דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים חלונות גג - סקיילייט 

מאת    [ 24/05/2010 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2591 פעמים ]

כאשר נחליט לנצל את המרחב של עליית הגג שלנו ולהפוך אותו ליחידת מגורים ... זה בדיוק הזמן לחשוב על חלון גג.

חלון גג עושה את כל ההבדל בין מרחב חשוך וחם לבין מרחב מואר ומאוורר.

המשמעות של פיזור חלונות בגג היא לא רק בנושא היופי והעיצוב המרענן. יש לכך השפעה ישירה על רמת האקלים בתוך החלל כולו. ככל שיש יותר חלונות גג, כך מתגברת תנועת האוויר וכך החום הרב העולה מעלה מהבית לעליית הגג משתחרר לו החוצה.

חלונות גג לא רק שמשחררים אוויר חם החוצה, אלא, יש ביכולתם של להכניס אוויר רענן. הסיבה לכך היא במבנה המיוחד של חלון גג שבנוי מציר אמצעי שבו מבנה הכנף של החלון פונה בזווית מתוך הגג וכך נוצרת זרימת אוויר אל בפנים עליית הגג.

אלמנט נוסף וחשוב הוא בפיזור של האור והפצתו במרחב של עליית הגג . שילוב שני האלמנטים הללו הם אלה שיוצרים את המקום והופכים אותו למזמין. כידוע חלונות גג הם מוצר שמשפיע על עיצוב המרחב הפנימי של עליית הגג. כמו כן , חלונות גג מתחברים למפלס של השיפוע בגג, דהיינו מחליפים רעפים.

המשמעות היא שהחדרים חשופים לסביבה החיצונית. אך החשוב מכל שחלון הגג יהיה איכותי. המשמעות היא בידוד מלא מניעת נזילות מים וחסימת מעבר לחום וקרינה בחורף לקור וגם בידוד אקוסטי.

חלון גג איכותי חייב ליצור הפרדה ברורה בין האקלים שבחוץ לבין האקלים בתוך הגג. לכן, חשוב מאוד לקבל החלטה נכונה שאומרת שחלון גג חייב לעמוד במזג אוויר קשה אפילו יותר קשה מהרגיל מזה שאנו רגילים. כדי להיות בטוחים בבחירת חלון גג קודם כל מומלץ לקנות חלונות גג המיוצרים במדינות שיש להם מזג אוויר קשה. כך נוכל להיות בטוחים לגבי האטימות של חלונות גג אלו שנבחנו ונבדקו לאורך שנים במקומות שהבידוד לקור ולנזילות חייבת להיות איכותית וללא פשרות.

חלונות גג  סקיילייט המשווקים למדינות שבהם האקלים קר וגשום מאוד, מגיעים עם מערכת של פחי מרזוב נוספים באריזה נוספת. פחי מירזוב אלה משמשים מקדם בטיחות נוסף למרזוב הרגיל. תוספת זו הכרחית ,ומערכת זו נועדה להתאים עצמה לסוג הרעף ומיקום החלון בגג, כך שההתקנה תהיה מושלמת עם הרעפים בגג והופכת להיות יחידה אחת.

פרטים אלו נראים לכאורה לא חשובים, אך הם אלה שמאריכים את חיי החלון בגג. כמובן שהפרטים הנוגעים בבידוד ובאטימות של החלונות הגג הם החשובים ביותר, אך חשוב גם להסתכל על החלון בחלק הפנימי. לדוגמה רמת העץ של משקוף הפנימי של חלון גג. יש לבדוק שהעץ איכותי ושעבר טיפול וצביעה בלקה על בסיס מים. כמו כן כשבאים לרכוש חלונות גג צריך לשים לב שכל האלמנטים יהיו עשויים מאלומיניום ולא מפלסטיק. כלומר, הידיות, הצירים, ברגים צריכים להיות איכותיים, אחרת לא יחזיקו מעמד לאורך זמן.

יצרני חלון גג איכותיים, נותנים מענה נכון ועיצובי גם לנושא של אביזרים נלווים לחלון גג. ניתן למצוא היום בשוק הישראלי חלונות גג עם מגוון אביזרים חשמליים לחלנות גג המגיעים כחלק אינטגרלי של החלון גג ואינם נראים כלל במסגרת המשקוף הפנימי של חלון הגג .כלומר, הם מוסתרים לחלוטין. כמובן קיימים אביזרים לא חשמליים כמו וילון האפלה לחלון גג, וילון הצללה במגוון צבעים, תריסים. יש לדאוג שהאביזרים יהיו ויראו איכותיים ושיהיו מקוריים של החברה היצרנית והמשווקת, ולא בייצור מקומי ורק כך ניתן לקבל אחריות מלאה שלמות המוצר ואיכותו.



ייבוא שיווק והתקנה של חלונות גג , סקיילייט וסולמות מתקפלים לעליית גג. ייבוא  ישיר של חלונות גג VELUX דנמרק.


חברת עליית גג סניף נס ציונה - 08-9409399


חברת עליית גג סניף רעננה - 09-7468088


אי מייל ליצירת קשר info@aliat-gag.co.il


אתר האינטרנט שלנו www.aliat-gag.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב