דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות מתכווננות -מה הן? 

מאת    [ 10/05/2010 ]

מילים במאמר: 316   [ נצפה 3348 פעמים ]

 

מיטות מתכווננות נראות לעתים קרובות בבתי חולים.  ואולם, הפופולריות של מיטות אלו במסגרות פרטיות התחילה בשנות ה -1960 וגדלה מאוד מאז.  הן הוצגו בסרטים ותוכניות טלוויזיה רבות ובאזורים אחרים של תרבות הפופ.  כיום יש דגמים ויצרנים רבים של מיטות מתכווננות הזמינים בשוק.

מיטות מתכווננות מודרניות מנצלות מנועים חשמליים כדי לתפעל את אזור הראש והרגלים במיטה . לרוב המיטות מצורף שלט לשליטה במיטה, אבל קיימות גם מיטות עם שלט אלחוטי. שלט רחוק אלחוטי הוא נהדר למטפלים, כי כך ניתן להתאים את המיטה בקלות וגם לשלוט כאשר המיטה בשימוש.  מצד שני, שלט קווי המחובר ישירות אל המיטה הוא נחמד כי לא צריך לדאוג כל הזמן לאובדנו של השלט. אך אל חשש, רוב המיטות המציעות שלט רחוק אלחוטי יכולות להיות מוגדרות גם עם שלט קווי וזאת בהתאם לדרישת הלקוח.

יש הרבה יתרונות בריאותיים שניתן להשיג משימוש במיטה מתכווננת.  מיטות מתכווננות יכולות לעזור בהפחתת נפיחות, לשפר את מחזור הדם, ולהפחית כאבי גב וצוואר. אמנם יש הרבה סיבות רפואיות שונות עבור רכישת מיטה מתכווננת, אך כיום נעשה נפוץ יותר ויותר לרכוש את המיטות הללו מסיבות נוחיות ולא דווקא מתוך הכרח רפואי .הסיבה העיקרית לכך היא כי הן מקלות על קריאת עיתונים וצפייה בטלוויזיה במיטה. בנוסף, דגמים מסוימים מציעים חימום מיוחד ועיסוי, דבר שיכול להיות דרך מצוינת להפיג לחצים בסוף היום.

 

מיטות בגודל קינג סייז מציעות שירות ייחודי, כי הן בעצם שתי מיטות נפרדות שיכולות לפעול בנפרד אחת מהשנייה.  זה נהדר אם חולקים מיטה, כי ניתן ליצור שתי עמדות שינה שונה לחלוטין, או להשתמש בשתי המיטות יחד כמו במיטה אחת.  אפשר, למשל, לצפות בטלוויזיה עם ראש מורם בזמן שהשותף או השותפה ישנים שנת ישרים על מיטה שטוחה.

 

לסיכום, ישנם מכשירים רבים בבתי חולים שיכולים להועיל לנו בבית המגורים, אך הנפוצה ביותר ואולי הנוחה מכולן היא המיטה המתכווננת. כאשר תבצעו את המעבר מן המיטה הישנה למיטה המתכווננת תופתעו לטובה וסביר להניח שלעולם לא תרצו לחזור.

 

עמינח מדיק מספקת חווית קנייה ייחודית לאנשים עם מגבלות תפקודיות ובני משפחותיהם. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרים לנכים, מוצרים ופתרונות שנועדו להקל את התנהלותם היום יומית ושיפור איכות חייהם של אנשים עם בעיות וקשיים תפקודיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב