דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הילינג 

מאת    [ 02/05/2010 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1813 פעמים ]

הילינג הוא ריפוי אנרגטי לבעיות מכל סוג, החל מבעיות פסיכולוגיות כגון חרדות וכלה במחלות פיזיות.
אנשים רבים נוהגים להגיד שלא כולם יכולים לעשות הילינג, אך הם טועים. כולם יכולים וכולם עושים הילינג, גם אם אין הם מודעים לכך. כאשר אנחנו חשים שמישהו צריך חיבוק ונענים לו - זהו הילינג. כאשר אם מנשקת את בנה "כדי שהכאב יעבור" - זה הילינג. להקשיב זה הילינג. גם מוזיקה היא הילינג.

בכל העולם וברוב התרבויות אנו עדים, לכך, שכבר אז השתמשו בריפוי במגע, הנחת הידיים או העברתם מעל לגוף הפיזי של המטופל, כל תרבות קראה לאותה אנרגיה בשם זה או אחר. האינדיאנים מכנים את האנרגיה בשם "אורנדה", ההודים מכנים את האנרגיה "פראנה" באסלאם מכנים את האנרגיה "בארקה",  ביהדות "רוח" או "אור" ובסין "צ'י".

כדי להבין מהו הילינג, חשוב לדעת כי כולנו עשויים מאנרגיה, שהיא למעשה הכול. כל דבר בעולם בנוי מתדרים (שדות אלקטרו-מגנטיים) ברמת דחיסות שונה, אשר הביטוי הנמוך ביותר שלהם הוא בצורת חומר.
כולנו מוקפים בשדה אנרגטי של תדרים אשר נקרא הילה. ההילה שלנו מורכבת מתדרים עדינים יותר, ברמת דחיסות גבוהה, ולכן איננו רואים אותה. גם המחשבות והרגשות שלנו הם אנרגיה. את האנרגיה הזאת אנו מקיימים ומשמרים. היא אינה נעלמת באוויר, אלא מקבלת ביטוי באישיותנו ובגופינו. מכאן האמרה הרווחת "מחשבה יוצרת מציאות".

אנרגיה ניתנת להתמרה ממצב למצב. תפקיד ההילר לזהות את צורך המטופל בהווה, להתחבר לתדר של ריפוי ולתעל את האנרגיה הקיימת לטובת המטופל. דרך ידיו ומצב התודעה שלו, ההילר מטפל בביטויים האנרגטיים של רגשות, מחשבות וכאבים פיזיים.

האנרגיה הזאת היא אלוהית, היא החיים בעצם. בחיבור שלנו אליה, מטיבים אנו להיות במגע לא רק עם עצמנו, אלא עם החיים עצמם. כשאיננו פתוחים להיות עם מה שקיים, אזור המגע שלנו עם החיים מצטמצם וכך בסופו של דבר נוצרות מחלות.

טבעה של אנרגיה זו היא של זרימה ותנועה, איננו צריכים לעשות דבר כדי להיות מוזנים על ידה. כפי שאנרגיה זו היא אלוהית, כך גם המקום בנו שפתוח לקלוט אותה הוא אלוהי.

המשמעות הטיפולית

מתישהו בחיינו, כולנו צמצמנו את קיומנו מול דבר מה שתפסנו כמהווה איום. במקום הזה של הצמצום, שמנו דפוס מסוים שיגן עלינו מלהימצא באותה סיטואציה מאיימת. הדפוס נותן הגנה אשלייתית למקום בנו שאומר " אני לא רוצה לחוות את זה יותר!" 

בחוויה של חוסר אונים זו, למדנו להקטין את שטח המגע שלנו עם הסיטואציה ולשים חוצץ ביננו לבין פחדינו. אך יחד עם זאת, צמצמנו תוך כדי עשייה זו את שטח המגע עם אנו עצמנו.

החלק בנו שבעבר היה פתוח לקלוט את אותה סיטואציה כעת חווה אותה כאיום קיומי ונסגר מולה. בנוסף לכך, המון אנרגיה מושקעת ומוזרמת למקום כדי לשמור אותו אטום. כך לא מתאפשר גם הזנה של אנרגיית החיים וגם לא ניקוז. נוצרת תקיעות אנרגטית ובמקום שאין בו תנועה מתפתח תחלואה.

בטיפול הילינג אנחנו מעוררים בעדינות את היכולת להיפתח חזרה לחיים, מה שהיה פתוח שב להיפתח.

אני מוכן לחוות את זה שוב.

 

 

 

אייל ארליך - מטפל הוליסטי


www.eyalerlich.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב