דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיסוי הוליסטי - משוודיה באהבה... 

מאת    [ 21/05/2010 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3148 פעמים ]

עיסוי הוליסטי - משוודיה באהבה...

עיסוי שוודי הוליסטי הפך בשנים האחרונות לצורת טיפול מבוקשת מאוד בתחום הטיפולים האלטרנטיביים. במהלך עיסוי שוודי הוליסטי ניתנת תשומת לב ניתנת לחיבור בין האיברים במהלך העיסוי, וכל איבר מטופל לא כחלק נפרד העומד בפני עצמו.

 

מקור השיטה

אומנות העיסוי השוודי, שהיא הבסיס לשיטת עיסוי שוודי הוליסטי פותחה על ידי פרופסור פר הנריק לינג בתחילת המאה ה - 18. לינג, שהיה מדריך סייף באקדמיה המלכותית בשטוקהולם. הוא סבל משיגרון וחיפש אחרי פתרון. החיפוש הביא אותו ליפן שם למד את העיסוי הסיני העתיק "אנמה". כשחזר לשוודיה, פתח ב - 1813 את בית הספר הראשון לעיסוי בשטוקהולם.

כך עושים את זה

במהלך עיסוי שוודי הוליסטי המעסה מתייחס לגוף כאמור, כשלם. המעסה משתמש בשמן על מנת להחליק, ללטף, ללוש, למעוך ולפרוט על גופו של מקבל עיסוי שוודי הוליסטי  במהלך הטיפול. לעתים התנועות הן זורמות ומחליקות על מנת לכסות שטח רחב. אמנם לעתים, במהלך עיסוי שוודי הוליסטי המטפל יתמקד באזור או שריר מסוים, וייתן לו תשומת לב על פי הצורך. התנועה ההרמונית של המטפל משרה על המטופל תחושת זרימה ונינוחות.

 

האם מעסה הוא רופא?

ממש לא. כדאי שתדעו כי עיסוי שוודי הוליסטי הוא למעשה שיטת טיפול השונה מהעיסוי הרפואי. מטרתה היא ליצור מרחב נעים, רגוע ונוח למטופל, בו הוא יכול להרגיש משוחרר ונינוח. מטרתו של עיסוי שוודי הוליסטי לתרום בהרגעת כאבי שרירים ולחצים נפשיים. כמו כן כל עיסוי, ובפרט עיסוי שוודי הוליסטי מעודד זרימה של דם בגוף המטופל, ובכך מפיג כאבי שרירים ולחצים פנימיים.

 

בחירת מעסה

עיסוי שוודי הוליסטי כאמור היא טיפול שנועד לגרום להרגשה טובה, לכן כדאי לבחור את המטפל הטוב ביותר שתוכלו לבחור.

  • מקצועיות וניסיון. לפני שאתם בוחרים מטפל  עיסוי שוודי הוליסטי, כדאי לבדוק איפה הוא למד עיסוי שוודי הוליסטי וכמה שנות ניסיון יש לו. אפשר לבקש לראות את התעודה שלו, ולשאול איפה למד עיסוי שוודי הוליסטי לצורך התרשמותכם. אין ספק, גם כי ניסיון הוא מרכיב חשוב מאוד. ככל שמתנסים יותר בתחום עיסוי שוודי הוליסטי כך התוצאות טובות יותר.
  • שיחה אישית. לפני שאתם מחליטים על טיפול, כדאי שתשאלו אותו כל מה שאתם רוצים לדעת על עיסוי שוודי הוליסטי, ותראו האם התשובות שלו מספקות אתכם. אם הרגשתם שלא ממש התחברתם למטפל הזה, כדאי שתעברו למטפל עיסוי שוודי הוליסטי אחר.
  • עניין של גישה. בסופו של דבר עיסוי שוודי הוליסטי הוא  עיסוי קלאסי מפנק.  בדרך כלל עיסוי שוודי הוליסטי נעשה עם שמן שקדים. מטרתו של עיסוי שוודי הוליסטי  היא להמריץ ולאזן את מחזור הדם,  לרענן ולהרגיע את העור וכמובן להרפות לחצים ומתח.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.   052-8705343  www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב