דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשלב את הילדים בתכניות 

מאת    [ 06/05/2010 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 1941 פעמים ]

לפעמים קורה שיש פער לא קטן בין מה שאנו רוצים ומתכננים לעשות, לבין מה שאין לנו ברירה ואנו מוצאים את עצמנו עושים בפועל. אם נשאל כל אחד מה הוא מתכנן לחופשה הבאה שלו נשמע כל מיני רעיונות, אבל הרבה אילוצים יכולים לצוץ ולשנות את מה שרצינו לעשות. אנו יכולים להיות באזור מסוים בתקופה מסוימת, אבל מזג האוויר באותו זמן באזור פשוט לא מתאים לנו, או למשל רצון לראות משהו מיוחד שאפשר לראות רק במהלך תקופה מסוימת של השנה או משהו דומה. אילוצים כאלה משפיעים על האופן שבו אנו מתכננים את התוכניות שלנו.

מי שנוסע עם ילדים מכיר בוודאי את הצורך לתכנן בהתאם, בטח אם מדובר על ילדים בגילאים צעירים יותר. לילדים יש לא מעט צרכים ולא מעט דרישות, ואת אלה צריך להביא בחשבון. אם לא נעשה זאת זה בהחלט יכול להשפיע על האופן שבו הדברים יצאו לפועל ואנו רוצים בוודאי שהם יקרו בדרך הטובה ביותר האפשרית. אחד הדברים שחייבים להביא בחשבון כשמטיילים עם ילדים הוא שילדים צריכים תעסוקה כמעט מסביב לשעון. בדרך כלל ילדים, ובייחוד בגילאים יותר צעירים, צריכים לעשות משהו אחרת הם משתעממים כפי שיכולים להגיד הורים לא מעטים. ילד משועמם בוודאי לא מרגיש שבא לו להשתתף בנופש המשפחתי. חוץ מזה, אנו הרי שמחים תמיד לראות אותם שמחים ומאושרים, אז למה לא להביא גם את זה בחשבון כחלק מהתוכניות שלנו?

בדרך כלל הדרך הנפוצה וגם הטובה ביותר לחשוב גם על הילדים כשיוצאים לנופש, היא לדאוג מראש לאטרקציות ופעילויות מעניינות לילדים. כך הילדים ירגישו שהם לא רק נאלצים לצאת לחופשה עם אבא ואימא שחשבו מראש רק על דברים שמדברים אליהם, אלא שהם ממש טרחו וחשבו על דברים שגם הקטנים יותר יאהבו וכך, מעבר לכיף שהמקור שלו הוא כמובן אטרקציות לילדים יש גם את התחושה הטובה לדעת שגם עליך חשבו וגם על מה שאתה רוצה. כמובן, מראש אטרקציות ופעילויות שמעניינות ילדים בנויות כך שגם ההורים יכולים להשתתף ולקחת בהן חלק, לא רק כמשגיחים על הילדים, אלא ממש כמשתתפים פעילים שנהנים מכל רגע ולא רק כי הם עם הילדים, אלא פשוט כי בפעילות יש גם משהו עבורם. כך עושים עוד צעד קטן שמבטיח שהחופשה הבאה שאתם יוצאים אליה עם הילדים תהיה כיף גדול עבור כל בני המשפחה וכך תתקבל חוויה שכולם יזכרו עוד שנים רבות, עקב סיבות טובות כמובן...חוץ מזה, חשבתם פעם על אטרקציות לילדים סתם כך, כיום כיף עם הילדים ללא צורך בתירוץ של נופש? זה כדאי, שווה לכם.

לפרטים נוספים הכנס לאתר - http://www.tzofit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב