דף הבית  >>

דברים שאפשר לעשות רק עם חברים

מאת    [ 29/04/2010 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 4023 פעמים ]

בין מירוץ הזמן של החיים, בין העבודה ללימודים, סידורים, זוגיות ומשפחה חשוב לפעמים לעצור ולקחת את הזמן לעצמיכם. ישנן הרבה דרכים לנוח קצת משגרת היום יום ולתת לעצמכם קצת זמן. זה יכול להיות בסוף שבוע, בחופש שלוקחים מהעבודה. זה יכול להיות עם המשפחה או הבן זוג וזה יכול להיות גם עם חברים. לצאת פעם בכמה זמן לחופשה או לסוף שבוע עם הבן זוג זה דבר נהדר, אבל אין כמו לבלות עם חברים ולהשתחרר באמת.

יש דברים שאפשר לעשות רק עם חברים. זה יכול להיות לקראת הערב, אחרי העבודה ואחרי יום עמוס במיוחד, כשאתם יוצאים לבלות עם חברה בבית קפה ומדברים ומוציאים כל מיני דברים שאפשר להגיד רק לחברה טובה. זה גם יכול להיות ערב עם כל החברות בבית של מישהי כשרואים סרט ביחד  ואוכלים ארוחת ערב. לי ולחברותיי ישנה מסורת שהתחלנו לא מזמן, אבל החלטנו שזה כל כך כיף שאנחנו פשוט חייבות לעשות את זה כל שנה, וכל השנה אנחנו מחכות לזה. פעם שנה באביב אנחנו יוצאים ביחד לחופשה, לפחות לשלושה ימים. כרגע אנחנו מסתפקות בחופשה בארץ (אולי בעתיד נחליט שאנחנו טסות לחוץ לארץ ביחד) ובכל פעם אנחנו נופשות לנו במקום אחר. לפני שנתיים נסענו לאילת ביום רביעי לבית מלון והיינו שם עד יום שבת. היה מצויין ונהננו כל כך. לא עשינו הרבה. בעיקר בטן גב בבריכה או בים, אבל קשקשנו כל כך הרבה וצחקנו עוד יותר.

שנה שעברה החלטנו שאנחנו מנסות סגנון שונה של אירוח, בדרך כלל רוב מקומות האירוח בצפון מתאימים יותר לזוגות או לחופשות רומנטיות מסוג זה  , אבל כאשר החלטנו להתחיל לחפש מקום נחמד גילינו שיש הרבה צימרים שדווקא מארחים משפחות וקבוצות. אחרי ששוטטנו הרבה באינטרנט, וגם חווינו לא הרבה ויכוחים מצאנו את המקום המושלם. צימר ברמת הגולן, מול נוף הכנרת, עם מקום לכולנו, ג'קוזי ענק ומהמם ובריכה פרטית יפהפיה. הגענו לצימר נרגשות ולא הספקנו לפרוק את הבגדים והתיקים וכבר כולנו היינו בבגד ים רק מחכות לצאת לבריכה או לטבול בג'קוזי. גם בחופשה זו בילינו את רוב היום שלנו בבריכה עם הרבה מאוד צחוקים וכשלא הינו בבריכה אכלנו או ישנו. כמו שחופשה צריכה להיות. הדבר הכי כיף בלצאת עם חברות הוא שאת יכולה להיות עצמך, להשתטות ולעשות מה שאת רוצה, בלי שתדאגי מה בן הזוג יחשוב או בלי ביקורת של המשפחה. בלי להתחשב באף אחד כי הוא מבוגר מידי או צעיר מידי ולא יכול לעשות את זה או את זה. כמובן שבערבים דאגנו גם לצאת למסעדות מצויינות שיש באיזור ובבוקר נהננו מארוחת הבוקר הנפלא שהגישה לנו בעלת הצימר. החלטנו שזה הרבה יותר שווה ממלון, ולכן השנה אחנו חוזרות בחופשה השנתית שלנו לצפון.

לפרטים נוספים הכנס לאתר של צופית צימרים - http://www.tzofit.co.il

מאמרים חדשים מומלצים:

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה