דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך לצרכן החכם - מדוע כדאי לעשות קניות באינטרנט? 

מאת    [ 11/05/2010 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 4775 פעמים ]

קניות באינטרנט מספקות לצרכן המודרני חוויית קנייה חדשה המציעה מספר יתרונות מרכזיים: נגישות עצומה למידע, נגישות כמעט בלתי מוגבלת למוצרים ותהליך קנייה מהיר שאותו ניתן לבצע מהכיסא בבית או במשרד.

בעולם המודרני של ימינו ניתן לנצל את האינטרנט כמנגנון לצריכה נבונה הכוללת כמעט את כל צרכינו ממוצרים אלקטרוניים, ספרים ותכשיטים ועד לתחום הקניות לבית הכולל מוצרי מזון, תכשירי ניקיון ועוד. קניית אוכל באינטרנט כפי שהיא מתבצעת דרך סופרמרקט און ליין הינה אמצעי יעיל לחסכון של זמן וכסף.

קניות באינטרנט - השוואת מחירים בכמה רגעים

מאז שמנועי החיפוש נכנסו לתמונה, אנו כצרכנים חיים בעידן חדש. בעוד שבעבר נהגנו לעבור מחנות לחנות כדי להשוות מחירים או לסמוך על טענת המוכר שהוא הכי זול בשוק, היום המצב שונה לחלוטין. כיום השליטה בידינו.

כמה דקות באינטרנט מספיקות כדי לבצע סקר שוק מעמיק. דרך מנועי החיפוש ניתן לבדוק כמה עולה מוצר מסוים במספר חנויות וכך למצוא את המחיר המשתלם. כמו כן, פועלים ברשת אתרים להשוואת מוצרים המספקים השוואת מחירם נוחה וכן משובים על מספק השירות.

סופרמרקט באינטרנט מאפשר לבצע השוואת מחירים קלה ומהירה. בקניית אוכל באינטרנט תוכלו לבצע השוואת מחירים בין ספקים שונים ברשת וכן לבצע השוואת מחירים לגבי מוצרי אוכל מסוימים של יצרני המזון השונים. כך למשל בסופרמרקט באינטרנט תוכלו להשוות עלויות של מוצר מסוים כמו אורז או חלב מיצרנים שונים ולבחור במוצר חסכוני.

קניית אוכל באינטרנט - זמן הוא לא כסף?

יותר ויותר ישראלים בוחרים לנצל את שירותי האינטרנט בשביל לחסוך לעצמם שעות רבות המבוזבזות בתורים ארוכים. רבים מאיתנו מחליפים את העמידה בתורים בבנקים או במשרדים ממשלתיים בפעולות מקוונות פשוטות. באופן דומה גם קניית אוכל באינטרנט חוסכת מאיתנו זמן רב בעמידה בתורים לקופות המוכרים לנו מסופרמרקט רגיל. באינטרנט קנייה של שעתיים-שלוש הופכת בין רגע לעניין של חצי שעה, ללא תורים וללא עצבים.

צרכנים רבים מאמינים כי נסיעה לסופרמרקט זול מחוץ לעיר המציע מחירים מוזלים חוסכת להם כסף רב בקניות לבית. עם זאת קנייה כזאת אורכת מספר שעות. האם זה משתלם? צרכנות נבונה בעידן המודרני משקללת את הזמן כפקטור חשוב וקריטי בדרך בה אנו עורכים קניות וכאן נמצא היתרון מרכזי של קניות באינטרנט - המהירות. אם תחשבו על כמות הזמן שיכולה להיחסך באופן שבועי באמצעות קניית אוכל באינטרנט תקלטו שמדובר בחיסכון משמעותי של זמן עבודה ומנוחה.

קניות באינטרנט - דרך יעילה לחסוך בהוצאות שוטפות

פרט לזמן, על צרכן נבון לקחת בחשבון את ההוצאות המתלוות לנסיעה לסופרמרקט רגיל כמו הוצאות דלק והוצאות חנייה. בנוסף לכך, הורים רבים נזקקים לשמרטף כאשר הם יוצאים מחוץ לבית. נקודה חשובה נוספת שיש לציינה היא שבקניית אוכל באינטרנט אנו נמנעים מלקנות מוצרי מזון שאנו לא באמת צריכים כפי שאנו נוטים לעשות בסופרמרקט רגיל.

אז נכון, לא כל מוצר יהיה יותר זול בסופרמרקט באינטרנט אך על צרכן נבון לראות את התמונה הכוללת: החיסכון בזמן ובהוצאות שוטפות הוא כה משמעותי עד שלעיתים קרובות משתלם לבצע קניות באינטרנט גם כאשר עלות של חלק מהמוצרים יקרה יותר. אם תשקללו את ההוצאות והזמן שאתם מבלים בקנייה רגילה בסופר תגיעו למסקנה כי קניית אוכל באינטרנט חוסכת לכם מאות שקלים בחודש והמון כאבי ראש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב