דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער ללא כאב בטכנולוגיית SHR 

מאת    [ 01/05/2010 ]

מילים במאמר: 677   [ נצפה 3817 פעמים ]

מהי טכנולוגיית SHR ובמה ייחודה?

 

מקור אור רב עוצמה (AFT) רחב פס או לייזר דיודה הפועל בתדירות והספק ממוצע גבוהים ובאנרגיה נמוכה. אפיון הפרמטרים ויחסי הגומלין (האופטיים-ביולוגיים) של טכנולוגיית ה-SHR עם העור, מאפשרים את העברת האנרגיה האופטית דרך רקמת העור החיצונית (האפידרמיס) וספיגתה ברקמת העור הפנימי (דרמיס), תוך כדי חימום מבוקר ויעיל של אזור המטרה בשני אופנים: כללי ובררני.

 

בשל ייחודה, טכנולוגיית ה-SHR מאפשרת טיפולים בכל גווני העור, בהיר עד כהה, ללא מגבלה וברוב צבעי השערה בכל איזורי הגוף וזאת בניגוד לטכנולוגיות אחרות (IPL-LASER) המפיקות אנרגיות גבוהות והספקי שיא גבוהים, הגורמים לאי נוחות, כאב ומסכנים את עור המטופל על כל המשתמע מכך.

 

טכנולוגיית ה-SHR מאפשרת טיפול ללא כאב וללא תופעות לוואי. מטופלים מדווחים כי הטיפול נעים כמו מסאג' באבנים חמות וכ-80% מהמטופלים מדווחים כי הם נרדמים במהלך טיפול באזורים גדולים.

 

בניגוד למכשירים מבוססים (IPL-LASER) הפועלים בקצב איטי ומסורבל, טכנולוגיית ה-SHR מופעלת תוך כדי תנועה (In Motion) ובאופן דינמי, רציף ומהיר על גבי העור תוך כיסוי שטחים גדולים. זמן הטיפול הממוצע נמוך באופן משמעותי בהשוואה למכשירים קיימים – לא נדרש אלחוש או כל פעולה אחרת.

 

על-פי הניסיון, מספר הטיפולים משתנה מאדם לאדם ועומד על ממוצע של 10 טיפולים במרווחים של 3-12 שבועות תלוי בהתוויה הקלינית. התוצאות הקליניות של הסרת השיער נמצאו מרשימות ביותר!!!

 

הערה: מספר הטיפולים להסרת שיער בטכנולוגיית SHR משתנה מאדם לאדם, מאזור לאזור ולא כולל אזורים הורמונליים, נוער עד גיל 20, שיער לבן, בלונדיני, ג'ינג'י ושיער בהיר.

 

לטכנולוגיית ה-SHR יתרונות ברורים על פני טכנולוניות אחרות בטיפול באזורים הורמונאליים.

 

לפני תחילת תהליך הסרת השיער, עלינו לשאול את עצמנו מספר שאלות:

 

1. לאילו תוצאות עלינו לצפות?

2. לכמה טיפולים נזדקק וכמה זמן יארך התהליך?

3. האם הטיפול מתאים לנו?

תיאום ציפיות הוא קריטי להצלחת תהליך הסרת השיער. לפני תחילת הטיפול על המטפל והמטופל לשוחח ולבחון את כל ההיבטים שלוי על מנת למנוע עוגמת נפש ולהסב למטופל שביעות רצון. להסרת שיער בטכנולוניה מתקדמת יש הצלחה של 80%.

 

לפני תחילת הטיפול עליכם לדעת:

 

10 טיפולים בממוצע

על מנת להשיג את התוצאות המקסימליות, מספר הטיפולים הממוצע בתחום הסרת שיער בלייזר ינוע בין 6 ל-14 טיפולים, וישתנה מאדם לאדם בהתאם לאזור הטיפול.

 

נוער וצעירים

מספר הטיפולים הממוצע (6-14) אינו כולל טיפול בבני נוער עד גיל 20 . ההתפתחות ההורמונאלית בגיל זה מקשה על קביעת כמות הטיפולים מראש. כמובן שזו אינה סיבה להימנע מטיפול או אינדיקציה כי הטיפול לא יצליח.

 

אזורים הורמונאליים

ישנם שני אזורים הורמונאליים שכיחים אצל הגבר והאישה. אצל הגבר – איזור הגב העליון והכתפיים. אצל האישה – איזור הפנים. יתכן כי באזורים אלה אחוז ההצלחה יהיה נמוך יותר וידרש מטפר רב יותר של טיפולים. כמובן שזו אינה סיבה להימנע מטיפול או אינדיקציה כי הטיפול לא יצליח.

 

שיעור יתר ובעיות מיוחדות

שיעור יתר מצריך לעיתים בירור רפואי, וכן מספר רב יותר של טיפולים. יש לעדכן את המטופל על כך. במידה שיש עצם בולטת באזור המטופל, התוצאה תהיה מוגבלת. יחד עם זאת, טכנולוניית SHR נהנית מיתרון ברור באזורים אלה לעומת טכנולוניות אחרות.

 

שינויים הורמונאליים

שינויים הורמונאליים עלולים להפוך שיער פלומתי – בלתי נראה לעין – לשיער טרמינאלי (קבוע ובולט). שינויים אלה יכולים להיגרם בעקבות הריון, הזדקנות ונטילת תרופות. משמעות השינוי היא ששיער שהיה בלתי נראה, לפתע מופיע ובולט.

 

מי מתאים לטיפול?

על-פי מחקרים רפואיים, 10% מן המתאימים לטיפול הסרת שיער בטכנולוניה מתקדמת, לא יראו תוצאות משביעות רצון במהלך הטיפולים. לצערנו, לרפואה המודרנית אין הסבר לתופעה במקרים אלה. מאחר שהמחקרים נעשו ברובם על טיפולי לייזר, הסיבה טמונה ככל הנראה בהבדל שבין אדם לאדם ולא במכשיר.

 

על מנת לבדוק התאמה ניתן וגם מומלץ לקבל טיפול הדגמה בטכנולוגיה זו ולברר יעילות הטיפול באיזור המבוקש אצל המטופל

שוש לביא מנהלת המכון רוז קליניק - הסרת שיער בלייזר לתאים פגישת ייעוץ חינם 08-6513032




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב