דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שקר הסבל - תקשור קוד הקיום דרך השפע עבורך 

מאת    [ 05/05/2010 ]

מילים במאמר: 1115   [ נצפה 2439 פעמים ]

קוד הקיום מוסר: באדם טמון חופש בחירה מתוך רצון חופשי שמגיע מהתשוקה לחיים שהיא כוח החיות הטמונה באדם.
הבחירה בין רגש מסופק שהפעיל את חופש הבחירה באדם, לבין רגש מתוסכל המגיע באדם מתוך חוסר בחירה חופשית מפעיל מחשבות טורדניות למצוא פתרונות לכעס.
מגיל 3 האדם הוא בר דעת מפני שטמונה בו העוצמה והכוח להחליט גם במחיר של "השפלה, נידוי, ביזוי" מצד החברה.
יש לאדם את הכוח את חופש הבחירה להחליט איך הוא יפעל מתוך כוח החיות בכל רגע נתון.
האדם החופשי יבחר בתשוקה להישאר ברצון החופשי ומשם ידע לנצל את חופש הבחירה שהוא בר דעת (המחשבה) מתוך שמחה פנימית, יישאר נאמן לרצונותיו, לאמת שבו, לממש את טוב הלב והאהבה העצמית.
האדם האחר שבתוך האדם החופשי, האדם "הנכשל", הוא החלק בתוך האדם החופשי שהחליט בגיל 3 להיות "קורבן" לנסיבות חיים ואנשים.
לאדם "הנכשל" הרבה יותר נוח בהפוך על הפוך, שווה לאדם הנכשל להיות "קורבן" לנסיבות חיים ואנשים, האדם "הנכשל" משחק את משחק כוח ומעמד החברתי, בהפוך על הפוך, לכן הסבל שלו שקרי.

קוד הקיום מוסר: חופש בחירה = האדם מגיע להתפתחות ולוקח את הסבל ואת המאמץ, רואה ונוכח לעצמות וליכולות שיש בו לסבול ודרך זה יאמץ את העצמות והיכולת המושקעות בסבל כדי להתפתח לחופש מושלם, האדם ייראה שמהיום שהוא מכיר את עצמו הוא שיחק את "משחק הסבל", רצה והיה סקרן לאמת, לדעת את האמת.
היה לאדם רע וקשה עם מה שהוא ראה ופגש וניסה בכל דרך אפשרית להיפטר מהמחשבות הטורדניות, אבל כאילו לא הצליח, כן הניע אותו, הרצון לחיות, התשוקה לחיים האמיתית הייתה חזקה מהאדם "הנכשל" שבו ומשם שבחר לצאת להתפתחות אישית, עמוק בתוכו האדם ידע שיש לו חופש בחירה, האדם ידע שעכשיו זה הזמן, למרות שהוא ניסה ונכשל, כאילו נכשל.
כשהאדם שם ספק אם אי פעם יצליח, כאן נכנסו הספקות של האדם הנכשל מול האדם החופשי והרוצה שבו, הספקות מגיעות מתוך המוח המתעתע, החלק החלש שבאדם החופשי, חזק - אותו מוח מתעתע שמעלה באדם את השאלה האם באמת זה קיים, מחשבות כמו: מה אני צריך לעשות כדי לממש את החופש שבתוכו כדי לנשום, מה נכון, מי אני, מה אני.
בנקודת הזמן הזאת האדם החופשי יבין שהסבל הוא שקר, אין סבל.
האדם יבין ויחווה שהמקום שבתוכו, האור שבו הוא הרבה יותר גבוה, יש בו כוח רצון והספקות בתוכו הם כלי הישרדות שלו כדי לא להתפתח לרגש הנקי וזאת כדי להישאר, להרגיש שייך לחלק בעולם התחרותי וההישגי שבתוכו, במקום לראות את העוצמה שבתוכו שהוא הרבה מעבר לכך, באדם החופשי טמון כוח רצון שמניע יכולות שהן בלתי נתפסות במוח פעיל של האדם הנכשל, נכשל ועדין ממשיך בהתפתחות, מטיל ספק על האושר שנמצא מתחת לאפו וממשיך לפצוע את עצמו עוד ועוד, מאמין לשקר של כל העולם החיצוני לו, עולם הכוח והמעמד.
העצב והסבל בזמן ההתפתחות נובעים כתוצאה מרוח החופש המתעוררת,בה האדם מבין איך פספס כל כך הרבה שנים, זמן, בחוסר אוטנטיות, העייפות, הלאות, הזמן היקר.

קוד הקיום מוסר: האדם "הנכשל" יכול להרוויח מיליונים וההקשר לאותם רווחים יהיו מתוך איך הוא נתפס בעיני החברה החיצונית ודרך זה בונה האדם הנכשל יחסים, מפני שיחסים זה מה שהאדם החופשי רוצה, מוכן בכל מקרה, בכל דרך, לקבל מחמאות, הערכה ומילה טובה ולזאת האדם הנכשל ייקרא "יחסים".
המחשבות הטורדניות הן ערפל שחור משחור על הדבר הכי מדהים, הרגש הגבוה, הבחירה החופשית של אדם הרוצה לממש את הייעוד של עצמו מתוך רצון חופשי, אדם המעיר את המודעות לאין סוף שבו, לאין סוף יכולות וחכמה מדהימות אשר רובצות בתוכו ומחכות לפרוץ החוצה.
האדם הנכשל מבזבז כספים וזמן יקר כשהאושר מתחת לאף. סבל, מאמץ, עצבות, כשבכל רגע האדם החופשי שבו יכול לקום ולהחליט שהוא אכן חופשי , אולי לא היה לאדם את האומץ לומר: ברגע זה אני מחליט ובוחר מתוך בחירה חופשית להישאר במחשבות הטורדניות, בסבל, אני משחק את המשחק של מה חושבים עלי כדי להגיע ליחסים דרך חזק, יודע, אמיץ...האדם יודע מה נכון ולא נכון, מיליוני מחשבות פנימיות המתעסקות כל הזמן בחיצוני, ומונעים מעצמו לראות את הקדושה הפנימית שקיימת בתוכו, על האדם החופשי לנטוש את החיצוני, כולל את האנשים החיצוניים המסמלים כוח ומעמד שקרי ולחזור לאדם עם כוח הרצון, יכולות ועוצמה, אדם אוטנטי, קרוב לרצונות האמתיים חופשיים שבו והם יודעים מה נכון בשביל עצמו, שזה ההיפך מהחברה החיצונית אותה ניסה להרשים ומולה שיחק את משחק הסבל.

קוד הקיום מוסר: התפתחות תחת הכותרת - "לומר את האמת ורק את האמת בלבד ושככה יעזור לי אלוהים", תעיר את האדם החופשי לשים סימן שאלה על הכול, שם יגלה האדם החופשי עד איזו רמה השקר דבק בו, שהוא חי והשתתף מרצון ובחירה מזויפים בעולם תחרותי שבו רצה להיות בתפקיד של איש עסקים, מאמן, מורה, רופא ועוד תארים... אבל נולד כלום, הבל הבלים, האדם שיעיר את רוח החירות שבו ימצא שבעולם התחרותי בו הוא חי, הוא היה צריך ללמוד והתקיימה מצוקה רגשית, עד רמה כזאת היה חשוב לאדם הנכשל שבו מה יגידו עליו, איך הוא נתפס בעיני החברה החיצונית שהוא היה מוכן להישאר עם הכותרת של "התפקיד" גם במחיר של עוני רגשי וכלכלי, לא מסופק ונרגז.
האדם החופשי רוצה להגיע לאמת! יש לאדם בחירה חופשית להרוויח כסף גם במחיר של שטיפת כלים. לחיות מהרוח בלי תסכול ומתח, לחיות כאדם בינו לבין עצמו. לחיות את מהות היחסים בינו לבין עצמו, להתייחס ולקבל את עצמו ולכן במבחן התוצאה, יתקיים אושר עילאי: האדם החופשי יפסיק לסבול בשביל כותרת חברתית כדי להרגיש שייך ולשלם מחיר יקר באושר הרוחני ובאושר הפיזי, לאדם החופשי יש את כוח הרצון והעוצמות כדי לוותר על הכותרת .

קוד הקיום מוסר: האדם הנכשל רוצה כל כך לחיות בשקר, בסבל ולא לוותר על אגו גם במחיר של חוסר פרנסה, חוסר חופש פיזי לקבל שפע אין סופי, טובת ההנאה לשחק את המשחק, זה היה הסיפוק הרגשי "להרגיש שייך".
האדם החופשי חייב לראות ולהבין שהוא יכול, להאמין בעצמו שהוא יכול לראות את רוח השפע האין סופי, להסיר את הספקות כלפי עצמו, לאסוף הוכחות שהאדם החופשי שבו הוא טוב, ישר, אין בו טיפת רוע ואין לו כוונה לפגוע באף אחד, יהיה חשוב לעצמו מה הוא, האדם החופשי חושב על עצמו ולא אם האחר יחשוב שהוא רע או טוב.

מצפון:
קוד הקיום מוסר: שפיטה וביקורת עצמית וחיצונית, ווכחנות פנימית, תסכול, רגשות אשמה.
כשהאדם לא במהות האהבה העצמית יכה בו המצפון ויחטוף שפיטה וביקרות עצמית, רגשות אשמה, ווכחנות פנימית.
האדם הנכשל חסר יכולת לשקר לאורך זמן, כל דבר שיעשה בניגוד לאמת האדם החופשי שבו, או שיכשל ולא ירוויח, ייפול עסקית, הזוגיות לא תעבוד או שיצליח אבל יהיה ממורמר בדמות שופט ומבקר, מתעסק בחייהם של אחרים, מרכל, כוחני, לא משתתף, ציני, זועם ועוד.

קוד הקיום מוסר: המצפון (מצפן פנימי) שדורש אמת וחופש לרצון האמתי, כשהאדם יפעל בניגוד לרגש הנקי והטהור, הצלחתו תגיע דרך חיים קשים, סבל, שקרים, מניפולציות, פחדים, טעויות ועוד.

תסכול פנימי וספקות פנימיים הם איתות לכך שהאדם לא סומך ומאמין בעצמו והינו פועל בניגוד לרצון החופשי של עצמו.
קוד הקיום מוסר: על האדם לחזור למצפון שלו כלפי עצמו, לחיות את האמת שבו שהיא חופשייה בעלת רצון ובחירה חופשית.
כל סבל הוא סבל שמגיע מהרוח הפנימית אשר קיימת נושמת וחיה, יש לה שם: תשוקה ושמחה.
ראיית והכרה ברצונות התשוקה והשמחה שבאדם הם החיבור לאמת הפנימית.

פלטיאל אריה

מתוך קוד הקיום צמחה מתודולוגיה חדשנית ורבת עוצמה:
לחץ כאן להמשך פרטים: הדרכה בשיטת קוד הקיום



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב