שיטת הגבוה והייחודי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיטת הגבוה והייחודי 

מאת    [ 19/05/2010 ]
מילים במאמר: 174   [ נצפה 1841 פעמים ]

 
 

הסבר קצר על השיטה הנהדרת והנפוצה ביותר של אתרי מכרזים. רוב אתרי המכרזים כבר שידרגו את השיטות המיושנות שיצרו פער בין אנשים בעלי ממון לבין אנשים דלים יותר. השיטה הקלאסית נקראת שיטת הגבוה והייחודי. אז מה היא בעצם אומרת-  כשעולה מכרז חדש לקניית מוצר, בעלי האתר מחליטים על מחיר מקסימלי שניתן לשלם עליו (המחיר תמיד יהיה מחיר מגוחך מאוד). המטרה של כל משתתף במכרז היא להציע את המחיר הגבוה ביותר שלא עובר את המחיר המקסימלי.

לדוגמה: אם יש מכרז על רכב חדש והמחיר המקסימלי הוא 100 ש"ח, אף משתתף לא יכול להציע מחיר גבוה מ-100 ש"ח. בנוסף אסור למשתתף להציע הצעה שכבר קיימת, כלומר שתי הצעות זהות נפסלות וכמובן שאין לראות את הצעות המחיר של שאר המשתתפים (אלא אם היא זהה לשלך). אופציה נוספת היא המרת המוצר בכסף. אתרי מכרזים רבים מאפשרים לאנשים שאינם מעוניינים בקניית מוצר להמיר את המוצרים לכסף, בכל מכרז מציין אם ישנה אופציה כזאת וכמובן שהמחיר משתנה ממוצר למוצר. כל מכרז מוגבל בזמן ובמספר המקומות. מכריזים על המנצח סופית כאשר נגמר הזמן והמקומות נתפסו.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב