דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת סגנון קו צווארון של שמלה - חלק ב' 

מאת    [ 03/05/2010 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2498 פעמים ]

 

קו צווארון: מרובע

קו צווארון מרובע הוא כאשר גוף השמלה נפגש עם כתפיות שמלת הכלה או הערב בזווית של 90 מעלות. הקווים הנקיים של קו הצווארון המרובע יצרו מראה אלגנטי על כל סגנון שמלה ומתאים היטב לכלל הגזרות. ניתן לוותר על הכתפיות ולעשות שמלה סטרפלס.

קו צווארון:  מתחת לכתף

שמלות כלה בעלות סגנון זה עושות בדיוק מה שהוא מתאר וזה להיות תלויות מתחת לכתף. קו צווארון מקיף את הגוף שלך, עוטף מחוץ החלק העליון של הזרועות שלך, ממש מתחת לכתף. וריאציה של קו צווארון זה מוכרת בשם חיתוך דיוקן בגלל הדרך שבה נראת מסגרת הפנים שלך. מראה זה משתלב לעתים קרובות עם שרוולים ארוכים ככה שאת יכול להיות מכוסה אך גם להראות את הצוואר והכתפיים. זה נראה מאוד אלגנטי ללא שרוולים גם מכיוון שהוא מאפשר לך קו צווארון פתוח,ממש כמו בשמלת סטרפלס, אך גם מספק תמיכה עבור המחוך שלך.

קו צווארון: V

קו צווארון V מפיל את הצוואר למטה בצורת "V" בין הכתפיים. סגנון זה יכול לנוע בין נמוך מאד למעודן, תלוי באיזה חשיפה את מעוניינת ב שמלות ערב שלך. קו צווארון V מתאים לכל סוגי החזה גם המלא וגם הפחות מלא. קו V גבוה יכול להסתיר חזה מלא באופן נשי על ידי הדגשת הצורה הטבעית שלהם, תוך שמירה על כיסוים. לעומת זאת, נשים בעלות חזה קטן יכולות ללבוש חתך נמוך או להגדיר רוחב V שימשוך את תשומת הלב לחזה וליצור אשליה של חזה מלא יותר. קו צווארון V היא אפשרות טובה עבור כלל מכיוון שניתן להשתמש בה עם כל אורכי השרוול, מכתפיות ספגטי דקיקות ועד שרוולים ארוכים וכן כל דבר באמצע.

קו צווארון: סטרפלס

קו צווארון פשוט זה משתרע מבית שחי אחד למשנהו ללא התמיכה של רצועות. זה מראה קלאסי שניתן לשנות מעט בכך שנרים קצת את קו צווארון למעלה או נוריד למטה, תלוי איך את רוצה את צורת המחוך שלך. קו צווארון זה נראה הכי טוב על נשים בעלות זרועות מעוצבות שכן קו צווארון של שמלות סטרפלס מסב את תשומת הלב אופקית על פני הגוף העליון שלך, הכולל את הזרועות שלך והכתפיים.

קו צווארון:  סירה

קו צווארון הסירה מתחבר בקצוות של הכתפיים, משאיר קו צווארון ארוך מכתף אל כתף לאורך עצם הבריח. זה סגנון מלוטש היכול להיות סטרפלס או עם כל סוגי שרוולים או כתפיות. היא מתאימה במיוחד עבור נשים עם קו חזה גדול כיוון שהוא שואב את תשומת הלב עד הצוואר ואת עצם הבריח.

קו צווארון:  לולאה

בקו צווארון זה יש שתי רצועות שמתחברות מגוף השמלה לעורף הצוואר. יש אפשרויות רבות עם הלולאה, כפי שהיא יכולה להיות וריאציה של קו צווארון המרובע שבו הרצועות נמשכות מן המחוך אופקית, או שניתן יהיה לזווג אותו עם קו צווארון V להשגת מראה סקסי. קו צווארון זה הוא המתאימה ביותר עבור נשים בעלות פלג גוף עליון מעוצב שכן סגנון זה מושך תשומת לב לחלק העליון והכתפיים. אופיו של העיצוב הזה של הצוואר, אינו מאפשר שרוולים, כך שאם את מודעת לזרועותיך ורוצה  אותם מכוסה אז ייתכן שתרצי לבחור קו צווארון שונה. קו צווארון הלולאה מתאים היטב לכל סוגי סגנונות השמלות מהסגנון הדרמטי ועד סגנון העמוד המלוטש, לכן לא משנה איזה סגנון שמלה תבחרי, קו צווארון לולאה יתאים לו.

 


כותב מאמר זה הינו המנכ"ל של 
מיי דרסס- יבוא שמלות כלה וערב בעיצוב אישי

 
 



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב