבנה קורות חיים מתחיל בפרטים האישיים שלך, כמעין היכרות וגם כדרך לתקשר איתך ולהזמין אותך לראיון עבודה, אם קורות החיים שלך נמצאו מתאימות.

לאחר מכן יגיע פירוט – בסדר כרונולוגי הפוך – של ההשכלה המקצועית שלך, כדי למסור למעסיק את הידע והבסיס המקצועי שלך. אחריו יגיע פירוט של ניסיון תעסוקתי בתחום הרלוונטי. מעסיקים רבים יעדיפו מועמדים בעלי ניסיון אמיתי בעבודה בתחום על פני כאלו שרק סיימו את לימודיהם ואוחזים בידע התיאורטי בלבד.

למה כתיבת קורות חיים כל כך חשובה?

על כל משרה שמוצעת לשוק העבודה, יכולים להיות עשרות פונים. דווקא בגלל שקיים מבנה קורות חיים שכולם כותבים לפיו, חשוב שתצליחו להתבלט ולתפוס את העין של המעסיק. כתיבת קורות חיים נכונה תשדר למעסיק שאתם מועמדים רציניים, מקצועיים, שיודעים מה הם יכולים לתת לתפקיד ומסוגלים להתרכז בעיקר ולא בתפל. 

כתיבת קורות חיים בקלות עם אשף קורות חיים

למרות הנוסחה, למרות המבנה הברור, זו לא עבודה כל כך פשוטה. הידיעה שבזה תלוי העתיד המקצועי שלכם מאוד מלחיצה: מה לכתוב, מה לא לכתוב, איך לנסח את הדברים? זה היה יכול להיות הרבה יותר קל אם היה איזה אשף קורות חיים שהיה כותב בשבילנו, לא? תשמחו לדעת שיש כזה. והוא הופך את העניין לקל ופשוט.

tazooz קורות חיים – איך זה עובד?

tazooz קורות חיים מאפשר לכם כתיבת קורות חיים בצורה פשוטה, מהירה ובלי מאמץ. זהו אשף קורות חיים אינטרנטי שמנחה אתכם בכל שלבי התהליך, מבקש מכם להכניס את הפרטים הנחוצים ויוצר עבורכם קובץ וורד מקצועי של קורות חיים שנשלח אליכם בדואר אלקטרוני. בלי התלבטויות, בלי מחיקות חוזרות ונשנות – רק למלא את הפרטים והאשף יעשה את העבודה.

שדרוג קורות חיים קיימות

אם כבר יש לכם קורות חיים שכתבתם בעצמכם, תוכלו לשדרג אותן בעזרת tazooz קורות חיים ולהפוך אותן לקורות חיים שישיגו לכם ראיון עבודה. כלי השדרוג ישפץ לכם את מה שכתבתם, יחסיר פרטים לא חשובים, ידגיש את נקודות החוזק שלכם וימצא את הניסוח הנכון שיגרום לקורות החיים שלכם להתבלט ולעלות אל ראש הרשימה.

השלב שאחרי כתיבת קורות חיים

אחרי שיצרתם רושם ראשוני והוזמנתם לראיון, מגיע השלב הבא: בשלב הראיון תצטרכו להפגין את אותה מקצועיות ורצינות שמצטיירים מתוך קורות החיים שלכם. נסו להיות רגועים ולשדר ביטחון למרות המעמד המלחיץ וזכרו – מה שהביא אתכם אל הראיון הוא הרבה יותר מאשר כתיבת קורות חיים מוצלחת. הוא אתם והכישורים שלכם.

Tazooz - כתיבת קורות חיים בקלות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב