דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הוספת אתר- למה? 

מאת    [ 20/05/2010 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2281 פעמים ]

הוספת אתר- למה?

כעסק המעוניין לפרסם עצמו בעידן בו אנו חיים- עידן המדייה, אופציית הפרסום המקוון היא חשובה ואף קריטית לפרסום מוצלח. כחלק מחשיפת מוצר מסויים יש לבנות לו אתר המרחיב אודותיו כשהצעד הבא הוא, באופן בלתי נמנע, הוספת אתר למערכת המידע האינטרנטית. בשלב זה, בו האתר מוכן לעלייה לאוויר, הוספת אתר למאגרי המידע שתיעשה בצורה אפקטיבית תגדיל את מספר הכניסות לאתר ובעקיפין גם הכנסותיו. כביכול תהליך פשוט המתגלגל מאליו ואינו דורש מחשבה מעמיקה מאחוריו- הרי שככל שתפרסם יותר כך תיחשף יותר,לא? התשובה היא לא בדיוק. דווקא פה יש להימנע מהוספת אתר לכל מנוע חיפוש קיים שכן אף על פי ההגיון הישר אין המהלך תורם לחשיפה רחבה. כיום השתכללו מנועי החיפוש והכלים איתם הם עובדים. אתרים המפרסמים בצורה אגרסיבית ובמקומות רבים מדי עלולים להיחשד כאתרי ספאם ולטובת גולשי האתר יסוננו ולא יכללו במאגר התוצאות כלל. הוספת אתר נכונה מצריכה כלים מתוחכמים יותר ועדיף גם שלובים. בנוסף ישנם מספר קטן של מנועי חיפוש השולטים בזירה ומספיק לפרסם בהם כדי להגיע לחלק הארי של האוכלוסייה. הכלים השלובים בתהליך הוספת אתר למנועי החיפוש כולם קיימים רובוטים הנקראים ספיידרס ומטרתם היא זיהוי שינויים באתרים כגון דפים חדשים, קישורים חדשים ובכך עדכון נתונים שוטף. הספיידרס סורקים דפי אינטרנט ומתריעים על כל הוספת אתר שמתקבל במערכת כלינק ואגב כך מסווגים אותו באינדקס. אתר חדש המפרסם אצל אתר שכבר קיים במאגרי המידע יתווסף למאגרי המידע באופן אוטומטי גם מבלי שהצטרך לבצע הוספת אתר ישירה. כמו כן חשיפה ברשתות חברתיות, פורומים רלוונטיים ובלוגים גם היא יוצרת קישור עקיף לאתר ופועלת על אותו העיקרון בדיוק. חשיפה של האתר באינדקס מהווה אף היא כלי קידום חשוב ובניגוד למנוע חיפוש אין פרסום מקיף בדרך זו כדי לפגוע בדירוג האתר. ככל שישנה יותר חשיפה באינדקסים הגדולים כך תתבצע החשיפה בצורה אופטימלית יותר. דרך נוספת שמשלבת בעצם בין כל הכלים היא פנייה למקדמי אתרים מקצועיים שיעשו את 'העבודה השחורה' בשביל העסק. לכאן כבר נכנסים שיקולים תקציביים של המפרסם. שהרי הוספת אתר עצמאית חוסכת כסף בהשוואה לחברות מקצועיות אבל גובה זמן והרבה ממנו. מנגד גם מיצוב טוב יותר של העסק באינדקסים כרוך בתשלום והרי המטרה העיקרית היא חשיפה גבוהה ככל האפשר לקהל היעד. לסיכום תהליך הוספת אתר בצורה נכונה אינו תהליך של דקות או תהליך פשטני והוא כן מצריך מחקר מעמיק על רשתות, פורומים, אינדקסים שונים וקצת פחות מידע על מנועי חיפוש. כאמור, ניתן תמיד לפנות לחברה חיצונית לקידום אתרים אך גם שם יש לבצע מחקר פן תיצור אותה חברה יותר נזק מתועלת על ידי שיווק אגרסיבי ולא נכון.

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך-  לוח מודעות,  פרסום חינם,   איפה אתה- אינדקס עסקים  פרסום חינם    http://www.aaaa.co.il       http://www.where-r-u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב