דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפעלה לימי הולדת-הכללים החשובים ביותר!! 

מאת    [ 27/04/2010 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2395 פעמים ]

מניסיון של 16 שנה בתור מפעיל בימי הולדת מכל הסוגים,לכל הגילאים ובכל המיגזרים,ריכזתי עבורכם מס' כללים חשובים שכדאי לקרוא בטרם תזמינו מפעיל ליום ההולדת של ילדיכם:

הפעלה לימי הולדת - אז והיום

ימי הולדת הם תמיד ימים מלאי שמחה. מקבלים המון ברכות מכל החברים והמשפחה, שלל מתנות, ואוכלים עוגות מתוקות. גולת הכותרת, כמובן, היא מסיבת יום ההולדת שאליה מזמינים את כל החברים והמשפחה וחוגגים יחד. פעם, כשאנשים היו מארגנים מסיבת יום הולדת העסק היה יחסית פשוט: היו אופים עוגה כושית עם סוכריות, מארגנים חבילה עוברת וסוגרים עניין. אבל היום לארגן יום הולדת זה מסובך יותר. גם הילדים וגם המבוגרים דורשים יותר ממשחק חברה מאולתר וכולם רוצים לארגן הפעלה לימי הולדת שתפתיע, תרגש ובעיקר תעשה הרבה כיף.

אפשרויות הפעלה לימי הולדת

 הפעלה לימי הולדת יכולה לבוא בשלל צורות וצבעים, תלוי בסוג האנשים והגילאים המגיעים לימי ההולדת. רצוי לבחור מישהו בעל נסיון של שנים ארוכות בביצוע הפעלה לימי הולדת לילדים ולילדים ברוחם. הנסיון של אותו מפעיל,ליצן,קוסם מאפשר להתאים הפעלה לימי הולדת בצורה מקצועית וטובה. בד"כ מפעיל טוב יודע "לקרוא" את הקהל בצורה מושלמת,ממש כמו שתקליטן קורא את הקהל בזמן חתונה למשל ויודע להתאים את המוסיקה בול לקהל היעד.אנחנו המפעילים המנוסים יודעים מה ילדים אוהבים, מה עובד אצלם ומה לא - וחשוב במיוחד - אנו יודעים להתאים את עצמנו לילדים.
ניתן לארגן הפעלה לימי הולדת המשלבת אלמנטים שונים שילדים אוהבים וגם המבוגרים נהנים מהם, בהנחייה של מנחה שהוא גם ליצן וגם קוסם והוא בעצם על תקן של סטנדאפיסט לילדיםממש ככה, שיגלגל אתכם מצחוק ויפתיע אתכם עם קסמים שלא מהעולם הזה. בכל הפעלה לימי הולדת משולבים משחקים חברתיים המעודדים את הילדים לשחק ביחד ולהנות, וכמובן, שיא ההפעלה הוא בטקס יום ההולדת עצמו בו מברכים הילדים את חתן או כלת השמחה, שרים שירי יום הולדת וחולקים יחד עוגה טעימה. הפעלת יום הולדת שכזו תשאיר את ילד יום ההולדת שמח ובעל הרגשה מיוחדת לשבועות ארוכים.

נסיון עשיר בארגון הפעלה לימי הולדת

יתרון נוסף שיש בתחום הפעלות לימי הולדת הוא הנסיון והמבחר העשיר של המפעיל עם כלי הפעלה נוספים ופחות שגרתיים כמו בובות מתנפחות, מתקנים מתנפחים יבשים ורטובים, פינות אוכל טעים כמו פופקורן, מכונת סוכר, פיתות בטאבון ועוד המון הפתעות. שילוב של אלמנטים אלו במסיבות יום ההולדת ישדרג אותה ויהפוך אותה לאירוע מיוחד וחגיגי אשר ידברו עליו עוד זמן רב לאחר שיסתיים. אנו בטוחים שעם הנסיון העשיר של המפעיל שייבחר על ידכם בתחום ימי ההולדת תוכלו לקבל חוויית מסיבה נעימה, כיפית ומיוחדת.

איך בוחרים מפעיל טוב? פשוט מאוד!!

כנסו לאתר האינטרנט שלו,צפו בהמלצות,תראו סרטונים עליו ועל הממליצים שלו,תראו עם אילו גופים הוא עבד,התקשרו אליהם! נסו להקשיב להתהלבות בקולו,תראו לילד שלכם את המפעיל אם הוא מתחבר אליו בכלל,קבלו המלצות מחברים.

אם אין את כל הנ"ל פשוט תמשיכו לחפש.

אם תרצו עוד המלצות לארגון יום ההולדת שלכם,תוכלו להכנס לפורום שלנו באתר או לדפי האטרקציות לימי הולדת שבאתרנו או לגלריית התמונות על מנת לקבל רעיונות נוספים.

שיהיה  המון מזל טוב.

מיקי

בהצלחה. מיקי דואק הכותב הינו מנהל חברת האירועים-חמישה בלונים-השכרת מתקנים מתנפחים והפקת אירועים. 052-2205454 www.5balonim.com info@5balonim.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב