דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות ולוגיסטיקה של הובלות 

מאת    [ 10/05/2010 ]

מילים במאמר: 675   [ נצפה 1786 פעמים ]

כאשר אתם מחליטים על מעבר דירה/משרד יש לשקול בזהירות את הלוגיסטיקה של הובלות – במיוחד ומדובר בהעברת הובלות משרדים . מומחים בתחומי הובלות ואחסנת ציוד ימליצו לכם להזמין שירותי הובלות 4-6 שבועות מראש בהתאם לתקופה (בתקופת הקיץ כאשר יש עלייה במעברי הדירות יש צורך להזמין שירותי הובלות יותר זמן מראש). זהו אתגר לא קטן למצוא חברת הובלות ראויה. חקירה קטנה לפני המעבר תבטיח את כל החפצים יקרי הערך שלכם בימי מובילים מקצועיים.

מידי שנה מתקבלות תלונות רבות לגבי חברות הובלה שונות שלא עמדו בהצעות המחיר שהגישו, שאיבדו/הזיקו לחפצים יקרי ערך ושלא עמדו בלוחות הזמנים להם התחייבו. תלונות כאלה על חברות שונות יכולות לשמש כנורת אזהרה לפני הזמנת חברת הובלות.

על מנת לוודא שחברת ההובלות שאתם מתכוונים להזמין היא חברה אמינה ואיכותית יש לבצע מספר בדיקות מקדימות לחברת הובלות זו או אחרת :

בדקו רישיונות וביטוח של חברות הובלות – בראש ובראשונה וודאו שחברת הובלות שאתם שוקלים להיעזר בשורותיה שאתם מתכוונים לשכור מחזיקה ברישיונות הובלה ובביטוחים מתאימים להובלה בטוחה.

אספו הצעות מחיר מתחרות – אספו הצעות מחיר כתובות מלפחות שלוש חברות הובלות שונות, וודאו כי הצעות המחיר , מחברת הובלות זו או אחרת , מבוססות על הערכה אנושית המבוססת על המכשירים והחפצים הנוכחיים שלכם. בעוד שניתן למלא טפסי הצעת מחיר להובלה ברשת ובטלפון הדרך הטובה ביותר היא לבקש מחברת הובלות לשלוח אדם לביתכם על מנת שיעריך במו עיניו את כל תכולת הדירה שיש להוביל, , יבדוק התאמה להובלה של כמות הארגזים של הציוד האישי, יראה מה יש לפרק ולהרכיב מחדש, יחליט במידת הצורך אם יש צורך באנשי מקצוע Extra נוספים .וודאו כי המעריך יבדוק את חדרים בבית. אם הוא יפספס את אחד החדרים זה יכול להשפיע בסופו של דבר על הסכום הסופי להובלה שתשלמו.

דעו האם הצעת המחיר מבחינת הלקוח , מחייבת  – יש שני סוגי הצעות מחיר בתעשייה, לפי סוג הובלות , הובלות דירה או הובלות משרדים ולכן יש לדעת מה ההבדלים ביניהם בעת הזמנת חברת הובלות . הצעת מחיר לא מחייבת, משמע הערכת המחיר מתבססת על תעריף שעתי או לפי משקל תכולת הדירה . הסיכון בהצעת מחיר כזו הוא שלא פשוט לדעת מה משקל התכולה הביתית או כמה זמן ייקח להעביר את התכולה. אין הכרח שהסכום הסופי שישולם יהיה זהה לסכום בהצעת המחיר. לעומת זאת הצעת מחיר מחייבת, המומלצת יותר, נציג חברת ההובלות עובר על כל התכולה ומציג הצעת מחיר המתבססת על המצב הקיים – להצעת המחיר אין קשר למשתנים כגון זמן או משקל – לכן הצעת המחיר היא סופית וודאית.

קראו את האותיות הקטנות – ברגע שיש בידכם הצעת מחיר, קראו אותה לפרטי פרטים והבינו על מה מתבסס כל חיוב. יש רהיטים כגון פסנתרים שיכולים להוסיף סכום לא מבוטל לעלות הכללית הסופית. לפעמים יש גם הגבלות שונות על חברת הובלות בהעברת פריטים שונים (כלי נשק לדוגמא) מה שיצריך מציאת פתרון אחר להעברת פריטים אלה.

וודאו כי אתם מבוטחים – כאשר אתם מזמינים חברת הובלות, תצטרכו לבחור את סוג הביטוח שאתם מעוניינים לרכוש. בעוד שחברות ההובלות אחראיות לתכולה שהן מובילות, יש לקחת בחשבון רמות סוגי הערכות שונות לשווי התכולה. יש לוודא מול חברת ההובלות מה בדיוק מכסה הביטוח שברשותה והאם יש צורך ברכישת ביטוח נוסף להשלמות הפערים בביטוח הנוכחי שלהן – אם קיימים.

בדקו את צוות חברת הובלות – שאלו שאלות לגבי הצוות שמבצע את המעבר בתאכלס. וודאו כי מדובר בצוות הובלות מקצועי, אמין ומנוסה שהוביל דברים כאלה בעבר. צוות כזה יבצע את ההעברה באופן יעיל ומקצועי לשביעות רצונם של הלקוח- בעל הדירה / המשרד ולשביעות רצונה של חברת ההובלות . יש לוודא שהצוות מבוטח על ידי חברת ההובלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב