דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פילוח נכון של קהלי יעד 

מאת    [ 06/05/2010 ]

מילים במאמר: 318   [ נצפה 2071 פעמים ]

הרבה פעמים דיברו איתך על קהלי יעד. מהם קהלי יעד ומה החשיבות העצומה שלהם בכל הנוגע להצלחת העסק שלך?

הדבר הראשון שעלייך לעשות כשאתה רוצה לפנות לקהל הרחב הוא לפלח את סוגי הקהלים. אם את קוסמטיקאית, גברים הם לא קהל היעד שלך. נשים הן קהל היעד הנכון עבורך. עד כאן זה ברור ואלמנטרי. אך אילו נשים? באילו גילאים? מאיזה תחום סוציואקונומי? ולמה לא בעצם גברים - גברים מודעים לעצם שרוצים טיפוח ובעלים לנשים שחשוב להם שנשותיהן תהיינה מטופחות...

לאחר שתפלח את כל הקהלים הרלוונטיים עבורך, עליך להשיג את כל הנתונים עליהם בדרך של סקרים. יש לנסח שאלות בנושא ולשאול אותן את קהל היעד שלך. כך אתה תגלה מה מניע אותם, למה הם מגיבים, מה חשוב להם וממה הם מפחדים. אלו הם ה"כפתורים" של אותו קהל היעד.

כעת כל מה שנותר לעשות הוא "ללחוץ" על הכפתורים האלה וראה איזה קסם - אתה ישר מקבל תגובה. התגובה תבוא בצורה של פנייה של לקוח פוטנציאלי חם, מתעניין ומוכן לסגירה. במהלך המכירה אתה שוב משתמש בכפתורים ואומר אותם כך שאתה מראה ללקוח שיש לך תשובה לבעיה שלו.

דוגמא פשוטה לחשיבות הסקרים לקהל היעד הנכון:

ניקח שוב את הקוסמטיקאית. היא פילחה קהל יעד - נשים מעל גיל 50 ולאחר סקר ל-30 נשים היא גילתה שהנושא שהכי מטריד את קהל היעד הזה הוא קמטים. היא הוציאה פלייר שכתוב עליו בגדול: "מוטרדת מקמטים? שיטה חדשנית וזולה לטיפול בקמטים." את הפלייר הזה היא חילקה במספר מועדוני נשים באיזור מגוריה ומיד קיבלה עשרות פניות. מאחר ואותן נשים אכן מודאגות מהקמטים, אך הן גם צריכות לטפל בנושאים אחרים כמו הסרת שיער, פדיקור ומניקור, היא מצאה את עצמה עמוסה בלקוחות חדשות שפוקדות באופן קבוע את המכון שלה.

ללא סקרים שנשלחים לקהלי היעד שלך ולחיצה על ה"כפתורים" שלהם, אתה לוטה בערפל. אולי תצליח, ואולי לא. אל תיכנס להלך רוח ששיווק זה עניין של מזל או שזה תחום רק למומחים אמיתיים שעולים הרבה מאוד כסף. במקום זה פלח וסקור, גלה ופעל בהתאם. התוצאות יבואו מיד.

לפרטים נוספים: http://simplem.co.il

 

שמי רועי קיש ואני המייסד של חברת שיווק פשוט. שיווק פשוט הוקמה לפני כשנתיים מתוך הצורך לחלוק את הידע השיווקי הרב שצברתי במהלך השנים כמנהל שיווק ומזכ"ל ארגון. ראיתי שההכשרה שלי בתחום, והנסיון הרב, נותנים לי הבנה נרחבת ויחודית של האלמנטיים השיווקיים בעסק ואני החלטתי שאני רוצה "להעביר את זה הלאה" ולעזור לאנשים אחרים להצליח בעסקים שלהם, להביא יותר לקוחות ולעשות יותר כסף.


 


השם שיווק פשוט לא נבחר במקרה. אני מאמין בכך שכל הדברים הם פשוטים מאוד. ברגע שאתה מבין אותם, ואני בעד לפשט את נושא השיווק לרמת המילים הפשוטות, שלאחר הבנתן, יבואו מעשים פשוטים ויעילים, שיביאו להצלחה גדולה. לצערי גילתי עם השנים שהרבה אנשים טובים, עם רעיונות טובים ומוצרים טובים, לא הצליחו "להמריא" כלכלית מהסיבה הפשוטה שהם לא ידעו איך למתג, לקדם, לשווק, ליחצן ולמכור את המוצר שלהם או את עצמם.



אני בא לומר שזה אפשרי. תמיד. רק צריך להיות מוכנים להקשיב ולהבין שבזכות מס' פעולות שיווקיות שנעשות נכון, אתה יכול להגיע לרמה גבוהה יותר וטובה יותר של מכירות. אני אעשה הכל כדי להביא אותך לשם.


נייד: 052-8991046  |  אתר: www.simplem.co.il


 


 






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב