דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עגלה - עולם ומלואו 

מאת    [ 06/05/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2804 פעמים ]

בשנים הראשונות של התינוק העגלה היא אחד המקומות בהם הוא מבלה את רוב זמנו. העגלה היא כלי לטיול בקניון, טיול בפארק ואמצעי להעביר את התינוק ממקום למקום בצורה נוחה ובטוחה. לא רק זאת, העגלה משמשת גם מקום למנוחה בתוך הבית. ידוע כי תינוקות נרדמים טוב יותר כשהם בתנועה. נענוע העגלה בבית תרדים את התינוק בצורה שלא תפריע לעשיית פעולות אחרות. במילים אחרות, בית שני.

על מנת להפוך את העגלה לכלי יעיל וטוב יותר ישנם כמה אביזרים אשר משדרגים את הנוחות והיעילות של העגלה ואי אפשר לצאת מהבית בלעדיהם.

למשל, תיקי עגלה. תיקי עגלה, כמו תיקי החתלה הם תיקים המכילים את כל מה שהתינוק צריך ואף יותר. בתיק ניתן להניח בקבוקים, מוצצים וטיטולים. ישנם תיקים שונים ומגוונים המתאימים לכל אם. תיקים רחבים ללא תאים או תיקים מהונדסים עם תאים ייעודיים לכל דבר ועניין. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את התיק המתאים ולתאם אותו לעגלה.

בימי הקיץ החמים, צלון לעגלה הוא בהחלט אביזר הכרחי. צלון לעגלה מגן על הילד מפני השמש החזקה ואפשר לצאת איתו לטיולים בפארק ללא חשש. חשוב שהצלון יהיה מבד נושם המאפשר גם צל אך לא חונק את הילד לגמרי. בכל חנות מוצרי תינוקות ניתן למצוא צלון לעגלה בגדלים שונים ולכל סוג עגלה.

גם שרשרת צעצועים המחוברת לעגלה היא מוצר מתבקש. השרשרת מכילה כל מיני פעמונים, בובות ומוצרים איתם בתינוק יכול לשחק. השרשרת משאירה את התינוק מסוקרן ושמח ומספקת לו גירויים של שמיעה , מבט ומישוש שעוזרים להתפתחותו. ניתן לרכוש מספר שרשראות ולמקם אותם בתיקי העגלה ולהחליף צעצועים על גבי השרשרת.

בעת רכישת עגלה יש לוודא כי יש מקומות מיועדים לאביזרים אלה ואחרים. רכישת העגלה יכולה להיעשות לפני או תוך כדי קניית אביזרים נלווים אלה. החשיבות שיש לעגלה טובה בכל מה שקשור לנוחות התינוק היא קריטית. לתינוק צריך להיות נוח בערסל העגלה והוא צריך להרגיש חופשי אך גם בטוח. תינוק שנוח לו בעגלה הוא תינוק שליו שנהנה מכל טיול ולא סובל.

מבחינת ההורים, הם צריכים לוודא כי העגלה בטוחה מספיק ושיש לה יכולת עבירות גבוהה במקומות בעייתיים. עוד אספקטים אותם צריך לבחון הם יכולת הניווט של העגלה, ידית אחת או שניים, רוחבה ומשקלה לטובת נשיאה ממקום למקום.

זהו, עגלה היא כמו בית שני בשביל התינוק וכמו כל בית, רצוי לשדרג אותו למען איכות חיים יותר טובה. את כל האביזרים הנלווים ניתן לשמור לילד הבא כך שמדובר בהשקעה כדאית ביותר.


GreenWeb כותבים גם על מדבקות קיר ועל צעצועי התפתחות. אם תרצו לקרוא על בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים אתר סודות הוא בשבילכם.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב