דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הליך גירושין 

מאת    [ 28/04/2010 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 2092 פעמים ]

במידה וקשר הנישואין שלכם הגיע למצב דברים בו, אינכם יכולים עוד, זאת כמובן לאחר שמבחינתכם עשיתם כל שיכולתם על מנת לתקן את המעוות, הרי שקיימת בפניכם האלטרנטיבה של פירוק התא המשפחתי תוך פנייה להליך של גירושין.

כן, יצוין כי, האלטרנטיבה של פירוק התא המשפחתי לובשת מספר פנים לגבי האופן שבו ניתן לעשות זאת. כלומר, קיימת אפשרות לפנות להליך של גירושין בדרך של הגשת תביעות גירושין וכן קיימת אפשרות לפנות להליך של גירושין בדרך של הסכמה תוך חתימה על הסכם גירושין אשר הסכמתם יחדיו על הוראותיו, אשר יסדירו את מערכת היחסים שלכם לאחר אותו הליך גירושין.

רבים האנשים שיעידו, שהאפשרות של פנייה להליך של גירושין תוך חתימה על הסכם גירושין אשר גובש על ידי שני הצדדים, הנה האפשרות הטובה ביותר מבחינתם, ולו רק בגלל שאפשרות זאת חסכה להם לא מעט מלחמות מיותרות אשר בסופו של יום פוגעות רק בילדים המשותפים.

רובם של המתגרשים, אף יעידו כי, פנייה להליך של גירושין בדרך של חתימה על הסכם גירושין, הנה אלטרנטיבה יעילה מאוד, משום שהיא חוסכת זמן רב וכסך רב, בעוד שלו היו פונים להליך של גירושין בדרך של הגשת תביעות גירושין, היו משיגים את אותן התוצאות שהשיגו בחתימה על הסכם גירושין, כך שלטעמם המלחמות הללו הן מיותרות בתכלית.

במידה ועומד מולכם צד אשר מעוניין לפנות להליך של גירושין ללא פשרות, תוך ניהולו בבתי המשפט ובבתי הדין, חשוב מאוד כי גם אתם תיערכו לכך מבעוד מועד, תוך שהנכם שוכרים את שירותיו של עורך דין אשר מומחה בענייני גירושין, על מנת שזה יוכל לסייע לכם לנהל את ההליך על הצד הטוב ביותר תוך מזעור הנזקים (עד כמה שניתן) אשר עלולים להיגרם לכם כתוצאה מאותו הליך גירושין.

הליך של גירושין לעיתים יכול להיות בעל השלכות הרות גורל בעבור מי מהצדדים, ועל כן, חשוב מרוד לא להיות שאנן ולהיות מוכן לכל מצב שלא יבוא. לעיתים אף, בנסיבות מסוימות,  יהיה נכון יותר וכדאי יותר להיות אותו אחד שיוזם את אותו הליך גירושין ועל כך ישנה תורה שלמה אשר תוכלו לקרוא אודותיה במסגרת אותו ביטוי אשר נקרא מרוץ הסמכויות.

על כן, לעיתים, ישנה חשיבות רבה לבניית אסטרטגיית גירושין, אשר תהא מגובה בראיות ובאסמכתאות אשר יוכלו, בבוא העת, לעמוד בנטל ההוכחה של עילות גירושין מוכרות בדין העברי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב