דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רהיטי דורון BASIC השיקה אולם תצוגה בצומת בילו 

מאת    [ 01/05/2010 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 6932 פעמים ]

רשת רהיטי דורון BASIC הינה הרשת המובילה את תחום רהיטי הילדים והנוער בישראל, פתחה אולם תצוגה חדש במתחם הקניות החדש בצומת ביל"ו, בהשקעה מדווחת של 1.5 מיליון ש"ח.  

בימים אלה משלימה הרשת מהלך אסטרטגי בליבת העסק- במסגרתו החליפה את הקולקציות הקיימות בכלל הסניפים וקבעה את הקו עיצובי לתחום רהיטי הילדים והנוער לשנתיים הקרובות, בעיצוב ובמגוון הרהיטים המוצעים וכן בצבעי הרהיטים תוך התמקדות בצבעים בהירים המשלבים גווני צבעים פסטליים.

הסניף החדש של רשת רהיטי דורון BASIC במתחם החדש של צומת ביל"ו נמצא ברחוב המלך חסן השני 1 ומשתרע על שטח של  300 מ"ר. בסניף החדש מוצגים 13 חדרי ילדים ונוער מעוצבים בדגמים, בצבעים וגדלים שונים. ולראשונה בתחום מוצג  חדר קונספט ייחודי המשלב תאורה אולטרה סגולה ואקססוריז.

הסניף החדש בצומת ביל"ו עוצב על ידי המעצב ניצן הורוביץ (מעצב הבית של רהיטי דורון BASIC), בקונספט של חדרים מרווחים, מעוצבים ומודרניים, תוך שמירה על  קווים נקיים לצד שימושיות בציבעוניות מתאימה המשלבת בין צבעים בהירים וגיוונים פסטליים, אשר מבטאים את העוצמה ואת חדשנות של הרשת.

אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון: "פתיחת הסניף החדש בצומת ביל"ו ממשיכה את מגמת ההתרחבות של הרשת ומחזקת את הפריסה של הרשת באיזורי ביקוש גבוהים. אנו מזהים ביקוש גדול מאוד לרהיטי ילדים ונוער באזור הגאוגרפי של מתחם ביל"ו. הגעה של רהיטי דורון למתחם בביל"ו תגביר את התחרות ובכך תעלה את האטרקטיביות של המתחם כלפי כלל הלקוחות ובסופו של דבר מהתחרות כולם נהנים"

רשת רהיטי דורון הינה מהוותיקות בישראל ונוסדה בשנת 1949. הרשת מציעה מגוון גדול של רהיטים במחירים אטרקטיביים וכולל דילים לחדרים קומפלט בטווח מחירים החל מ- 1850 ש"ח לחדר הכולל: מיטה +מזרון, שולחן עבודה וארון. 

רהיטי דורון מעצבת ריהוט צעיר מעודכן ומגוון, המותאם לצרכי הלקוח, באיכות וגימור מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר. הכוללים בין השאר זמן אספקה מדוייק כבר בעת ההזמנה ואחריות לרהיטים לשלוש שנים! לחברה תפיסה אירופאית בעיצוב ותפיסה אמריקאית בשירות. כל זה תוך התאמה מלאה לצרכן הישראלי ולמאפיינים הייחודים של דירות ובתים בישראל.

לרהיטי דורון שמונה סניפים נוספים בפריסה ארצית: ר"ג, ירושלים, חיפה, נתניה, ראשל"צ, אשדוד, עפולה ובאר-שבע. לאתר החברה -   www.doron1949.co.il

לפרטים נוספים:  רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור. http://www.ronenhillel.co.il ומנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב