דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירת יעדים פופולאריים להשכרת רכב בחוץ לארץ 

מאת    [ 09/05/2010 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2684 פעמים ]

השכרת רכב בחו"ל הפכה כבר מזמן לעובדה. רבים מהחוצים את גבולות המדינה מעדיפים לעשות זאת בעזרת רכב צמוד ולזכות בטיול נוח, קל ופשוט יותר. גם כאן ישנן מגמות והעדפות של המטיילים, יעדים שהם המועדפים ביותר ובהם ניתן למצוא את כמות המכוניות המושכרות הגבוהה ביותר.

היעדים האולטימטיביים עבור השכרת רכב בחו"ל

בראש ובראשונה, נציין את המקומות האולטימטיביים ולכן גם הפופולאריים ביותר בכל הקשור להשכרת רכב במהלך טיול בחו"ל. אפשר לומר באופן כללי כי היעדים המסודרים, המתקדמים והמודרניים ביותר הם המועדפים עבור מטיילים. הכוונה היא לאירופה המערבית ובריטניה ויחד איתן כמובן גם ארצות הברית.

אלו אזורים שכנראה יישארו לנצח הפייבוריטים בכל הקשור אל השכרת רכב בחו"ל. הקידמה, הטכנולוגיה, הפשטות והקלות שבהתמצאות במקומות הללו מבטיחות לנו חוויה נפלאה. בכל אחת מהמדינות בהן תבחרו מבין האזורים הללו יהיו נקודות השכרה רבות, שיקלו עוד יותר על התהליך.

השכרת רכב בחו"ל מועדפת באזורים ללא גבולות

ולכן אירופה המערבית (המדינות השייכות לגוש היורו) וארצות הברית כל כך מתאימות להשכרות רכב. אין צורך להתכונן לביקורת גבולות, להמתין בגבול עד שהפקיד יתפנה לכל אחד או אפילו להרגיש כשעוברים בין מדינה למדינה. הכל בטבעיות, באופן חלק ועל ארבעה גלגלים מושכרים.

אפשרות מומלצת נוספת: מקומות מרוחקים וגדולים

והכוונה היא כמובן לאופציה של השכרת רכב באוסטרליה. נכון, גם ארה"ב היא מדינה גדולה, אך אוסטרליה הרבה פחות מיושבת ממנה. לכן עדיף לעיתים לשכור רכב באוסטרליה, במיוחד כדי לחסוך את ה'חוויה' של נסיעה באוטובוסים במשך עשרות שעות.

לפני שאתם מחליטים על השכרת רכב באוסטרליה, חשוב שתדעו כמה דברים: למרות שמדובר במדינה עם אזורים גדולים שאינם מיושבים, השכרת רכב לא תהווה בה בעיה. בנוסף, דעו כי הנסיעה היא בצד שמאל ושישנם מקומות, כמו מדבר אאוטבק, שלא מומלץ להיכנס אליהם ללא מדריך. למעשה, לפני כל השכרת רכב בחו"ל מומלץ לעשות בירורים.

כדאי להזמין השכרת רכב בחו"ל גם במקומות קטנים יחסית

לעיתים זה אפילו עדיף. לדוגמא, השכרת רכב בניו זילנד. במקום שהוא יחסית קטן - במיוחד בהשוואה לאוסטרליה - השכרת רכב יכולה להיות תענוג ואפילו הדבר המושלם בשבילכם. כך, תוכלו להגיע לכל נקודה בעצמכם, במהירות ומבלי להיות תלויים בשום גורם. בא לכם להתעכב במקום כלשהו? אתם עם רכב שכור, עשו מה שתרצו עם הזמן שלכם.

השכרת רכב בחו"ל צוברת פופולאריות גם במקומות חדשים

מקומות שבהם לא שמעו על השכרת רכב בחו"ל, הופכים להיות בשנים האחרונות לפופולאריים יותר ויותר. ניתן לחלק זאת לשניים: האזור הראשון הוא מזרח אירופה המתפתח, כדוגמת קרואטיה וסלובניה. גם גיאורגיה הופכת אט אט ליעד מועדף, בשל הנופים הנפלאים שיש בה.

אזור נוסף שהפך להיות מאוד מבוקש בתחום השכרת הרכב הוא דרום אמריקה. הסמל של טיולי התרמילאים בשנים האחרונות הופך למבוקש יותר ויותר גם עבור כלי רכב מושכרים. כך, אפשר לעבור בכיף את דרך שבעת האגמים בארגנטינה או הקרטרה אוסטרל בצ'ילה, מה שבעבר נעשה רק בטרמפים או תחבורה ציבורית.

...וכפי שכבר הזכרנו: התכוננו כמו שצריך

החלטתם להשכיר רכב בחו"ל? זה טוב מאוד. אבל לפני שאתם עושים זאת, התכוננו לכך מראש. אם אתם הולכים על השכרת רכב באוסטרליה, אתם צריכים להתכונן לנהיגה בשמאל למשל ובאופן כללי, מומלץ ללמוד את חוקי התנועה, התמרורים וכל הדברים הקשורים לכביש, לפני שמחליטים על השכרת רכב בחו"ל.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב