דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ימי הערכות לבית הספר 

מאת    [ 17/05/2010 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 6196 פעמים ]

אווירת המיתון פגעה בכל הענפים והביאה לירידה בביקושים, אבל למכירות של מוצרי החזרה לבית הספר יש כנראה חוקים משלהן. הערכות המבוססות על סקרי שוק צופות, כי הקופות בחנויות המוכרות ציוד לבית הספר יתקתקו לא פחות מבשנה שעברה. נראה כי ההורים קונים הרבה דברים לילדים שלהם בימי הערכות לבתי הספר – כך מצביע סקר של החנויות הגדולות שנערך לפני שנת הלימודים האחרונה, לפני ארבעה חודשים.

כלי הכתיבה והתיקים נמכרו השנה ב-5 אחוז יותר, 200 אלף תלמידי כיתה א' ומיליון תלמידי בתי ספר בכללי. למרות עליית המחירים והמיתון החזק שפקד את ישראל כבר ב-2008 הישראלים קונים עוד ועוד ציוד לימי הערכות לבתי הספר לילדים שלהם בלי לעשות חשבון למחיר שמאמיר לכמה מאות עד אלף שקלים לכל ילד בכל שנה.

באופיס דיפו אומרים כי החזרה לבית הספר עומדת השנה בסימן צרכנות נבונה ושקולה, על רקע המצב הכלכלי. הרשת מציעה מבצע של 1+1 על כ-100 מוצרים וטוענת כי המבצע מאפשר לחסוך כ-30% ממחיר סל הקניות הממוצע. בקרביץ אומרים כי הוצאה ממוצעת על ילד היא כ-450 שקלים – 10 מיליון פריטים נמכרו לפני שנת הלימודים האחרונה שנפתחה,  עפרונות, מחקים, מחברות, קלמרים וילקוטים ועד מחשבים ושולחנות כתיבה.

קרביץ מציעה הקיץ שירות אינטרנטי חדש בשם "ספרנט", המאפשר להורים ולתלמידים להזמין את כל ספרי הלימוד הנדרשים ולקבלם הביתה בתוך 7 ימים. גם השנה הלהיטים הם מוצרים ממותגים, אשר הבולטים שבהם הם מסדרת "כמעט מלאכים", דיסני, ספיידרמן, נייקי, מותגי כדורגל וכדורסל. גם קניית תיקים מיוחדים ששומרים על הגב של הילדים מייקרת את הסל הממוצע של הקניה: התיקים של חברת TROLY בעלי הגלגלים מתפרקים ל-3 חלקים, ומאפשרים לילד לגלגל את התיק במקום להעמיס את המשקל על הגב.
במהלך היום יכול הילד לפרק את התיק, ולמשל כשיש לו שיעור ספורט - לקחת רק את החלק הרלוונטי ולחסוך במשקל. גם תיקים עם גלגלים או פרטי הערכות לבתי הספר ששומרים על הסביבה מייקרים את הסל.
 
הרצאות לימי הערכות לבתי הספר
גבריאה אביגור, חנה אזולאי הספרי, יעל ארד, שרה בלאו, עירית דורטל, חנה הרציג, יוסי סדבון, איתי טלגם, גלי מנור, עזאם עזאם, יונתן צ'רצ'י, תמי סירקיס, מיכל שלו, יהודית רותם, חנן קריסטל, צביה אהרוני, שרה אנג'ל, דן בילסקי, צבי ברק, מיכל דליות סופר נני, הם רק חלק קטן מהשמות שיש באתר המרצים להרצאות לימי הערכות לבתי הספר. פנו אלינו ונארגן לכם את ההרצאה הטובה ביותר שקיימת בישראל.

 

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב