דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורסים והכשרות מקצועיות 

מאת    [ 02/05/2010 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 2298 פעמים ]

קורסים והכשרות מקצועיות:

ישנה הרגשה כי קורסים מקצועיים, הכשרות ולימודי הנדסאים נעלמו לכמה שנים מהמפה והיום ישנה חזרה לאותם הקורסים והלימודים אשר בסופו של דבר יכולים להבטיח תעסוקה עתידית. מספר מוסדות הרימו את הכפפה והם מתמחים במתן קורסים והכשרות מקצועיות, ובל נשכח את בתי הספר המתמחים בלימודי הנדסאים אשר משתפרים ומרחיבים את תוכניות הלימוד שמציעים. מוסדות אלו נועדו להבטיח כי גם החשמלאים, הטכנאים, הקבלנים, עובדי ענף התחבורה, ההנדסאים וקציני הביטחון של המחר יקבלו את ההכשרה המקצועית הטובה ביותר ויהיו בעלי מיומנות גבוהה, ידע רב וכלים פרקטיים ועדכניים.  

קצת על הקורסים המוצעים בתחום המקצועי:

קורס חשמלאי מוסמך - חשמלאי מוסמך עוסק בתכנון, פיקוח, התקנה ואחזקה של מתקני חשמל עד עוצמת זרם של A80 (מתח נמוך עד 1000V). קורס חשמלאי מוסמך מסמיך את בוגריו להתקין, לטפל ולפקח על מתקני חשמל בעלי מתח נמוך. כמו כן, מהווה הקורס הכנה לבחינות ההסמכה של משרד התמ"ת (המבחנים: תורת החשמל, מכונות חשמל, מתקני חשמל). הלימודים בקורס מהווים את כרטיס הכניסה לשלל עבודות בתחום החשמל ולהתקדמות בתחום.

קורס קבלני בניין (100) - קורס קבלני בניין (ענף ראשי 100) מקנה למשתתפים את הידע התיאורטי והמעשי הדרוש לשם הכשרתם של קבלני בניין המורשים לעסוק בבניית בתים פרטיים ומבני ציבור. בוגרי קורס קבלני בניין (קבלני 100) יוכרו כקבלנים מקצועיים על ידי משרד התמ"ת ויורשו להירשם אצל רשם הקבלנים. הקורס מקנה ידע הנדסי והניהולי הנדרש מקבלן בניין וכן הוא מהווה תנאי הכרחי לרישום הקבלנים ב"פנקס הקבלנים" בהתאם לתנאים שבחוק רישום קבלנים (תשכ"ט- 1969). הלימודים כוללים הרצאות פרונטאליות ופרויקט גמר מעשי.

קורס מנעולנות - קורס מנעולנות, כשמו כן הוא,  מכשיר אנשי מקצוע מהירים ואמינים, המופקדים על פריצת המנעולים כאשר אנו שוכחים את המפתח לבית או את הקוד לרכב. הלימודים בקורס מנעולנות כוללים תרגול מעשי רב והתמקצעות במספר רב של פריצות ומגוון סוגי מנעולים, המאפשר לבוגרים להשתלב באופן מיידי בשוק העבודה.


לימודי הנדסאים - הנדסאים הם אנשי המקצוע הנמצאים בשטח והמתווכים בין המהנדסים לבין העובדים המקצועיים בשטח. בתי הספר להנדסאים הולכים וגדלים ומספר המגמות בהם עולה בעקבות ההתפתחות המואצת בשלל תחומים טכנולגיים בהם מכונות, הנדסה אזרחית, אלקטרוניקה, חשמל, טכנולוגיית מים ועוד אשר יוצרים ביקוש לכוח אדם מיומן ובקיא המסוגל להתמודד עם הטיפול, האחזקה והתפעול של המכשור והטכנולוגיה החדישה בכל תחום.

למידע נוסף על מגוון תוכניות הלימוד המקצועיות והקורסים המקצועיים כנסו לאתר קורס.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נועגים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב