דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות מנוף: מידע ומחירים 

מאת    [ 11/05/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 4733 פעמים ]

הובלות ציוד באמצעות מנוף זוהי דרך מצוינת ובטוחה להעביר את הציוד יקר הערך שלנו בזמן מעבר דירה. מי מאתנו לא מסתכל בחיל ורעדה כאשר מובילים את חפציו במעלה איזה גרם מדרגות, או לתוך מעלית צפופה. הובלה של ציוד אל קומות גבוהות עלולות להיות בעייתיות, הן מבחינת שלמות הציוד והן מבחינת בריאות האנשים שמובילים את הציוד שלכם.

הובלות מנוף אם כן, נותנות לנו פתרון מצוין לבעיה. לאחר שהיו נהוגות באירופה מזה מספר שנים, החלו הובלות מנוף להיות פופולאריות גם בארץ. כיום, אין שום בעיה להניף את הציוד יקר הערך שלנו הישר אל חלון הסלון של דירתנו החדשה, במקום לנסות ולדחוס אותו במעליות או לנסות ולהעלות אותו בחדר המדרגות מבלי שיתקל בקירות השכנים.

הובלות באמצעות מנוף- היישר מדירה אחת לשנייה

מרבית המנופים אשר משמשים לטובת הובלות, יושבים על משאית. כך המנוף מגיע אל ביתכם הנוכחי, מעמיס את הציוד הישר מחלון ביתכם ומביא אותו הישר אל מול חלונה של דירתכם החדשה. נחסך מכם וגם מאותם מובילים כל התהליך של העברת הציוד למשאית, פריקתו ממנה, העברת הציוד למבואה של הבית וטלטולו במעלה המדרגות. כמה פשוט.

כמה יעלו לנו הובלות באמצעות מנוף?

ישנן שתי דרכים עיקריות לתמחור זמן העבודה של המנוף. ניתן לשכור את המנוף ליום עבודה שלם, או לתקופה כלשהי וניתן גם לשכור אותו לפי שעה. אם אתם רק מעבירים דירה או שפשוט אין לכם הובלה מורכבת במיוחד, כנראה שעדיף לכם לשכור את המנוף לפי שעה.

בכל מקרה, יש לוודא היטב את העלויות לפני שאתם מתחילים להעביר את הרכוש שלכם באמצעות חברות הובלה. שעת עבודה של מנוף סטנדרטי אשר יודע להעלות ציוד עד לקומה רביעית, אמורה לעלות בסביבות 300 שקלים. צריך לזכור שהמחיר לא כולל את שכר העובדים, תעריפים מיוחדים על ציוד עדין, עונת המעבר ובאיזה יום מדובר בשבוע. הובלות בסוף השבוע יעלו יותר מאשר אלו שיתבצעו באמצע השבוע.

עשו סקר שוק

בכדי לוודא  שאתם מקבלים את הצעת המחיר הטובה ביותר, מומלץ כמובן לעשות סקר שוק מעמיק ולבקש הצעות מחיר ממספר חברות הובלה. כיום יש אתרי אינטרנט אשר מרכזים את כל החברות עבורכם ומידע אודות מחירון הובלות סטנדרטי. כל שעליכם לעשות הוא להכניס את פרטי ההובלה הדרושה לכם, לעדכן את הפרטים שלכם במערכת וחברות ההובלה כבר יחזרו אחריכם ויתחרו על העבודה.

שכרו חברת הובלות עם מפעילי מנוף מורשים

הובלות עם מנוף הן לא עסק פשוט כלל וכלל ואתם רוצים לוודא שהאנשים העוסקים בהעברת הרכוש שלכם יודעים בדיוק מה הם עושים. בדיוק בשביל כך קבע משרד התחבורה תקנות אשר קובעות בדיוק למי מותר להפעיל מנוף.

מנופאים מוסמכים לומדים כיצד להשתמש בעגורן ועוברים קורס בטיחות בהפעלת מנופים. בסוף הקורס נערכים מבחנים עיוניים ומעשיים ורק מי שעובר אותם, זוכה לקבל רשיון של משרד התחבורה ורשאי להפעיל מנוף. לכן, זכרו לדרוש לראות רשיון מפעיל לפני שאתם מחליטים לעבוד עם חברת הובלה כזו או אחרת.

שיטת ההובלות של שנות האלפיים

לסיכום- חברות הובלה בעידן המודרני כבר לא צריכות להתעסק עם הציוד שעות ארוכות. גם אין יותר צורך לדאוג לשלומו של הציוד, המעלית או הבניין. כיום ניתן לערוך הובלות באמצעות משאית ומנוף- שיטה אידיאלית, נוחה ובטוחה.

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב