דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות התוכן השיווקי לקידום אתרים 

מאת    [ 20/05/2010 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1977 פעמים ]


התשובה לשאלה באם האתר שלך ימצה את הפוטנציאל העסקי שיש בו קשורה ביכולת של אתר האינטרנט שלך להניע את הנכנסים אליו לפעולה. ובמטרה שפוטנציאל זה יתגשם ויתרגם עצמו להכנסה, צריך {להקדיש|להקצות משאבים לכתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג. בעזרת כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג אפשר בקלות להפוך מבקרים רנדומלים ללקוחות רוכשים וחשוב אף יותר ללקוחות נאמנים שחוזרים לאתר שוב ושוב, בכדי לקנות את המוצר או שירותים שלך. משימה זו היא כבר סרט אחר לרוב כותבי התוכן.

עולם האינטרנט הוא חדש. האנשים שעובדים בעולם זה הם על פי רוב מתכנתים מיומנים או מעצבי אתרים מוכשרים. לאנשי ווב אלו אין את הדרוש למטרת כתיבת תוכן שיווקי שיניע לפעולה. ולכן, אם אתם מעוניינים להתחיל לעשות כסף באינטרנט עליכם לפנות למשווקים שמתמחים במתן שירותי כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג. כשמדובר באתר אינטרנט בעל פוטנציאל עסקי, חשוב להבין כי כל דף ודף באתר האינטרנט עשוי לשרת את המטרה שלך – להרויח כסף וכי כל דף אינטרנט יכול לגרום תגובה מצד הגולשים. המטרה היא להפיק מכל דף האתר את התגובה הרצויה לך, בעל אתר האינטרנט.

רק דרך כתיבת תוכן שיווקי ושרותי תוכל להפיק את המרב. בעזרת כתיבת שירותי קופירייטינג תוכל להחליט מה יתחולל במוחו של הגולש, באיזה צורה יתרשם מן האמינות שלך ומן הידע המוצג. באמצעות ושרותי קופירייטינג ניתן לכוון את הגולש לפעולות שרצינו בין אם הפעולה היא להמשיך לדף הבא ובין אם למלא טופס רכישה של מוצר.

חשוב להבין, שכתיבת שרותי קופירייטינג עבור המדיום האינטרנטי שונה משירותים אלו עבור מדית הפרסום המסורתית. נכון, אנחנו יוצרים תוכן לאתר האינטרנט שלנו על מנת שיניע את המבקרים לפעולה, אך עלינו לזכור שיש להתאים את תוכן האתר גם למנועי החיפוש. התוכן הוא אחד הדברים המרכזיים שסורקים מנועי החיפוש והוא זה שישפיע רבות על הדירוג של דף האינטרנט יחסית לדפי אינטרנט דומים, מתחרים. לכן כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג עבור אתרי אינטרנט, מציבים מטרה כפולה ומסובכת, הם צריכים להיות מושכים הן עבור הגולשים ברשת והן עבור מנועי החיפוש.

האפשרות להרשים הן את הגולש והן את מנועי החיפוש היא קצרה ביותר, ומדובר בהזדמנות קצרה ביותר. ממחקרים שנעשו בשנים האחרונות עולה שגולשים ברשת מחליטים תוך זמן קצר ביותר באם להישאר בדף אינטרנט נתון או לעבור לאתר המתחרה, שניות אלו הן חשובות ביותר במיוחד ולעוצמת השכנוע הטקסטואלית יש חשיבות רבה. אם האתר שלך לא יכלול את הביטויים המתאימים לא תוכל לממש את הפוטנציאל העסקי הטמון בו.

שרותי קופירייטינג מקצועיים יחזקו את המסרים השיווקיים שלך. באמצעות העברת מסרים טובה יותר שלך תוכל ליהנות מהרבה קליינטים חדשים, לייצר אמינות, ביטחון ולויאליות. תוכל לשכנע בקלות יתר לקוחות אפשרים לקנות אצלך ולהניע לכדי פעולה.

 

עוד מידע באתר

מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט , עיצוב אתרי אינטרנט , בניית אתרי תדמית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב