דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החשיבות בתחזוקת עמוד השדרה 

מאת    [ 03/05/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 3872 פעמים ]

תחזוקת עמוד השדרה היא אחת ההשקעות הבריאותיות החשובות ביותר שאתם יכולים להעניק לעצמכם. המכון האמריקאי לטיפול מונע אומר ש  60-80 מיליון אמריקאים או 8 מתוך 10 אנשים יסבלו בתקופת חייהם מכאבי גב או כאבי צוואר.

תחזוקה מתמשכת של עמוד השדרה ומערכת העצבים עולה הרבה פחות מהתיקון. הטיפול הכירופרקטי יעזור לכם להישאר אקטיביים וליהנות יותר מהחיים.

עקרונית, אם אתם מזניחים כל דבר שזקוק לתחזוקה אז תיווצר בעיה. בעיות נוצרות בשקט עד שמספיק נזק נוצר המפעיל את הסימפטום או המשבר. הבעיה היא שיתכן והמשבר או הסימפטום לא יקרה עד שנזק משמעותי או תמידי יקרה.

כדוגמא בואו ניקח מכוניתנו. אם מעולם לא פתחתם את מכסה המנוע של מכוניתכם כדי לתחזק את המנוע, אז מה יקרה? בעיות תיווצרנה, כמובן. היא מתמשכת עד שמשבר או סימפטום יקרו. במכונית, יש לנו אורות אדומים המזהירים אותנו כאשר יש לנו בעיות כדי שנוכל לתקן אותם לפני המשבר או הסימפטומים. אם הבלמים מתבלים, אור אדום יידלק כדי להזהיר אותנו שעלינו לתקנם. בגוף האדם אין אורות אזהרה אדומים. בעיות נוצרות בשקט עד שמספיק נזק מצטבר היוצר סימפטום. הסימפטום הוא תוצאות הבעיה שהתמשכה זמן רב.

מחלת לב היא דוגמא טובה נוספת. אכילת מאכלים רווי שומן ידועה שסותמת את העורקים במשך הזמן. בעיה זו נקראת מחלת לב. אתם לא מרגישים את המחלה. אתם מרגישים את התקף הלב כאשר מחלה מספקת הצטברה. התקף הלב הוא הסימפטום או התוצאה של מחלת לב מתמשכת.

עמוד השדרה זקוק לתחזוקה מהלידה לשלמות עצבית מקסימאלית ולבריאות אופטימאלית. כאשר מזניחים אותו, נוצר יחס לקוי בין שתי חוליות שגורם ללחץ על המערכת העצבית = סובלוקסציה מפריעה לזרימה העצבית וכתוצאה גורמת לאי תפקוד של תאים או איברים. הסובלוקסציה היא בעיה שקטה. במשך הזמן, כשמספיק נזק נגרם לתאים, נוצרים משברים וסימפטומים.

הרבה אנשים הולכים לכירופרקטור כדי לתקן את בעיית הגב שלהם (סובלוקסציה) אבל חלק מהם לא מתחזק את עמוד השדרה אחרי התיקון. זה כמו אי פתיחת מכסה המנוע אחרי שתקנתם את המנוע בגלל שלא תחזקתם אותו מלכתחילה ! או לחזור לאכול מאכלים רווי שומן מבלי להתעמל אחרי התקף לב וניתוח מעקפים ! מניעה עולה הרבה פחות מתיקון !

לפני שאתם מתחזקים את עמוד השדרה שלכם אתם צריכים לוודא שהסובלוקסציות בעמוד השדרה שלכם תוקנו. כדי לוודא זאת שימו לב שהרופא שלכם בודק את מצבכם לפני ואחרי הטיפול (רנטגן, בדיקת יציבה וכו').

הסימפטומים הם לא אמת -מידה לתיקון סובלוקסציות. אם סובלוקסציות לא תוקנו, אתם פשוט תשלטו על הבעיה במקום לתחזק את התיקון.

תחזוק עמוד השדרה שלכם זה לא רק פעולה חכמה לבריאותכם, אלא היא חוסכת עלויות. כדי לתחזק את עמוד השדרה אתם זקוקים לשלושה דברים:

נוזלים שתו הרבה נוזלים, עדיפות למים, כדי לשמן את המפרקים. מחקרים מראים שזה מקטין את דלקת הפרקים.

תנועה התעמלות ומתיחות על משטח יציב מעלה את רמת הגמישות והתנועה. התעמלות על משטח לא יציב יכול לגרום לנזק במשך הזמן.

טיפולים טיפולים כירופרקטים הם חובה כדי להעניק יחס נכון של החוליות ליציבות, תנועה וגמישות.

אתם לא יכולים להשיג תחזוקה אופטימאלית של עמוד השדרה ללא טיפולים כירופרקטים.

התחלו את תחזוקת עמוד השדרה של ילדיכם ותחזקו את עמוד השדרה שלכם במשך כל חייכם, כך שאתם יכולים להבטיח יותר תפקוד אופטימאלי ובריאות פוטנציאלית. תבלו את עתידכם בפעילות שאתם אוהבים במקום להלחם בנזקים ובניוונים.

ד"ר תלחמי, בעל תואר ד"ר לכירופרקטיקה מ- West Life Chiropractic College בקליפורניה. התמחותו הממוקדת של ד"ר תלחמי לאורך כ- 15 שנה בבריאות עמוד השדרה, ביציבה ובמערכת העצבים, לצד חזונו העצמתי לשינוי מודעות המטופל לחייו ולבריאותו, מביאים את מרכז הכירופרקטיקה לבריאות מושלמת מיסודו, למרכז הכירופרקטיקה המתקדם ביותר במזרח התיכון. http://www.spinalcare.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב