דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מאמן כושר אישי 

מאת    [ 30/04/2010 ]

מילים במאמר: 308   [ נצפה 1876 פעמים ]

בשעה טובה ומוצלחת, הגעתם בכוחות עזים ולאחר מאמצים רבים להחלטה לא קלה והיא להתחיל להתאמן במועדון כושר. בחרתם מועדון כושר, קניתם נעלי ספורט במבצע ואתם סוף סוף מוכנים לכבוש בסערה את מכשירי הכושר. אבל... רגע, עצרו. האם אתם מבינים באימון גופני? האם אתם בטוחים שאתם יכולים לטפל בגופכם ולדאוג לו כראוי, או שאולי תעדיפו להשאיר זאת לאיש מקצוע...? ואם כן, אז כיצד תבחרו אותו?
הנה כמה טיפים לבחירת מאמן הכושר האישי שלכם -

1. מקצועיות - רשת מועדוני כושר אמינה ומקצועית תעסיק אך ורק מאמנים מקצועיים שעונים על הדרישות הנ"ל, כך שרישום לרשת גדולה ומוכרת יבטיח לכם שקט נפשי בבחירת המדריך.
2. מחיר - אימון כושר אישי בדרך כלל אינו זול, אבל יש להימנע מלבחור את המאמן על פי העלות שלו. איכות, כפי שכבר סיפרו לכם, לא מגיעה בזול, בטח לא האדם שאחראי לחיזוק, חיטוב ובריאות גופכם.
3. המלצות-כמו בכל תהליך הגיוני של קבלת החלטות, גם כאן נסו לגשש בקרב מתאמנים אחרים במועדון או אפילו ממאמנים אחרים לגבי המאמן ה"מועמד". אין כמו ללמוד מניסיון של מישהו אחר והמלצות חיוביות על המאמן איתו אתם חושביםת לעבוד יתקבלו תמיד ברצון.
4. כימיה ואמינות - הכימיה הראשונית חשובה מאוד ל"מערכת יחסים" פתוחה ונעימה ביניכם. כמו בכל מערכת יחסים גם העבודה עם המאמן מושתתת על יחסי אמון. לבניית מערכת יחסים שכזו צריך "קליק", איזו שהיא תחושת בטן לגבי המאמן.
5. גיוון - חשוב לעמוד על כך שהאימון יהיה מגוון ולא משעמם על מנת שתוכלו להתמיד בו לאורך זמן: שינוי מקום האימון, תרגילים שונים, מתן דגש על סוגים שונים של אימונים ועידוד אינסופי מהמאמן. חשוב להדגיש בפניו את האזורים הספציפיים בגופכם אותם חשוב לך לחטב.
6. קצת מאמן וקצת פסיכולוג - מקצועיות ומוניטין הם ללא ספק הדבר הראשון והמכריע לבחירה אבל המאמן האישי, זה שלצידו תמשיכו להזיע לאורך זמן, חייב להיות חבר אכפתי, קשוב בצורה בלתי רגילה לצרכים האישיים שלכם תוך שמירה על היעדים הספורטיביים הנכונים עבורכם.

הטיפים באדיבות הגב' תמי קיס, מנהלת מקצועית רשת מועדוני הכושר גרייט שייפ

גרייט שייפ היא רשת מועדוני כושר שהוקמה בשנת 1996, ומאז הלכה והתרחבה עד שהפכה לרשת מועדונים מובילה בפריסה ארצית. גרייט שייפ, בבעלות ירון סלע, אריק קרטן ואסף לנגי, מציעה למנוייה שילוב מנצח בין צוות מקצועי ומנוסה, ציוד מתקדם ומגוון שיעורי סטודיו ייחודיים, לבין אווירה חמה, נעימה ומשוחררת – וזו אחת הסיבות לכך שמועדוני הכושר של הרשת הם מקום שכיף להגיע אליו בכל אימון מחדש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב