דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנה חדשה של APC מספקת תובנות על היחס בין מכונה וירטואלית לסביבה הפיזית 

מאת    [ 28/04/2010 ]

מילים במאמר: 655   [ נצפה 2814 פעמים ]

 

APC by Schneider Electric – המובילה  הגלובלית בשירותי הספק וקירור קריטיים משולבים, הציגה את האינטגרציה של Operations InfraStruxure עם Microsoft System Center Virtual Machine Manager, במטרה לאפשר ניהול  מלאי בלתי תלוי ביצרן, ניתוח בזמן אמת והמלצות לטיפול.

חבילת הניהול החדשה מבטיחה כי Virtual Machine Manager יהיה מודע להתראות ולאירועים קריטיים של תשתית פיזית, כולל הספק, קירור, אבטחה וסביבה, ויוכל לבצע פעולות מתקנות להעברת מכונות וירטואליות לאזורים תקינים  בתוך מרכז המחשבים.

 

"מבט כוללני על התשתית הפיזית מאפשר לחברות לנהל ולנטר סביבות IT ההולכות ונעשות מורכבות, כולל הפריסה וניהול של מכונות וירטואליות", אומר שמעון אברבנאל, מנכ"ל APC ישראל. "ללקוחות מיקרוסופט הפורסים אשכולות וירטואליים ומאמצים את ה- APC Pro Pack, יש עתה את התובנה ההכרחית על האופן בו המכונות הוירטואליות שלהם מתייחסות לשרתים פיזיים ולמקומם. ה- APC Pro Pack מעבירה אוטומטית מכונות וירטואליות לסביבות Host תקינות, ומאפשרת ללקוחות לשמור על הסכמי רמת שירות (SLA) שלהם".

 

Operations InfraStruxure משתלב Virtual Machine Manager לתוך מנהל המכונה הוירטואלית ע"י שימוש בקונקטור PRO Pack.

ה- APC Pro Pack משדך אירועים משכבת התשתית הפיזית עם מידע ממכונות מיקרוסופט הוירטואליות.  אינטגרציה זאת מתרגמת אירועים קריטיים בתשתית הפיזית לניתוח השפעות על השרת, ומזהה כיצד ישפיעו אירועים על מכונות ה- Host בסביבה וירטואלית. התוצאה היא ניתוח השפעות אשר יפעיל העברה של המכונות הוירטואליות ממחשבים תקולים אל שרתי Host תקינים.

 

Operations InfraStruxure הנו פונקציה של מערך תוכנת ניהול APC InfraStruxure, המקנה לחברות מבט הוליסטי על התשתית הפיזית של מרכז המחשבים שלהן, כולל ניטור מסורתי ובקרת הספק, קירור, אבטחה וסביבה; כמו גם סימולציה של חיזוי ומתיחת קיבולת, גיל ציוד ותקינותו, יעילות שימוש נוכחית והיסטורית בהספק (PUE), שימור באנרגיה ועלויות.

 

 Operations InfraStruxure מאפשר ניהול מלאי בלתי תלוי ביצרן, עם זיהוי כשלי ציוד בזמן אמת, מציג נתונים הנראים במתווה הפיזי של מרכז המחשבים, ומספק המלצות לאופן פתרון בעיות. בנוסף, מבט-עומק מבוסס מיקום מספק סקירה מובנית של אתרי מרכז מחשבים - ממבט גלובלי עד מקומי, ועד לרמת משאב יחיד, ומחשבון ה- PUE מספק מידע על ניצולת יומית של אנרגיה.

 

 

APC by Schneider Electric

APC by Schneider Electric היא מובילה גלובלית בשירותי הספק וקירור קריטיים, המספקת מוצרים מובילים בתעשייה, תוכנות ומערכות עבור יישומים לבית, למשרד, למרכזי מחשבים ולרצפות ייצור במפעלים.

כשהיא מגובה ע"י העוצמה, הניסיון והרשת הרחבה של שירותי הספק וקירור קריטיים של שניידר אלקטריק, APC מספקת  פתרונות מתוכננים היטב, מותקנים ומתוחזקים היטב, לאורך מחזור החיים של מרכז המחשבים.

דרך מחויבותה לחדשנות מספקת APC פתרונות חלוציים יעילי-אנרגיה עבור יישומים טכנולוגיים ותעשייתיים קריטיים.

ב- 2007 רכשה שניידר אלקטריק את APC ומיזגה אותה עם MGE UPS ליצירת יחידה עסקית שהכנסותיה ב- 2009 הסתכמו ב- 3 מיליארד יורו והעסיקה 12,000 עובדים ברחבי העולם.

שניידר אלקטריק העסיקה ב- 2008  כ- 114,000 עובדים ב- 100 ארצות בעולם, ומכירותיה הסתכמו ב- 18.3 מיליארד יורו.

פתרונות APC משווקים בישראל ע"י מפיצים תחת פעילות APC ישראל בניהולו של שמעון אברבנאל, וכוללים מערכות אל-פסק (UPS), יחידות קירור, מסדים (racks), תוכנות לאבטחה פיזית ותכנון וניהול, כולל  ארכיטקטורת InfrastruXure  - הפתרון המקיף והמשולב ביותר בתעשייה להספק, קירור וניהול.

בין לקוחות APC  בישראל עבורם יושמו פתרונות מלאים של  חדרי מחשב:  משרד הביטחון, בזק, בזק בינלאומי, IBM/XiV ,  Mellanox ,Cadence ועוד.

למידע נוסף: www.apc.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב