דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חולצות כמוצרי פרסום 

מאת    [ 23/05/2010 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2691 פעמים ]

שלטי חוצות הם כלי שיווקי אפקטיבי מוכח. כולם רואים אותם, כולם עוברים דרכם. אך לא כל פרסום חייב להיות אדיר מימדים. ישנן דרכים אחרות, יעילות לא פחות לפרסם דרך דברים שבאמת קרובים אלינו כמו למשל הבגדים שלנו, או ליתר דיוק- חולצות.

בחר את קהל היעד שלך

לכל מוצר יש קהל יעד. תפקידך כמפרסם הוא להכיר את קהל הלקוחות שלך, לדעת מה עובד עליו ומה לא. אם החלטת לפרסם את המוצר שלך באמצעות הדפסה על חולצות T, סביר להניח שאתה לא מפרסם את פריצת הדרך המדעית הבאה אלא משהו קרוב יותר לעולמם של בני הנוער, קהל היעד העיקרי של החולצות הללו.

בין אם אתה מפרסם סדרת מוצרים חדשה, חטיף חדש או את הלהקה שהקמת עם החבר'ה במוסך של אבא, וודא שהתוכן מתאים לעיצוב. חולצות ובעיקר חולצת טריקו פשוטה, הן פריט לבוש מופלא אשר מסוגל להתאים את עצמו לכל סגנון וסגנון.

חולצות ומוצרים נלווים

הפירסום האישי כבר מזמן הוכח כיעיל במיוחד. כולנו נשארים לראות טלוויזיה בזמן הפרסומות ולמען האמת אנחנו כבר מזמן לא כל כך תמימים ולא מאמינים לכל מה שאומרים לנו. אך מוצרי פרסום ביתיים בשימוש פרטי הם כבר טריטוריה שיווקית שונה לגמרי.

עטים, מאפרות, גפרורים ומצתים, חולצות וצעיפים ועוד הרבה מאוד מוצרים מעוטרים בפרסומות שונות, חודרים לשטח המחייה שלנו כמעט מבלי שנשים לב. מוצרי פרסום אינם חייבים להיות שלטים, להפך: כשלטים הם יעילים פחות ממוצרי פרסום אישיים שנמצאים בבית הלקוח או במשרד ומשמשים אנשים באופן יומיומי.

מגבעתי עד אדידס

מהי פרסומת על חולצה? הלוגו של החברה אשר ייצרה את החולצה למשל הוא פרסומת. חולצות סיום מסלול צה"ליות מפרסמות את היחידות השונות וגם עובדות ככלי שיווקי לא רע בכלל: צעירים רואים את בעל החולצה הגאה וגם הם כמוהו, ששים להתגייס. כל בזכות העיצוב של החולצה ומה שהיא אומרת.

חולצות עם שמות של מועדוני ספורט גם משווקות של הקבוצה. החולצות כמוצרים נלווים לסדרת טלוויזיה, של זמרת ילדים מצליחה, או של להקות מטאל באות לחשוף עוד יותר את מי שמתנוסס עליהן. מיליוני אנשים לובשים אותן ומיליונים אחרים רואים אותן.

גם אתה יכול לפרסם לכיתה שלמה או לכל הפלוגה

אתה לא חייב תקציב ענק, יועצים ואנשי שיווק כדי לפרסם את המוצר שלך. מה שאתה צריך הוא קצת חוש עיצוב (ולא ברמות של מעצב על), תקציב של בין עשרות לכמה מאות שקלים, רצון טוב ו.. חנות שמבצעת הדפסה על חולצות ליד הבית.

הדפסת חולצות היא עניין פשוט מאוד

כיום כל אחד יכול לפרסם את עצמו על גבי חולצה מכל סוג. כל מה שצריך לעשות זה לחשוב על לוגו נחמד, להוסיף לו ציור קטן או פונטים מיוחדים ויצאת לדרך. פתאום גם מוסך קטן במושב בשרון יכול להיות הדבר החם הבא. הכל תלוי בחולצה ובמה שיודפס עליה.

בעולם שלנו הכול הפך טכנולוגי. היום מפרסמים ברשתות חברתיות, בפורומים ובלוחות מקוונים. אפילו פרסום בטלוויזיה, שלא לומר רדיו, כבר לאט לאט נדחק לשוליים. עם כל הכבוד לטכנולוגיה - וכבודה במקומה מונח - במקרים מסויימים דווקא הדברים הקטנים, היומיומיים והנצחיים הם אלה אשר עושים את העבודה. לפעמים מספיק כמה חולצות כדי להשיג את מה שרצינו.

רן ספורט - הדפסת חולצות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב