דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אריחי עץ טבעי ואריחי עץ- פלסטי למרפסת 

מאת    [ 15/05/2010 ]

מילים במאמר: 296   [ נצפה 2903 פעמים ]

 

אם מרפסת העץ שלכם התיישנה ונראית בלויה או פגומה מהשפעת פגעי מזג האוויר והייתם רוצים להשיג שוב את המראה הרענן והאסטטי שהיה לה קודם. אחד הפתרונות הפשוטים ביותר הוא ציפויה מחדש באריחי אריחי עץ טבעי או אריחי פלסטיק דמוי עץ .

 

ישנן כמה אפשרויות בחירה בין סגנונות וצבעים שונים הן באריחי העץ הטבעי והן באריחי העץ- פלסטי כך שאינכם מוגבלים כלל בבואכם לעצב מחדש בצורה הייחודית לכם.

 

לדוגמא, תוכלו לשים גבול למרפסת או להכין פאנל מקושט ובולט ליד דלת הכניסה. עבור הגבולות החיצוניים של המרפסת שלכם, אפשר להשתמש ברצועות הקטנה, שנדבקות לקצוות האריחים על מנת לתת להם גימור מקצועי.

 

אם המרפסת עשויה ממשטח בטון ולא עץ, זה אפילו קל יותר והתוצאות יכולות להיות אף יותר מדהימות. שוב, התהליך הינו פשוט, מהיר וקל. הצמדת האריחים אחד אל השני, לחיצה קלה וקליק, מרפסת רגילה יכולה להיות מכוסה תוך פחות משעה, ומוכנה לשימוש מיידי.

 

במידה ויש צורך בחיתוך אריחי העץ על מנת להתאימם מסביב לצינורות או שנדרש חצי אריח עד לקיר, האריחים ניתנים לחיתוך ידי מסור יד פשוט. מומלץ להכין תבנית מכרטיס נייר קשיח, זה הופך את העבודה של חיתוך הגודל והצורה של האריחים אף לקלה עוד יותר.


 


 חברת NovelGreen יבואנים של ריצוף מודולארי מסוגים שונים. הריצוף המודולארי כיום תופס מקום של כבוד כריצוף אסטטי פשוט ומהיר להרכבה עמיד ביותר וחסכוני בצורה משמעותית. קלות ההרכבה והפרוק, החומרים העמידים ממנו עשוי הריצוף, רמת הגימור הגבוהה וקלות האחזקה הופכים את הריצוף המודולארי לאחת הברירות המועדפות על רבים מבעלי הבתים הפרטיים, האדריכלים ואף מנהלי פרויקטים ציבוריים ומהנדסי ערים.באתר זה תוכלו למצוא את סוגי הריצוף המודולארי הפופולאריים: אריחי עץ טבעי , לוחות דק פלסטי דמוי עץ ואריחים ל'דקים' מעץ טבעי אסטטי, עמיד וידידותי לסביבה, פולימר PP מעוצב לשימוש בבתים פרטיים ובתי עסק, אריחים מפלסטיק PVC עמיד לשימוש בריצוף ביתי חיצוני ובחניה, במפעלים ומעבדות ושימושים תעשייתיים שונים. כמו כן תמצאו מידע נרחב על אריחים וקורות ריצוף מודולארי ל'דקים' מקומפוזיט עץ פלסטי עמיד ביותר, בעל גימור דמוי עץ, העשוי מפלסטיק ושבבי עץ ממוחזר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב