דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור כלות - טיפים ליום הגדול 

מאת    [ 16/05/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2993 פעמים ]

אין אחת שלא חשבה כבר מגיל צעיר על החתונה שלה - איך תיראה השמלה שלה, גן או אולם, איזה אוכל יוגש, איזה שיר חופה יתנגן, ואפילו על החתן, אבל איפור כלות הוא נושר שרובנו שוכחות לחשוב עליו. איפור כלות טוב יכול להקפיץ את ההופעה ולגרום לך להיראות כמו נסיכה. אפשר גם להסתיר פגמים בעור, פצעונים ואדמומיות בעזרת איפור כלות נכון. אבל, איפור כלות חובבני ולא מקצועי יכול לגרום לך להראות מבוגרת, חיוורת או לחלופין "מחופשת", ויכול באופן כללי לגרום לך להראות לא במיטבך.

 

במידה והחלטת למצוא לך מאפרת מקצועית, להתאפר לבד או להיעזר בשירותיה של חברה, יש דרכים רבות לשדרג איפור כלות ולגרום לך להראות ביום הגדול כמו מיליון דולר. הנה כמה טיפים שישדרגו לך את הלוק ביום הגדול:

 

איפור כלות נכון יכול לטשטש את הפגמים והחלקים שאת לא אוהבת בפנייך. משחק עם גוונים שונים של מייק-אפ והצללות יכול לגרום לאף שלך להראות קטן או צר יותר, ליצור לך עצמות לחיים גבוהות ומודגשות יותר, לגרום ללסת להראות עדינה יותר או ליצור מראה צר יותר לפנייך וכך לגרום לך להראות רזה יותר. התייעצי עם מאפרת מקצועית או חפשי במגזינים כיצד ליצור לעצמך מראה שיחמיא לפנייך ויוכל לטשטש את הפגמים הקטנים בהם.

 

איפור כלות צריך להיות מודגש יותר מאיפור ערב רגיל ממספר סיבות. ראשית, כאשר את מתאפרת באיפור ניסיון את בדרך כלל לובשת בגדי נוחים ופשוטים, ועל כן האיפור יכול להראות מוגזם מעט. אבל כאשר תראי את עצמך בתוך שמלת הכלה המפוארת שלך האיפור יראה לך מתאים ומשתלב עם המראה הכללי בצורה טובה יותר. בנוסף, צילומים נוטים לטשטש את האיפור ולגרום לו להיות מודגש פחות, ואף אחת לא תרצה לפתח את התמונות מהיום הגדול בחייה ולגלות שהיא נראית בהם חיוורת ועירומה מאיפור.על כן, גם אם את בדרך כלל מעדיפה שלא להתאפר בצבעים עזים וכהים, מומלץ לבחור איפור כלות בצבעים כהים יותר ולהשתמש באיפור נוצץ יותר ביום החתונה.

 

איפור כלות צריך להיות מושלם ומדויק. כאשר מתאפרים לבד חשוב לשים לב גם לפרטים הקטנים ביותר. כאשר מורחים את שכבת הבסיס והמייק-אפ חשוב לעבור גם על צידי הפנים, הצוואר ואפילו המחשוף, כדי להימנע מהבדלים בגווני העור בין הפנים לאזורים שסמוכים אליהם. חשוב מאוד גם לשים לב שכל מוצרי האיפור אינם שומניים, כיוון שאלו נוטים להימרח ולהעלם, וגורמים לפנים להראות מזיעות ומבריקות.

 

ולבסוף, איפור כלות חייב להיות עמיד במיוחד. חבל  לגלות שהמסקרה או האיילינר נמרחו כשתיפול לה דמעה או שתיים מההתרגשות. בנוסף, רצוי לוודא שהאיפור מקובע היטב עם פודרה כדי שלא ימרח אחרי שעות רות של ריקודים והזעה. מומלץ לפדר את כל הפנים כולל השפתיים והעפעפיים על מנת שהאיפור יחזיק לאורך כל האירוע.

 

 

 

המאמר נכתב כהמלצה לבית הספר לאיפור של מיקי בוגנים ופורסם על ידי פורטל האירועים הישראלי: אירועים בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב