דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קיום משותף של נופש ושגרה 

מאת    [ 06/05/2010 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1842 פעמים ]

לפעמים קורים דברים שנראים סותרים אחד את השני, אבל איכשהו הם מצליחים להתקיים ביחד. תופעה אחת כזאת היא אנשים שיוצאים לנופש קודם כל כדי להתנתק מכל מה שהם עושים בדרך כלל, לזכות בקצת שקט ושלווה, אבל מצד שני דואגים להישאר מחוברים כל הזמן למקום העבודה בפרט ומחוברים בכלל ונראה כאילו הם סותרים את כל הרעיון של לצאת לחופשה. כמובן, כל אחד ומה שטוב לו ולאותם אנשים כנראה שדי בהחלט בכך שהם פיזית מתנתקים לכמה ימים וחוץ מזה לא צריך יותר, כך שאפשר להישאר מעודכנים במה שקורה בעבודה למשל.

באופן כללי אפשר לומר שאנחנו חיים בתקופה שבה אנחנו מחוברים לכל שאר העולם יותר מתמיד. כל מכשיר אלקטרוני שאנו סוחבים איתנו נראה כמאפשר לנו עוד יותר לתקשר עם המון אנשים בו זמנית בכל זמן שרק נרצה לעשות זאת. טלפונים ומחשבים ומכשירים שונים ומשונים שמשלבים את הדברים האלה ביחד, כולם מחברים אותנו לכל נקודה על פני הכדור שלנו. כך, אפילו יציאה לנופש, דבר שפעם היה הסמל הרשמי של בריחה מהשגרה, לא מנתקת אותנו, וגם בה אנחנו יכולים להישאר מחוברים.

אין בכך ביקורת אלא להפך, אם אנשים רוצים זאת כנראה שזה מה שטוב מבחינתם, או במילים אחרות, אם יש לכך ביקוש אז יש גם היצע ולהפך, זה מייצג את מה שהרוב רוצה. כך, מספר נכבד שרק גדל מרגע לרגע של בתי הארחה וצימרים המהווים מקומות לינה כפריים בצפון שהם אתרי נופש מאוד פופולאריים, אולי הפופולאריים ביותר, מאפשרים זה מכבר לגלוש באמצעות רשת אינטרנט אלחוטי שזמינה לאורחים שלהם. כך אפשר להיות גם בנופש, אבל גם להיות מחובר בזמן אמת לכל מה שחשוב לנו. מי שעדיין מעדיף את הנופש שלו מנותק מכל צורה וסימן של החיים המודרניים (במידה זו או אחרת, לא כולם מתחברים לרעיון של ניתוק מוחלט), בוודאי שיכול לעשות זאת עדיין והרבה מקומות ישמחו להציע זאת.

בכלל, גם כשאנו בנופש, הטכנולוגיה באה לשירותינו ומציעה לנו את מגוון הפלאים שלה. הזכרנו כבר קודם כמה אפשרויות של מקומות לינה כמו צימרים ובתי הארחה בצפון ונישאר איתם כדי להדגים את הרעיון. היום למשל כשנכנסים אליהם רואים בדרך כלל מערכת קולנוע ביתי משוכללת ומצוידת, שלא רק שמתחרה במה שיש לנו בבית, אלא גם מתחרה במה שיש באולמות קולנוע. אלה הם לא סימני הטכנולוגיה היחידים שרואים שם. מכונות קפה יותר משוכללות מאלה של בתי קפה וכמובן ג'קוזי עם כמה אפשרויות רחצה הפכו לדברים שהם סוג של שגרה בהרבה מאוד מקומות. הנופשים לא מתלוננים, כי המגוון הוא כזה שלכל אחד יש את המקום שלו שמדבר בשפה שהוא הכי מתחבר אליה.

לפרטים נוספים הכנס לאתר צופית - http://www.tzofit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב