דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדלן במיאמי 

מאת    [ 23/05/2010 ]

מילים במאמר: 565   [ נצפה 4613 פעמים ]

נדל"ן מיאמי הופך להיות פופולרי שוב מכיוון שישנם הרבה נכסים שהגיעו למצב של כינוס נכסים מסוגים שונים ועם כמות נכסים גדולה שכזו הזמינה למכירה – הדבר הופך את מיאמי לגן עדן של ממש לאלו אשר מחפשים נדלן במיאמי להשקעה.

 

עם זאת כאשר מחפשים נדל"ן מיאמי להשקעה צריך לדעת איזה נדלן אטרקטיבי יותר ואיזה פחות, מה לבחור ומה לדחות... להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור נדלן במיאמי להשקעה:

 

1.      מיקום, מיקום ושוב מיקום -  כן, מיאמי גדולה והאיזור הוא מפתח קריטי בבחירת נדלן במיאמי להשקעה – לרכוש נדל"ן באיזור מתדרדר זו טעות נפוצה שצריך להימנע ממנה! חפשו נדלן במיאמי להשקעה באיזור עם מאפיינים כמו בתי ספר טובים, מצב כלכלי טוב, קרוב לקניונים, בתי חולים ומסעדות. לפעמים טוב לשלם טיפה יותר על נדל"ן מיאמי אבל לקבל הרבה יותר!  הדבר יגדיל את ההכנסה שהנכס יניב לכם!

2.      השקעה לטווח ארוך – השקעה בנדל"ן הינה השקעה לטווח ארוך – אל תחשבו כי תהפכו להיות מיליונרים בין לילה. הדבר לוקח שנים ועבודה קשה על מנת להצליח. החזיקו בכל נכס לפחות שנה לפני שאתם מוכרים אותו – כך תקטינו משמעותית את כמות המסים אשר תשלמו כמסי רווח.

3.      השכרה עם אפשרות רכישה – אל תשכירו את הנכס עם האפשרות לרכוש, מכיוון שבמקרה שכזה השוכרים יבקשו הנחה משמעותית בשכר הדירה ויש סיכוי רב שהם לא ירכשו את הנכס בסופו של דבר וכך הפסדתם כסף רב – או שתשכירו או שתמכרו ישירות אך בשום אופן אל תשכירו עם אפשרות רכישה מכיוון שכך תפסידו כסף רב בדמי השכירות.

4.      ללמוד ללמוד ושוב ללמוד – בצעו תחקיר מעמיק לאותו נדל"ן מיאמי להשקעה – שאלו את המומחים, סוכני נדל"ן, בנקאים ומשקיעים אחרים. למדו, בצעו מחקר והשכילו בכל הקשור להשקעות נדל"ן לפני שאתם רוכשים את הנכס – טעות אחת יכולה לגרום לכם לפשוט את הרגל עוד לפני שהתחלתם!!!

 

נדלן במיאמי להשקעה הוא בהחלט אופציה מעולה וכיום המבחר גדול יותר מאי פעם, השתמשו בטיפים על מנת לרכוש נדלן במיאמי להשקעה ותתחילו להרוויח כסף.

צילום אירועים כל מה שרציתם לאירוע מושלם   אינסטלטורמבצע פתיחת סתימות   עבודה בחו"ל בוא לעשות אחלה כסף או לינפוש בוילות בצפון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב