דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה 

מאת    [ 23/05/2010 ]

מילים במאמר: 1302   [ נצפה 4798 פעמים ]

 

   
התקנת אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה

 

 

התקנת אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה הכלים היחידים שתצטרכו הם סרט מדידה, סכין חד ומשור יד או משור חשמלי . אם אתם צריכים לחתוך את אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה   ולהתאימם מסביב לצינורות, עמודים או מעקות, תצטרכו גם מסור יד או מסור חשמלי אחר ( ג'קסון ).

 

רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה  מהווים פתרון פשוט ויפה לחידוש רצפה, הינם קלים להרכבה ולפירוק אף מספר פעמים.

 

חזקים, גמישים, בולמים רעשים וזעזועים, אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה  מהווים השקעה בטוחה וארוכת טווח. האריחים מעוצבים להתקנה קלה וחופשית בהצמדה מהירה בקליק, ומתאימים להרבה שימושים בלי דבק או אמצעי הצמדה אחרים.

 

 

 

אסתטיקה וצבעים שונים  של אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה  מאפשרים הבלטת שטחים ע"י שימוש במבחר צבעים וגיוון כבר משלב התכנון.

 

פעלו לפי השלבים הבסיסיים הבאים:

 

שלב 1 – עצבו מראש את ה ריצוף שלכם

 

רעיון טוב הוא לשרטט את העיצוב המיועד שלכם על נייר, לפני שמתחילים לעבוד. ניתן לנסות שילובי עיצוב שונים על ידי כיוון האריחים לכיוונים שונים או על ידי שימוש באריחים שונים ומגוונים.

חשוב לזכור, אם אינכם מרוצים מהעיצוב שהנחתם, אין שום בעיה להרים את אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה   ולהחליף את מיקומם לכל צורה אחרת.

 

שלב 2 – הכינו את המשטח

למרות שאריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה  יכולים להיות מונחים מעל משטחים הקשים ביותר בטון, בלטות או כל משטח קשה אחר, אסור שיהיו סדקים גדולים, קפיצות, או משקעים, שיכולים לגרום לאריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה להיות מונחים בצורה לא אחידה או להתנדנד מעל המשטח.

 

אם המשטח מחוספס או סדוק במיוחד, מומלץ ליישר אותו בעזרת חומרי תיקון או איטום מתאימים.

 

שלב 3 – הצמידו את אריחי רצפה צפה מודולרית למקומם

ברוב המקרים, טוב להתחיל להניח את אריחי רצפה צפה מודולרית  מהפינות החיצוניות של האזור שתרצו לכסות ולעבוד פנימה לכיוון הקיר. אחרי שמיקמתם את האריח הראשון בפינה של אזור העבודה שלכם, הצמידו את האריח השני ויישרו את החיבורים שלו לקצוות האריח הראשון המתאימים.

 

לחצו על האריח השני בחזקה, כך ששני האריחים ננעלים טוב יחד. חזרו על תהליך פשוט זה של הצמדה למקום, כשאתם עובדים בכיוון אלכסוני על פני בשטח.

 

שלב 4 – גימורים

בשורה האחרונה של האריחים, ייתכן ותצטרכו לחתוך כמה מהם, על מנת להתאימם לרווח שנשאר. ניתן לחתוך את אריחי רצפה צפה מודולרית  בעזרתסכין או  מסור פשוט, מסור משונן או כל סוג אחר של מסור.

 

ניתן לחתוך את האריחים על מנת להתאימם לצינורות או עמודים.

 

לגימור יפה ומקצועי של העיצוב שלכם תוכלו להשתמש ברצועות הקטנה (סף אריח), אשר נצמדים לקצה השורה החיצונית של האריחים.

 

 אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה הינם פופלאריים ואטרקטיביים  ביותר. קלים במיוחד להתקנה ולהסרה,  אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה הינם הבחירה טובה לשיפור מראה הבית, החניה או העסק שלך.

מערכת הריצוף של אריחי רצפה צפה מודולרית למוסך ולחניה הינה קלה להרכבה באופן מיוחד, מתחברת בקליק וכל אחד יכול להרכיבה בקלות רבה. אין צורך בכלים מיוחדים. המערכת מותאמת להרכבה ופירוק מהיר ומתאימה ביותר לתערוכות ולתצוגות זמניות.


אין סוף אפשרויות עיצוב – ניתן ליצור רצפה בכל גודל שתחפצו, לערבב צבעים ודוגמאות ולתכנן כל עיצוב שאתם רוצים.

 

התקנת אריחי רצפה צפה מודולרית יכולה להיות מורכבת על כל רצפה ישרה ואפילו על חול או דשא וכן בתנאי שטח שונים. עם הריצוף ב- רצפה צפה מודולרית  נוצרים פני שטח חדשים אסטטיים, מעוצבים במבחר צבעים.

 

למערכת הריצוף המודולארית ב- רצפה צפה מודולרית  יש אופציה לגימור מיוחד בקצוות ובפינות הנותנים מראה של תמונה ממוסגרת ויוצרים משטח אסטטי עם רמת גימור גבוהה ביותר.

 

מערכת ריצוף זו איכותית וקלה לאחזקה וניקיון, הניקיון יכול להתבצע ע"י שטיפה, ניגוב בסמרטוט או עם שואב אבק.

 

 שימושים שונים ומגוונים לכל מטרה :

 

אזורי ייצור /  אזורי החסנה /  אזורי מכירה / חדרי תצוגה / אזורי תעשייה קלה וכבדה / סופרמרקט , מכוני כושר / קניונים / מרכזי קהילה / בתי ספר /  חדרי תצוגה זמניים / תערוכות  / להגנה באזורים אלקטרוניים או תעשיה אלקטרו אוטומטית / חדרי מחשב / חדרי המרה טלפונית /  מסביב לחדרי מכונות /  / חדרי אוכל ומטבח / / בתי חולים וקליניקות / סאונה ואמבטיה / בתי מלון / מסביב לבריכה / מוסכים / חדרי ילדים / מגרשי טניס ,כדורסל  וספורט /  החסנה בחדרי קירור / חדרי כביסה / חניה לרכב.

 

 

 

חברת NovelGreen  באתר www.novelgreen.co.il יבואנים של ריצוף מודולארי מסוגים שונים. הריצוף המודולארי כיום תופס מקום של כבוד כריצוף אסטטי פשוט ומהיר להרכבה עמיד ביותר וחסכוני בצורה משמעותית. קלות ההרכבה והפרוק, החומרים העמידים ממנו עשוי הריצוף, רמת הגימור הגבוהה וקלות האחזקה הופכים את הריצוף המודולארי לאחת הברירות המועדפות על רבים מבעלי הבתים הפרטיים, האדריכלים ואף מנהלי פרויקטים ציבוריים ומהנדסי ערים.באתר זה תוכלו למצוא את סוגי הריצוף המודולארי הפופולאריים: אריחי עץ טבעי , לוחות דק פלסטי דמוי עץ ואריחים ל'דקים' מעץ טבעי אסטטי, עמיד וידידותי לסביבה, פולימר PP מעוצב לשימוש בבתים פרטיים ובתי עסק, אריחים מפלסטיק PVC עמיד לשימוש בריצוף ביתי חיצוני ובחניה, במפעלים ומעבדות ושימושים תעשייתיים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב