דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוח מודעות אינטרנטי 

מאת    [ 09/05/2010 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2715 פעמים ]

מהו בעצם לוח מודעות?

לוח מודעות זה הוא לוח אשר יכול להיות לוח פיזי, או לוח מקוון, כלומר לוח מודעות אינטרנטי, אשר מטרתו היא למעשה לספק מרחב בו ניתן יהיה להעלות מודעות ולפרסם מוצרים או שירותים שונים. לוח מודעות משמש הן בעלי עסקים והן אנשים פרטיים והוא פונה לקהל יעד רחב ביותר הן ברמת קבוצות גיל, תחומי עניין, פיזור גיאוגרפי, דמוגרפי ועוד.

בגלל שהמטרה המרכזית של לוח מודעות היא פניה לציבור הרחב, הרי שהטרה של לוח מודעות היא להגיע לקהל יעד בפריסה כמה שיותר רחבה, מה שאומר, שעם השנים, לוח מודעות הינו לוח אשר עובר שינויים ופיתוחים שונים אשר מאפשרים לו להגיע לכמה שיותר לקוחות קצה, לצד הפיכת השימוש בו לנוח ופשוט יותר.

גלגולו של לוח מודעות

לוח מודעות הינו מוצר אשר עבר שינויים רבים במהלך השנים, שכן, בפועל מדובר על כלי אשר משרת את האוכלוסייה מזה שנים רבות, כאשר ישנן עדויות לשימושים של לוח מודעות עוד מתקופת המצאת הדפוס, בה היו מפרסמים מודעות וכרזות בכיכר העיר.

לימים, עבר לוח מודעות שינויים רבים, כאשר עד היום ניתן למצוא שימוש של לוח מודעות ציבורי שכזה, אשר מתפרסם על שלטי חוצות, יחד עם זאת, הטכנולוגיה מאפשרת שימוש יעיל ונח יותר בלוח מודעות, כך שגם רמת האפקטיביות שלו עולה.

בנוסף לוריאציה הזו, ישנם לוחות מודעות אישיים יותר, כך למשל לוח מודעות אשר מגיע עד הבית, לידו של לקוח הקצה, ולא מפורסם באופן כוללני שכזה, דוגמא של לוח מודעות כזה ניתן למצוא בעיתונות, מגזינים וכך גם דפי זהב, הספר עב הכרס אותו מקבלים תושבי ישראל אחת לשנה לערך.

בזכות האינטרנט, לוח מודעות קיבל פן חדש וייחודי הרבה יותר, וכיום מרבית האוכלוסיה נעזרת דווקא בוריאציה של לוח מודעות אינטרנטי, המאפשר זמינות גבוהה הרבה יותר, כך גם, להבדיל מדפי הזהב אשר מתעדכנים אחת לשנה בלבד, לוח מודעות אינטרנטי הינו לוח דינאמי אשר נמצא בשינוי מתמיד, כל הזמן.

לוח מודעות אינטרנטי יכול להיות לוח מודעות פרטני אשר מתייחס לנישה ספציפית, כך למשל לוח מודעות אשר מתעסק באופן נקודתי במודעות דרושים, כך ניתן למצוא רשימה של לוחות מודעות אשר עוסקים בפרסום מודעות להצעות עבודה, לצד פרסום מודעות של מחפשי עבודה. במקביל, ניתן למצוא רשימה של לוחות מודעות רחבים אשר כוללים מודעות מתחומים שונים, כאשר ממשק של לוח מודעות שכזה מחולק לקטגוריות וכל קטגוריה מיועדת לנישה ספציפית.

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך-  לוח מודעות,  פרסום חינם,   איפה אתה- אינדקס עסקים  פרסום חינם    http://www.aaaa.co.il       http://www.where-r-u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב