דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרכה אישית למציאת זוגיות - תקשור קוד הקיום דרך השפע עבורך 

מאת    [ 28/04/2010 ]

מילים במאמר: 687   [ נצפה 2632 פעמים ]

בכל התרבויות הזוגיות נתפסת כדבר השלם. גבר ואישה הם כמו היין והיאנג המשלימים זה את זה. זוגיות טובה נתפסת כמקור לתמיכה, עוצמה וצמיחה לכל אחד מהפרטים המהווים יחד את הישות הזוגית. מיליוני גברים ונשים בכל רחבי העולם עוסקים באופן נמרץ בחיפוש אחר זוגיות, חיפוש שהוליד אלפי יצירות ספרותיות, סרטים, שירי אהבה וגעגועים.
המחפשים, המגיעים מכל שכבות האוכלוסייה, מגיל עשרה ועד זקנה. בני עשרה מחפשים אהבה ראשונה, רבים מבני 25 ,30 כמהים להקים משפחה, גרושים ואלמנות בכל גיל רוצים ליצור זוגיות פרק ב' או ג', וצעירים מן המגזר הדתי לאומי, שם הולכת ורווחת תופעת הרווקות המאוחרת, שואפים להקים בית בישראל. כולם שותפים לאותו חיפוש מתסכל - "ביקשתיהו ולא מצאתיהו, קראתיו ולא ענני" כתוב בשיר השירים.
בהיעדר בן-זוג או בת-זוג הם חיים מתוך תחושה עזה של חסר. אנחנו פוגשים לא פעם אנשים נפלאים, שעוסקים במקצוע שהם אוהבים וזוכים להערכה על פועלם. אנשים שנהנים משפע כלכלי ומוקפים בני משפחה וחברים אוהבים. אלא שלמרות כל תנאי הפתיחה הללו, לעיתים קרובות נמצא מולנו אנשים, שלא חשים ממומשים או מוגשמים בחייהם. כיום, כשיותר ויותר אנשים נחשפים לערכו של אימון כדרך לגישור על הפער שבין הרצוי למצוי בכל תחום, מגיעים רבים להתאמן על יצירת זוגיות. מה קורה בהדרכה? בהדרכה מסתיים החיפוש. אנחנו כמהים למציאת זוגיות, או ליתר דיוק: יצירת זוגיות.
לא תמיד זה קורה בתוך תהליך ההדרכה, אולם הכלים הנרכשים מביאים לתוצאות בהמשך הדרך. כשלב ראשון בהדרכה תודעתית על פי קוד הקיום, האדם מתחבר לקוד הקיום, הוא מבין מי הוא באמת, מתחבר לטבעו האמיתי, חווה קבלה מלאה של מי שהוא, רואה את האמונות, שבולמות אותו בחיים, מזהה את הפחד הקיומי שלו, מתחבר אל הייחודיות שלו, ואל אותו צורך קיומי אישי, שמניע אותו קדימה. התהליך הזה יוצר קבלה עצמית ברמה גבוהה מאוד. כתוצאה מכך, האדם משחרר את התפיסה הקודמת, שהניעה אותו לחפש זוגיות כדי להשלים את עצמו. (אחרת הוא "לא שווה", "פגום", או "משהו לא בסדר" ). יצירת הזוגיות צומחת מתוך מקום של חופש בחירה. המשך התהליך של הדרכה תודעתית על פי קוד הקיום בהתייחס ליצירת זוגיות : ממש כמו יצירת מציאות בכל תחום אחר. אנו מתבוננים ויוצרים בהירות: מהו בדיוק הדבר שאותו אנחנו רוצים. לא נוכל למשוך לחיינו משהו שאין לנו בהירות לגביו. אנו בודקים האם יש משהו שעומד בינינו ובין יצירת זוגיות חדשה? אנו מתבוננים ביחסים שלנו עם כל הנושא של זוגיות, ובוחנים את מערכת האמונות והדעות שלנו, הקשורות למציאת בן-זוג, לגברים, לנשים, לחיים זוגיים. מי אני בתוך מערכת זוגית? אנחנו מזהים את קיומן של שיחות כגון "אני לא יודע מה אני רוצה" או "אני לא מספיק טובה כדי להיות נאהבת", או "אין לי מזל בנושא הזה", ועובדים על שינוי הקשרים ויצירת אמונות מקדמות.
הדרכה תודעתית על פי קוד הקיום מאפשרת לנו ליצור את עצמנו, כמי שמאמינים באמת ביכולתנו לאהוב ולהיות נאהבים. מתארת ל.- מתאמנת בת 30, שיצרה זוגיות באמצעות ההדרכה על פי קוד הקיום: "ברגע שהבנתי את עצמי והרגשתי נוח עם עצמי - לא הרגשתי מאוימת מגורם חיצוני, שייקח ממני משהו. הרגשתי נוח לאפשר לבנאדם אחר להתקרב אליי". לא פעם עלינו להשלים או לנקות מערכות יחסים, שלמרות שהסתיימו משכבר, הן אינן שלמות עבורנו. אנחנו נושאים איתנו משקעים של כאב, כעס, געגוע, או פחד, שעומדים בינינו ובין יצירת קשר חדש. בהתבוננות על מערכות יחסים מהעבר, באמצעות הכלים של קוד הקיום, אנחנו יכולים להביא חמלה אמיתית - כלפי עצמנו או כלפי שותפינו באותה מערכת יחסים, להגיע לקבלה של מה שאירע, ומהמקום הזה לנקות את משקעי העבר. עכשיו באמת אין דבר שיחצוץ בינינו לבין הגשמת החלום של יצירת זוגיות. הניקיון הזה, יחד התובנות החדשות שעלו בהדרכה, יוצרים בהירות ומאפשרים מיקוד במימוש המטרה. מתוך מיקוד זה נוצרת התכווננות של ממש, ובאמצעותה אנשים אכן מתחילים "למגנט", מושכים אל תוך חייהם בני-זוג או בנות-זוג, ומצליחים לממש את יצירת אותה זוגיות נכספת. זה קורה ממש באותם כלים של יצירת מציאות באשר היא, כאשר הבסיס הוא התודעה. ברגע שאדם יודע, שהפוקוס שלו הוא על יצירת זוגיות, והוא אומר לעצמו, ללא פקפוק, "זה אפשרי, ואני בדרך לממש את זה" - מרבית העבודה כבר נעשתה. ה"מגנוט" הזה נעשה אפשרי ואפקטיבי רק ברגע שלאנשים אין שיחות על עצמם. (אנשים שחיים מתוך שיפוטים, תלונות, פקפוקים ופחדים לגבי עצמם, זולתם והעולם סביבם - יעשו מאמצים שברוב המקרים יהיו עקרים). קוד הקיום מאפשר לאנשים להיות בתוך אותה תודעה שקטה, התואמת לתדר של היקום, שמאפשרת לברוא וליצור כל מציאות רצויה באשר היא. זוגיות או כל דבר אחר...
אנו מדריכי קוד הקיום, כאן כדי להדריך וללוות לדרך הקלה ביותר להשיג את המטרות ולממש את האינטרס האישי והצרכים שלך בכל תחומי החיים.
אנחנו כאן בכדי לעשות זאת בשמחה, תשוקה וסיפוק.
תהליך ההתפתחות על-פי קוד הקיום מתחיל בהתעוררות ובגילוי התכונות האמיתיות והעוצמות הטבועות בך מיום לידתך, גילוי מחודש של אותה תשוקת חיים שבזכותה הכול אפשרי,תהליך התעוררות זה מאפשר לך לבנות מחדש את אבני היסוד הפיזיות, הרגשיות והרוחניות של הנפש החופשית,
אבני יסוד אלו הן האהבה העצמית המשחררת את האדם מהתלות שהתפתחה בו כלפי הסובב אותו,
הוא אינו זקוק יותר לריצוי על-מנת להרגיש שייך.
בעזרת תרגול מעשי בחיי היום יום, האדם לומד להכיל את הרוח האין סופית שבה הכול אפשרי בתוך
העולם הפיזי היום יומי.
הנפש מתחילה לפעול מתוך נאמנות לחוקי החיים שלה, ומוציאה עצמה לפועל בדרך מקורית ומתחדשת- זאת היא דרך השפע האין סופית המאפשרת לאדם לחיות ולממש את כל מאווייו באופן מוחלט.
זאת צורת החיים  הנעלה ביותר אותה האדם יודע מלכתחילה ולה הוא מייחל.
 http://www.paltiel.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב