דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלת כלה ב-500 שח - יש חיה כזאת 

מאת    [ 03/05/2010 ]

מילים במאמר: 674   [ נצפה 12843 פעמים ]

הנה הוא מתקרב ובא, היום המאושר בחייך. כבר דאגת לכל ההכנות, האולם, הצלם, ההזמנות וכל מה שמסביב, אך הדבר החשוב ביותר עדיין נמצא בסימן שאלה, שמלת הכלה. מי לא חלמה, כבר מגיל קטן, על שמלת הכלה המיוחדת שתפורה במיוחד בשבילה. הרי כולנו חלמנו איך אנו לובשות את שמלת הנסיכה הלבנה ואנו צועדות בשקיקה אל החופה, בעוד שכל האורחים עוצרים את נשימתם למראה השמלה המדהימה ביופיה.

אבל לצערנו, המציאות מכה בנו שוב ושוב. כיום בעקבות המסחור האדיר של תחום החתונה ובעיקר שמלות הכלה, דורשים מעצבים ותופרים בישראל מחירים גבוהים ביותר לשמלת החלומות שלנו. מעצבים רבים דורשים אלפי שקלים לשמלת כלה שלרוב אינה נשארת אצלנו וכן אינה בעלת שימוש מעבר לאירוע.

וכך, בשניה אחת חלומנו לחתונת החלומות מתמוגג, הרי הוצאה ממוצעת של 8,000 היא לא הוצאה הגיונית. הרי אם נחשוב לרגע, מה היינו יכולות לעשות בסכום הזה, פניינו היו מתמלאות באושר רב. אך עם זאת, רבות הנשים אשר בוחרות את ה"דרך הפשוטה" הדרך שבה רק צריך לשלם בשביל החלומות ולא לחפש את הדרך האחרת, אשר מציעה את החלומות במחיר הגיוני.

והשאלה היא, האם באמת ניתן לקנות שמלת כלה ב-500 ש"ח?

רבים יגידו, כן...אבל...

ה"אבל" הגדול עומד מרכיבים רבים, רבים יגידו לכם שניתן לרכוש שמלה פשוטה ולוותר על החלום, מצד אחר יגידו שניתן למצוא שמלות ביד שניה או ביד שרה וכו' עם זאת, תמיד ניתן למצוא שמלה לבנה בחנות לשמלות ערב, אך מן הסתם המחיר אף פעם לא נעצר ב-500 ש"ח ובגלל צבעה של השמלה המחיר עולה ועולה.

איך אפשר "לשבור את השוק" ועדיין להישאר בתקציב ההגיוני?

תאמינו לי משהו בכל נושא החתונה לא נראה לי הגיוני, לא צריך תואר ראשון בכלכלה או תואר בעיצוב אופנה, כדי להבין שמשהו בתעשייה הזאת לא פועל כשורה...

הסיפור שלי התחיל בשאיפה, שאיפה שניתן למצוא שמלה מדהימה במחיר מדהים עוד יותר. הלכתי לסלוני כלות, לחנויות יד שניה, לחנויות לשמלות ערב, אך אף מקום לא ענה על הדרישות שלי. כל מה שרציתי הוא להוכיח שזה אפשרי, אחרי הכל אין שום הגיון במחירים הללו.

אחרי סקר שוק מאוד מקיף ומעמיק וכן מאוד מייגע, הגעתי למסקנה שאת הפיתרון אני לא אצליח למצוא בישראל. בישראל המסחור סביב עיניין החתונה הפך למכונת כסף אשר מרשש זוגות רבים. לכן פניתי לחו"ל, הרי כולנו ראינו כיצד בחו"ל ובעיקר באמריקה ניתן למצוא שמלות במחירים מגוחכים וכן עם השתלטות סין על המסחר והתעשייה, ניתן למצוא פריטים רבים במחירים קטנים ביותר.

סין היא הפיתרון !

אחרי הכל, סיפורים רבים שמענו על אנשים שנסו לסין וחזרו עם זיופים מעולים במחירים מגוחכים. ומה יותר טוב מלקנות בסין, לקנות מסין באינטרנט.

כאישה אשר נמצאת ועוסקת בתחום האינטנט על בסיס יומי, פניתי לאתרים בחו"ל אשר מציעים פריטים למכירה ברשת, כמובן, שרוב הפריטים לרוב מיוצרים בסין או בהונג קונג וכאשר אנו רוצים לרכוש אותם בארץ אנו מקבלים אותם עם תוספת על תוספת של מס. דבר אשר מקפיץ את מחירו של הפריט ב-30 עד 40 אחוזים!

עם זאת קנייה באינטרנט, מורידה עליות ומאפשרת בחירה מעשרות אלפי פריטים, וכן אם שאלתן, ניתן למצוא שם גם שמלות כלה. אז התחלתי לבדוק ולראות והגעתי למבחר גדול ביותר של שמלות כלה, שמלות נפוחות, שמלות עם שיפון, שמלות תחרה ועוד שמלות בגזרות שונות. המבחר היה גדול פי כמה, מהמבחר שראיתי בארץ.

כאשר אני מזמינה את השמלה, אנו מזמינה אותה לפי המידות שלי!

כן, זה נשמע לא הגיוני, אך רבים מהמוכרים, מאפשרים לך למדוד את עצמך לפי הוראות מדוייקות ולהזמין שמלה לפי בחירתך ולפי המידות המדוייקות שלך. כך בקלות חסכנו את עיניין השמלה

אך השאלה הגדולה מה מחיר השמלה?

במסעי ברחבי הרשת ראיתי שמלות רבות, האתר המרכזי והאמין ביותר שראיתי הוא Ebay המפורסם, אחריו מצאתי אתרי נישה של שמלות כלה אך לדעתי איביי עוקף את כולם. ומה מחיר השמלה, תאמינו או לא, שמלה, לפי בחירתי, ממגוון רחב של שמלות מעלפות, שהמחיר כולל המשלוח לארצינו הקטנטונת, אינו עולה על 150-200 דולר!

כמובן, ניתן למצוא גם שמלות יקרות יותר עם זאת שמלות זולות יותר. העיקר לשבת, לחפש ולהזמין. מה שמאוד מיוחד באתרים הללו, ניתן להתיעץ, להזמין את השמלה עם שינויים, לפי גוונים מיוחדים וכך למצוא את שמלת החלומות שלך - במחיר שפוי.

השמלה שרכשתי, עלתה עם משלוח לארץ, רק 128 דולר!

שיהיה לכולן בהצלחה - והרבה מזל טוב!

 

 

לימודי הינו אתר לימודים מקיף המכיל מידע רב על מסלולי לימוד בישראל. באתר ניתן קבל מידע על תואר ראשון, תואר שני, מכללות, אוניברסיטאות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב