דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין-במה מתחילים? 

מאת    [ 10/05/2010 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 2303 פעמים ]

מנהג קניית טבעות אירוסין הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות , זוהי הצהרה נפלאה שיצאתם משוק הפנויים פנויות ואתם מוכנים להתחייב אחד לשני מעכשיו ועד עולם.

בניגוד לבחירת טבעות נישואין, שבבחירתה יש כללים ברורים בבחירת טבעת אירוסין יש המון אלמנטים שצריך להתחשב בהם. הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן - הכלה. האם היא תאהב את הטבעת והאם תרצה לענוד אותה לאורך זמן? זה (כמובן) לא עניין של מה בכך. עד כמה טוב אתה מכיר אותה?האם היא מעדיפה טבעות יהלומים (חבריה הטובים של...)? או אולי משהו עדין יותר עם תחריט אישי?

טבעות אירוסין– עיצוב

טבעות אירוסין יכולה להיות מעוצבת בכל דרך שאפשר להעלות על הדמיון. הסטנדרט הוא טבעת מזהב (בהיר) עם שיבוץ של אבן, עדיף יהלומים, כמובן. טבעות אירוסין- איפה לקנות?

אחרי שכבר עזרת אומץ והחלטת להציע, הדבר הבא הוא למצוא את המקום הנכון לקנות בו את הטבעת. ישנם אין ספור חנויות, רשתות, מעצבים, יבואנים, צורפים וכו' של טבעות אירוסין. כגודל המבחר, כך מבחר המחירים, האיכויות, העיצובים, ובקיצור האפשרויות. סביר להניח שאתה לא מומחה גדול לאיכויותיהם השונות של הזהב והכסף, ולערכו האמיתי של יהלום. על כן, רצוי למצוא מישהו/י בעלי ניסיון בתחום, שיוכל להנחות אותך בבחירת הדבר הטוב ביותר - לדבר הטוב ביותר שקרה לך. אפשר כמובן להתייעץ ולהיעזר במי שאמורה לענוד את הטבעת המיוחלת. אומנם אלמנט ההפתעה יאבד לנצח, אבל לפחות היא לא תיתקע עם טבעת אירוסין שלא ראוי להשוויץ בה בפני החברות והמשפחה. אל תקל ראש בערכן של טבעות אירוסין.

טבעות אירוסין - איכות הטבעת

בכל מקרה, מכיוון שהטבעת האמורה מסמלת דבר חשוב, רצוי שהיא תהיה איכותית. בין אם מדובר בעניין של טבעות אירוסין בעיצוב ייחודי, ובין אם מדובר בטבעת סולידית, איכות החומר והעבודה ייקבעו כמה שנים הטבעת תחזיק, איזה רושם היא תעשה, ומידת נכונותה של בת הזוג להסכים להצעתך (סתם. אם זה באמת זה, גם טבעת בצל אמורה להספיק).

טבעות אירוסין עשויות זהב

סוגי זהב שונים משמשים לעיצובן של טבעות אירוסין. ההבדלים העיקריים בין סוגי הזהב הם צבע הזהב והקראט: הוספת מתכות שונות לזהב תגרום לצבעו להלבין, להצהיב, או להאדים, בהתאם לאופי המתכת המוספת. צבעו של זהב טהור (24 קראט) תמיד יהיה כצבעו הקלאסי של זהב. הקראט הוא אומדן לטהרתו של הזהב. ככל שהקראט גבוה יותר (עד 24) כך הזהב טהור יותר

.

טבעות אירוסין משובצות יהלומים

אם החלטת ללכת על הסטנדרט, טבעות אירוסין משובצת יהלום, אז כדאי שתדע מספר דברים גם על בחירתה של אבן טובה. גם יהלומים נמדדים בקראט רק שכאן מדובר במשקל. קראט אחד של יהלום שוקל 1/5 גרם. יהלומים נבחנים גם במידת הצלילות שלהם, צבעם, אופי הליטוש ורמתו וכו'.

 ישנם אינספור עיצובים של טבעות אירוסין קלאסיות. בסופו של דבר צריך להתחשב ביד העונדת את הטבעת, בטעם האישי של מושא הטבעת ובטעם האישי שלך. יש טעם להתייעץ עם חברים קרובים, לשמוע את דעתו המקצועית של המוכר בחנות ולוודא שניתן להחליף, לתקן או להרחיב. שיהיה במזל טוב ובהצלחה.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב