בבחירת המקצוע העתידי שלנו, רבים מאיתנו מתחבטים בין קריירה "זוהרת" במקצוע נחשק, לבין משאלת לב.
הרבה אנשים יכולים להגיד לכם מה לא- לא לבחור מקצוע שלא מעניין אתכם, לא לבחור מקצוע בגלל טרנד חולף או זוהר לא מבוסס.
אבל השאלה היא בעצם מה כן לבחור..
בתי הספר לברמנים, יכולה להיות דוגמא טובה.
כמה פעמים ישבתם על הבאר, והברמן (או הברמנית), עבדו מהר ונראה טוב, אבל פשוט לא היו "זה". יש אנשים שנולדים עם תכונות מסוימות (כמו היכולת לחרטט ולהקשיב), ותכונות אלו יהפכו אותם לברמנים מוצלחים, עם קורס ברמנים או בלעדיו.
המצב זהה גם במקצועות הקריאייטיב.
גם אם נעשה מליון קורסי קופירייטינג,אם אין לנו "את זה", ויצירתיות היא מאיתנו והלאה, אנו מבזבזים את הזמן שלנו ושל הלקוח.
מצד שני, אם המצאתם שמות לכלי במטבח של אמא כבר בגיל 5, בכתה ב' כבר הגיתם רעיון איך למכור לכל הילדים בכתה, ובמסיבות יום הולדת פנו אליכם שתכתבו את הברכה (במקרה שלי זה היה כתיבת בקשות חנינה במעצר בצבא..), יכול להיות שחיידק הקריאייטיב תפס אתכם כבר בגיל צעיר.
כשאתם כלקוחות בוחרים משרד פרסום כלשהו, והפן הקריאייטיבי חשוב לכם (מן הסתם), תבדקו מול מי אתם עובדים ומי האנשים שייצאו מהמסגרת בשבילכם.
תסתכלו על עבודות שהמשרד עשה, תפגשו אישית עם אנשי הקריאייטיב, ותבדקו אם גם הם לוקים במחלה חשוכת המרפא שנקראת קריאייטיב.
הכותב הינו קופירייטר מנוסה שישמח לעמוד לשירותכם בכל עת. טוב, לא בכל עת ...
Nadav Carmely Copywriter and a nice guy
3333*