דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוחות דרושים- חיפוש עבודה באינטרנט 

מאת    [ 10/05/2010 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 4315 פעמים ]

פעם, כשהיינו מחפשים עבודה, היינו מכסים את כל הבית בכל העיתונים האפשריים, כולל מקומונים, ירחונים ודו שבועיים, הכול בשביל שני העמודים האחרונים של אותו עיתון: לוח הדרושים. היום אנחנו נתקלים במודעות דרושים רק באינטרנט. שם תמצאו מאות הצעות עבודה, מבלי לצבור פסולת נייר בכמות מסחרית.

לוחות דרושים- חיפוש עבודה באינטרנט

האינטרנט מלא בלוחות דרושים לעבודה מכל המינים והסוגים. בחיפוש עבודה ברשת תוכל לסנן את האפשרויות העומדות לפניך לפי קטגוריות. תוכל לבחור עיר מועדפת, תחום עיסוק, סוג משרה ועוד. הגורם המחפש עובדים יציע לרוב מספר טלפון להתקשרות או כתובת אי מייל לשליחת קורות חיים. הלוחות המפרסמים מקומות שבהם דרושים עובדים מתעדכנים מדי יום, כך שמספר ההצעות בלתי מוגבל ומתעדכן תכופות.

לוחות בתשלום- יתרונות וחסרונות

לוחות בתשלום כמעט ואינם קיימים בתוך הרשת, אולם קיימים מגוון לוחות המציעים שירותים שונים בתשלום, לרוב סמלי, כגון שליחת קורות החיים שלך לבעל המשרה, או פרסום מודעת דרושים משלך.

החיסרון בלוחות המציעים שירותים תמורת תשלום הוא התשלום כמובן. אך השירותים אותם הם מציעים אינם קיימים בלוחות אחרים, כגון ריכוז המשרות אשר סימנת ושליחה מרוכזת של קורות החיים שלך לכל ההצעות. כמו כן, חלקם מציעים לאתר עבורך הצעות דומות ולשלוח לך את ההצעות ישירות למייל הפרטי.

לוחות דרושים לפי אזורים

כמו שבעבר נסמכת על המקומון של קריית טבעון למשל למציאת עבודה באזור מגוריך, כך תוכל לחפש משרה לפי איזור מגוריך, באינטרנט. בעלי משרות רבים מפרסמים את המודעה שלהם אך ורק בלוח דרושים מקומי. לכן, בלוח רגיל לא תוכל למצוא משרת חלבן במושב בצפון, אך לוח דרושים בצפון יכול להציע לך כמה וכמה הצעות שכאלו.

גיוס עובדים דרך האינטרנט

יחד עם חיפוש המשרה עבר באופן טבעי גם גיוס העובדים אל האינטרנט. היום, אם אתה מעוניין בגיוס עובדים, אתה מפרסם מודעה באחד מהלוחות הקיימים, או מחפש מודעת דרושים לעבודה באחד ממנועי החיפוש.

פרסום מודעה בפורטל או במנוע חיפוש כמו גוגל למשל מגדיל את אחוזי החשיפה שלך פי כמה וכמה ולכן הוא גם כרוך בתשלום. פרסום בלוח דרושים לרוב אינו כרוך בתשלום, אך דורש תחזוקה שוטפת, אחרת המודעה שלך תיבלע הרחק בעמוד 45 בלוח ולשם אף אחד כבר לא יגיע.

אז מה עדיף? מודעת דרושים בתשלום או ללא כסף?

אז בתשלום או בחינם? לכל אחת מהאפשרויות חסרונות ויתרונות משלה. משרות אטרקטיביות עלולות לחמוק ממך אם לא תבצע מעקב שוטף אחר מודעות דרושים, שירות אשר ניתן בתשלום. מצד שני, קיימות כל כך הרבה הצעות, כך שסביר להניח שבסוף תמצא את משרת חלומותיך, או לפחות מקור פרנסה סביר גם ללא תשלום.

גיוס עובדים לעומת זאת נעשה פעמים רבות על ידי פרסום מודעת דרושים בתשלום. סביר להניח שאם אתה הגורם שלחברה שלו דרושים עובדים, תוכל לעמוד בתשלומים טוב יותר מאשר מובטל המחפש משרה. רוב הלוחות מציעים שירותים בסיסיים ללא תשלום לקהל הרחב ושירותים מורחבים בתשלום רק לאלה המעוניינים בהם.

לוח דרושים באינטרנט מקל במעט את החיפוש המתיש

קשה להיות מובטל, ולחפש עבודה זה תהליך ארוך ומייגע. אנחנו רצים מראיון לראיון, שולחים קורות חיים לכל עבר ולעיתים גם נוחלים אכזבות. זהו תהליך מתיש אך בלתי נמנע. לכן לוחות דרושים באינטרנט הם דבר מבורך, לפחות את השלב הזה אפשר לעבור תוך כדי ישיבה, בלחיצת כפתור אחת פשוטה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב