דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש בעלי מקצוע באינטרנט - היום זה כבר קל 

מאת    [ 16/05/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3237 פעמים ]

 

שוב התפוצץ הצינור באמבטיה? חיפוש בעלי מקצוע יכול להפוך לעסק מתיש, כמעט כמו החלפת הצינור המפוצץ בעצמכם. ספר הטלפונים שלכם כנראה כבר מזמן שוכב מתחת לשולחן בתור רגל רביעית או עליו כמשקולת נייר ועל המקרר יש רק מגנטים של פיצה. אז מה עושים? בשביל זה המציאו את האינטרנט.

 

חיפוש בעלי מקצוע- מאיפה להתחיל?

 

כיצד מחפשים בעלי מקצוע באינטרנט? ברשת הכל פרוץ ואין שום דרך לדעת אם המידע אמין או לא. לכן, וודאו שאתם מחפשים במקומות הנכונים. גם באינטרנט יש אזורים שבהם כדאי לחפש וכאלה שלא. ניתן להשתמש במנועי החיפוש ופשוט להקליד את שם המקצוע אותו אתם מחפשים ואפשר להיעזר באתרים, פורטלים ומנועי חיפוש מיוחדים.

 

פורטל חיפוש בעלי מקצוע

 

בפורטל המסייע בענייני חיפוש בעלי מקצוע תוכלו להשוות מחירים בין בעלי המקצוע השונים, לגלוש בפורומים מיועדים של בעלי מקצוע, להתייעץ עם גולשים אחרים אשר נתקלו בבעיה דומה לשלכם ואפילו להתייעץ עם בעלי המקצוע עצמם.

 

ייחודו של פורטל מסוג זה הוא הלינקים שהוא מציע לאתרים אחרים. כך, דרך דף הבית, תוכלו גם למצוא אתרים שונים של בעלי מקצוע ולנווט בקלות בין אתר לאתר ולוודא שאתם מוצאים בסופו של דבר בדיוק את מה שחיפשתם.

 

תנו לאצבעות ללכת בשבילכם, גרסת המקלדת

 

פעם אם היינו מחפשים שרברב, נגר או אפילו מיילדת, היינו פותחים את מה שנחשב בעיני כולם לתנ"ך של בעלי המקצוע- דפי זהב. היום התהליך של חיפוש בעלי מקצוע, כמו דברים טובים אחרים, כבר מזמן עבר לרשת.

 

דפי הזהב כבר לא כל כך זהובים כפי שהיו ובעצם הם כבר לא ממש דפים, אלא דפים וירטואליים. אבל הקונספט עצמו לא השתנה: נכנסים לאתר, מקלידים את המקצוע המבוקש ולפניכם נפתחים דפים עם שם העסק או בעל המקצוע, התמחותו, שם וכתובת העסק ובמידה ויש כזה- אז גם קישור לאתר.

 

להתייעץ, להשוות ולהמליץ- הפורומים המקצועיים

 

אם אתם מעוניינים להתייעץ עם חברים או עם בעלי המקצוע עצמם, אל תשברו את הראש. ברשת קיימים מאות, אם לא אלפי פורומים מקצועיים, אשר נועדו בדיוק לאנשים כמוכם. פה תוכלו להחליף מידע, להתייעץ ולהשוות מחירים והכל תחת קורת גג אחת. חיפוש בעלי מקצוע בעצמו לא נועד לפורומים, אך בהחלט תוכלו לגבש דעה ולצבור ידע שימושי דרכם.

 

עסקים שמכבדים את עצמם כבר מזמן עברו לאינטרנט. גם אם אין להם אתר, סביר להניח שתוכלו למצוא כמעט את כל העסקים ברשת. ואם לא, אז כנראה שהעסק מיושן ואת זה אתם לא צריכים כשאתם מחפשים אחר בעל מקצוע טוב.

 

כל בעלי המקצוע באותו אתר ובאותו מקום

 

מחפשים ספא? חפשו באתרי טיול ונופש או באתרי בריאות ואורח חיים. מחפשים הובלות? רוצים לקפוץ לספא בזמן שהחבר'ה מחברת ההובלות מעבירים לכם את הדירה? לכו לאתרים המרכזים את הכל תחת הכותרת של חיפוש בעלי מקצוע, כמו האתר של דפי זהב.

 

החיים מתקדמים והטכנולוגיה משתלטת על כל תחום בחיים. מה שפעם היה מסורבל ומסובך, הפך לפשוט ונגיש. מצד שני, הצנרת נשארה אותה צנרת והיא לפעמים מתקלקלת. כדי לעבור דירה, עדיין צריך להזמין שירות הובלות עם משאית וארבעה גלגלים. יש דברים שלא משתנים. לפחות חיפוש בעלי מקצוע נהיה פשוט יותר.

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב