דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחי משי - צמחיה מלאכותית חדשנית ומקורית 

מאת    [ 13/05/2010 ]

מילים במאמר: 535   [ נצפה 4583 פעמים ]

במבט ראשון על פרחי משי הם יראו לכל אחד כפרח רגיל ואמיתי. למעשה רק מישוש פרחי משי יסגיר את העובדה שלא מדובר בפרחים אמיתיים אלא בפרחים עשויים בד. פרחי משי הם סוג של צמחיה מלאכותית הנתפרים בעבודת יד ומגיעים במגוון סוגי פרחים: כלניות, ליליות, חמניות, סחלבים, ורדים, פרחי שדה ועוד. עיצוב ותפירת פרחי משי הוא מעשה אומנות לכל דבר, הדורש דיוק וסבלנות. הודות לכך פרחי משי הם בעלי מראה אותנטי ומיוחד.

פרחי משי ניתן לרכוש במגוון צורות: משלוח פרחים ממשי, פרחי משי במגוון אגרטלים, פרחי משי בעציצים, פרחי מים ממשי הצפים על המים, פרחי משי כסידורי אמצע לשולחן, פרחי משי ככדור ועוד. כמו כן, כל פרחי המשי מגיעים במגוון גדלים, המדמים שלבים שונים בצמיחתם, למשל: ורדים יכולים להגיע בגודל קטן, בינוני, גדול וענק. סחלבים יכולים להגיע כסחלב יחיד או כפול.

כמו כל צמחיה מלאכותית, גם לפרחי משי יתרונות רבים.

פרחי משי מאפשרים לעטר ולקשט כל בית, משרד ועסק בפרחים כל עונות השנה. שלא כמו פרחים אמיתיים שנדרש זמן לגדלם בגינה ושנמצאים בשיא ויופי פריחתם רק תקופה קצרה, פרחי משי תמיד פורחים. פרחי משי תמיד נמצאים במלוא יופיים והדרם ומעניקים לכל חדר אווירה מלבבת.

זאת ועוד, כשאתם קונים פרחי משי אתם יודעים שהכסף שלכם לא ייזרק לפח תוך שבוע. פרחים אמיתיים, בעציצים, זרים או סידורים מיוחדים, נובלים תוך זמן קצר. אם ברצונכם לקשט את ביתכם בפרחים אמיתיים בכל ימות השנה- הרי שמדובר בהוצאה כספית שבועית לא מבוטלת. לעומת זאת, פרחי משי אמנם עולים יותר מפרחים אמיתיים, אך מחזיקים שנים רבות ודורשים רק הוצאה חד פעמית. כשיש פרחי משי בבית, תמיד יש פרחים פורחים בבית, ולטווח הארוך אתם לא מבזבזים על כך כסף רב.

בנוסף, פרחי משי לא דורשים כל פעולת גינון ושתילה. בניגוד לפרחים אמיתיים שיש לגזום את גבעוליהם במספר סנטימטרים אחת לכמה ימים, שיש להחליף עבורם מים ולדאוג למידה מספקת של אור, ולעיתים גם להוסיף למימיהם דשן, פרחי משי לא דורשים תשומת לב כה רבה. כדי "לגדל" פרחי משי לא צריך ללמוד גננות, וגם לא צריך להקפיד על פעולות רוטיניות לשמירה על רעננות הפרחים. פרחי משי אינם דורשים כל טיפול מלבד ניקוי אבק קליל אחת לכמה ימים. דרך נוספת לניקוי יסודי של פרחי משי היא להניחם בתוך שקית, לפזר מעט מלח ולנער היטב. לאחר הניעור פרחי המשי יצאו בוהקים כחדשים.

בשל העובדה שפרחי משי אינם דורשים טיפול מיוחד הם יכולים לעטר כל פינה בבית, ולמעשה כל מקום ללא קשר לכמות האור שיש בחדר, קירבה לחלון, ועוד. פרחי משי יכולים לעטר אפילו את המחסן החשוך ביותר.

יתרון נוסף הוא שפרחי משי יכולים לשמש גם כתחליף לפרחים אמיתיים בגינה. פרחי משי בגינה אף פעם לא ינבלו כתוצאה מעודף מים בחורף, אף פעם לא יתייבשו מהחמסינים בקיץ, הם אף פעם לא יסבלו ממזיקים, אין צורך להקפיד להשקות אותם או לאסוף עלים שנשרו, והכלב אף פעם לא יאכל לכם אותם או ירמוס אותם.

כאמור, רק מישוש פרחי משי יסגיר את העובדה שמדובה בצמחיה מלאכותית ולא בפרחים אמיתיים. אולם לאחרונה החלו בייצור של פרחי משי במגע טבעי (Real Touch). את פרחי משי אלו קשה במיוחד לזהות שכן גם במישוש הם נראים כפרחים אמיתיים.

לסיכום, פרחי משי הם עוד סוג של צמחיה מלאכותית המהווה פתרון מצוין לקישוט ועיטור בכל ימות השנה. לא רק בתים ומשרדים, אלא גם מסעדות, בתי מלון, וכל מקום שמעוניין ליצור אווירה פורחת ומלבבת בכל ימות השנה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב