דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתחילים לעשות כסף באינטרנט (שווה הצצה) 

מאת    [ 30/04/2010 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2301 פעמים ]

 

כל הנושא של הצבת  יעדים משחק את התפקיד החזק ביותר בכך הנוגע ל-כסף באינטרנט. למעשה, אם אין לנו הגדרה ברורה של לאן אנחנו הולכים ואיך אנחנו הולכים לעשות את זה, אנחנו נמצאים במקום ממש לא טוב.

אחד מהכלים היותר טובים שאני מכיר להצבה של יעדים, זה לקחת דף חלק ולכתוב עליו לאן אנחנו רוצים להגיע עם העסק בחלק העליון של הדף, ובהמשך לחלק את כל הגורמים שיוכלו לעזור לנו להגיע אל אותו היעד.

את אותו הדף מומלץ לשים מול העיניים כשאנחנו עובדים, כך נוכל להיות מפוקסים תמיד לאן אנחנו רוצים לצעוד ואיך אנחנו מגיעים לשם. כמו שאתם יודעים, האינטרנט יכול להיות דבר מאד מבלבל, בעיקר בנושא של לעשות כסף באינטרנט. תנסו לדמיין את עצמכם יושבים ומחפשים על הנושא הזה, כל סוגי העבודות של לעשות כסף מהיר, פשוט לא שוות את הזמן היקר שלכם- תאמינו לי.

הבעיה הגדולה היא, שרוב האנשים שמחפשים כבר על הנושא הזה, לא יודעים את האלטרנטיבה שעומדת מולם, הם חושבים שככה כל אותם אנשים מפורסמים שמדברים עליהם בטלוויזיה מרוויחים.

האמת היא ממש לא כזאת, אותם אנשים שעושים כסף, הם אנשים שהשקיעו הרבה מאד מזמנם ומכספם כדי שיוכלו ללמוד כמו שצריך את העסק, כדי שיוכלו להבין לעומק מה עומד מולם.

פה נכנסת השאלה של, "אז מה זה העסק?"

העסק הוא שיווק תוכניות שותפים לרוב, זהו נושא חזק ביותר בעולם ומתפתח בארץ, למעשה, הרבה פעמים אנחנו גורמים לבן אדם להרוויח כסף בעזרת פעולה שאנחנו אפילו לא מודעים למשמעות מאחוריה. למשל, אם נכנסתם לאתר ומלאתם פרטים, סביר מאד להניח שאותו אתר הרוויח כסף על הפעולה הקטנה הזאת- בזכותכם.

יש פה כמה דברים שאתם צריכים להסתכל עליהם, דבר ראשון, העסק הזה דורש הרבה לימודים, אתם לא יכולים יום אחד להגיד " אני עושה תוכניות שותפים", ולהיות עשירים יום אחרים (ממש לא!).

דבר שני, יכול להיות מאד שתתמודדו מול משהו שיכול להראות לכם מפחיד, מכיוון שאתם לא מכירים אותו. אני מתכוון למפחיד מבחינה טכנית, זאת המשוכה הראשונה והקשה ביותר לפי הראיה שלי, רוב האנשים נופלים שם ופונים לכל מיני שטויות אחרות כדי "להקל" על עצמם.

אז מה זה תוכניות שותפים בעצם?

תוכניות שותפים זאת פלטפורמה שיווקית שקיימת כבר שנים בעולם האמיתי, הרעיון הוא פשוט, השחקנים הם: בעל המוצר, חברת הקישור, משווק המוצר (אנחנו).

לדוגמא של עכשיו: בעל המוצר יצר ספר אינטרנטי שנמכר ברשת, הוא לא רוצה להשקיע את כספו בשיווק המוצר ומחליט להכניס תוכנית שותפים על המוצר שתתן למשווק 50 אחוז מהרווח על כל מכירה שהתבצעה על ידו (המשווק).

מכיוון שהוא לא רוצה להתעסק יותר מידי בחיפוש אחר אותם המשווקים כדי שיקדמו את המכירות, הוא פונה לחברת קישור שמחברת ביין השניים באופן אוטומטי.

המשווקים נחשפים לספר האלקטרוני של בעל העסק ומתחילים לשווק אותו בעזרת האתרים שלהם שנוגעים בנושא הספר. כעבור כמה ימים, מתחילים להיכנס מכירות לבעל העסק כשהוא מקבל את חלקו (50 אחוז) והמשווקים את החלק שלהם (50 אחוז). במקרה הספציפי הזה, מדובר בספר אלקטרוני כך שאין צורך בהחזקה של מלאי, הכול ממוחשב , כך שאין בעיה גם לתת עמלה גבוהה למשווקים.

לסיכום, כסף באינטרנט יש והרבה, החוכמה היא ללמוד איך למקסם את הרווחים שלכם ע"י רכישה של הידע המתאים. חשוב לציין שזה דורש מכם כוח רצון עז להצלחה והרבה פעמים גם וויתור על דברים אחרים, בהצלחה.

 

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב