דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעת נישואין באילת 

מאת    [ 13/05/2010 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 4659 פעמים ]

קיים ויכוח רב שנים בנוגע לטבעו של האדם בכל הנוגע לזוגיות קבועה. יש הטוענים שהאדם הוא יצור פוליגמי (מהמושג - פוליגמיה), הוא זקוק לחופש מיני והוא לא מסוגל מטבעו לחיות כל חייו בשותפות ובנאמנות עם אדם אחר - כלומר, הוא אינו  מסוגל להיות מונוגמי (מהמושג - מונוגמיה), ויש הטוענים אחרת.

הצעת נישואין יש בה מעין הצהרת תמיכה במונוגמיה אך האם הצהרה זו עומדת במבחן המציאות לאחר שהנישואין יוצאים לפועל או שמא זוהי מלחמה בלתי אפשרית כנגד הטבע? על כך לא אענה במאמר זה, זהו חומר למחשבה, אם כי אינני חוששת להצהיר שאני, כאדם רומנטי, מאמינה שמונוגמיה אפשרית בהחלט עם האדם הנכון. על כן, הצעת נישואין בעיניי איננה פעולה של מה בכך ורבה המשמעות שמאחוריה.

הצעת נישואין היא אחד הצעדים המשמעותיים ביותר שהאדם עושה בחייו - הן זה שמציע והן זה שמסכים להצעה. ההחלטה, דהיינו ההצהרה לחיות יחדיו במונוגמיה, חייבת להתקבל בתנאים האופטימאליים ומכאן חשיבותו של האופן בו מוצעים הנישואין.

ישנן אין ספור דרכים להצעת נישואין והיום ניתן למצוא באינטרנט את מגוון האפשרויות. במאמר זה אציין ואדגיש דרך אחת מיוחדת במינה, מקורית ומפתיעה להצעת נישואין. המדובר בשיט הצעת נישואין על יאכטה באילת.

לאילת קסם מיוחד, היא מנותקת משאר הארץ ורבים מכנים את אילת כחו"ל. באילת לא חשים את המתח הפוליטי, בטחוני, כלכלי שחשים בשאר הערים בארצנו. אילת היא כל כולה תיירות, קניות ורומנטיקה. באילת, הים הכחול מכחול וההרים המרשימים שמקיפים אותה יוצרים סוג של בידוד קסום, נתק בריא מחיי השגרה. זוהי סביבה מושלמת להצעה חשובה כל-כך כהצעת נישואין.

ההפלגה במפרץ אילת, הפלגה פרטית כזוג מבלי שאנשים נוספים מלבדכם יהיו מעורבים, מוסיפה עוד מימד לאותו נתק מהשגרה הישראלית ומאפשרת את התנאים הנכונים ביותר לקבלת החלטה על נישואין. הפלגת הצעת נישואין על יאכטה טלרי משלבת בתוכה שיט רגוע, מוסיקה נעימה, שתייה קלה ונשנושים.  ברגע שמתואם מראש עם המציע נפתח מפרש ועליו הכיתוב: "אוהב אותך, התינשאי לי?" זה הרגע לדמעות של אושר ולתשובה החיובית שמגיעה מיד אחר כך. אנו פותחים שמפניה לכבוד האירוע, הזוג קופץ למים להתרעננות ולהסרת המתח שהצטבר ואז חוזרים למרינה על רקע שקיעה ציורית שמשלימה את החוויה הרומנטית. מה שברור, יהיה קשה להתחרות בהצעת נישואין מיוחדת ומקורית שכזו.

אל תשקע בזכרונות על אתמול ובתכנון המחר כי כשתתעורר תגלה שההיום כבר נגמר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב