דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיסוי שוודי - זה כדאי לכם 

מאת    [ 21/05/2010 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 4503 פעמים ]

עיסוי שוודי - זה כדאי לכם

טכניקות עיסוי הן טכניקות עתיקות מאוד, ומקורן כנראה במזרח הרחוק. פרופסור שוודי שחיפש פתרונות לבעיות גופניות שונות ייבא את העיסוי לשוודיה בתחילת המאה ה-19 ופיתח שיטת עיסוי שוודי המתבססת על טכניקות העיסוי העתיקות.

 

אפקט פיזיולוגי

עיסוי שוודי עובד על כל מערכות הגוף גם ברמה הנפשית. בסופו של דבר, אבל בתור התחלה  הוא משפיע על הרמה הפיזיולוגית, על הגוף.

  • מערכת העור. לאחר עיסוי שוודי העור הופך להיות אלסטי יותר, גמיש ורך.  תהליך של עיסוי שוודי מנקה את העור ומוריד את שכבת התאים המתה. בנוסף הוא גם מונע היווצרות קמטים, עוזר להדק עור משוחרר ומחזיר את הגמישות.
  • מערכת התנועה (שלד ושרירים). לאחר עיסוי שוודי יש תחושה מעולה של החזרת הגמישות לשלד ולמפרקים. זאת בשל העובדה, כי עיסוי שוודי עובד באופן ישיר על השרירים.
  • מערכת העצבים. תהליך של עיסוי בכלל וכמובן עיסוי שוודי בפרט משחרר עצבים לכודים בשרירים ובעיקר בגב. עיסוי תורם תרומה נכבדה להרגעת מערכת העצבים כולה, לתחושה של רגיעה אמיתית גם ברמה הנפשית.
  • מערכת ההפרשה הפנימית. בעיות של פעילות ההורמונאלית בגוף ניתן בהחלט לפתור באמצעות עיסוי שוודי נכון וממוקד.
  • מערכת העיכול. תהליך של עיסוי שוודי מסייע להמריץ את פעולתה של מערכת העיכול  ולפתוח חסימות בה, אם קיימות.
  • מערכת הנשימה. לאחר עיסוי שוודי מערכת הנשימה מתפקדת בצורה אופטימאלית יותר, בית החזה נפתח והנשימה  טובה יותר ויעילה יותר.
  • מערכת החיסון. תהליך של עיסוי שוודי ממריץ את כל מערכות הגוף לפעילות טובה יותר, וכך מן הסתם גם מסייע לחיזוק המערכת החיסונית.
  • מערכת המין. תהליך של עיסוי שוודי מאפשר פתיחת חסימות בתפקוד המיני ולעתים אף מסייע בפוריות. הכל בגלל היתרונות של עיסוי שוודי לגוף ולנפש כאחד.
  • מערכת הלב וכלי הדם. תהליך של עיסוי שוודי ממריץ את מחזור הדם, וכתוצאה מכך משתפרת פעולת הלב וכמובן מחזור הדם נעשה נמרץ יותר. בגלל עובדה הזו בדרך כלל האדם אחרי עיסוי שוודי הופך למלא אנרגיות ומרץ, ומוכן לקראת החיים במלוא אונו.

 

 

הכל מתחיל בראש

כל טכניקת עיסוי שהיא, וכמובן גם עיסוי שוודי הם טיפולים שנועדו לסייע לבריאות הנפשית והגופנית. אדם הרוצה לשנות את חייו לטובה, יבין כי עיסוי שוודי או טיפולים נוספים, הם רק התחלה. כל טיפול אלטרנטיבי הוא בראש וראשונה, טיפול משנה מחשבה. במהלך עיסוי שוודי או עיסוי אחר, הכל  עובד טוב יותר וכך גם התודעה.

הפתרון לחיים טובים באמת הוא קודם כל לאהוב את עצמכם. תנו לעצמכם קודם כל עיסוי שוודי במתנה, ואז תמשיכו את השינוי לחיים בריאים ומאושרים יותר.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.  052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב