דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ילדי האמת - תקשור קוד הקיום דרך השפע האין סופי עבורך. 

מאת    [ 27/04/2010 ]

מילים במאמר: 1993   [ נצפה 1863 פעמים ]

אהבת שקר וילדי אמת
קוד הקיום מוסר: יחסים מבוססים על רגש שבא מתוך טוב לב ואהבה = אהבת אמת, אהבה קסומה, בה בני האדם עושים אחד למען השני מתוך ראיית העצמי, ראייה שבה אין לאדם שאלות לגבי האהבה וטוב הלב שיש לו לתת והרצון הבלתי מתפשר לקבל, כדי לחיות ביחסי גומלין שמבוססים על אהבה אמתית.
ביחסים של אהבת אמת האדם שמח על מי ומה שהוא ויעשה הכול כדי ליצור שמחה אצל האחר. יבקש מהאחר יחסים אמתיים שבהם תהיה אפשרות לפתח את רגש האהבה עוד ועד כדי ליצור יחסי גן עדן.
קוד הקיום מוסר: באהבת אמת, האדם ישים את האחר לפני כל חומר, לפני כל רצון לפרש את האחר, לפני כל הבאת יידע או מידע לאחר.
האדם יבדוק בכל רגע ושנייה שהאחר נינוח וטוב לו. רצון האדם יהיה ליצור מרחב אמתי שאפשר לדבר על הכול כדי שיהיה נינוח וטוב ומתוך זה לגרום לאחר שמחה אמתית לחיות את החיים.
הבקשה של האדם מיום היוולדו לחיים שמחים, נינוחים ורגועים ומתוך הידיעה הפנימית הזאת האדם רוצה ליצור מערכות יחסים.
עם הידיעה הפנימית הזאת שהאדם רוצה אהבת אמת הוא נולד לעולם: נולד לעולם פיזי, חומרי, תחרותי והישגי.
העולם הפיזי, התחרותי וההישגי: עולם של פיתויים עולם שכלי לא רגשי, יודע, למדן, שקדן,חרוץ, המבין, בעל התארים, חתיך, יפה, דוגמן, מתלבש בצו האופנה, בעל ממון ורכוש, כובש, מלומד בתורה, מקיים מצוות תורה, נער הישיבה, רב, רבנית ועוד פיתויים של כוח ומעמד!!!
קוד הקיום מוסר: הרעיון להיוולד לעולם של פיתויים, לעמוד מול כל הפיתויים, לראות אותם ועדיין מתוך הרצון לאהבת אמת לראות ולדעת שאני יכול להיות כל אלה, אני יכול לחיות את עולם הפיתויים ולהיות מלך, אבל מה תכונות האופי שלי, מה יש בי שאני יכול להיות כל אלה. להכיר את עצמי שאני כל יכול ומתוך זה יש לי כל כך הרבה מה לתת לאחר.
כשהאדם יודע שהוא חרוץ, חכם, בעל תפיסה מהירה, אסטטי, נאמן, רחמן, מקבל, אמיץ, מסתפק במועט, חבר טוב, בעל הקשבה, אכפתי, מפנק, שמח ועוד, אז האדם יודע ואין לו צורך להוכיח את כל התכונות המדהימות שלו בפני אף אחד. האדם כבר כזה ואוהב את עצמי על כך.
כשאדם יודע שהוא כזה הוא לא יתעסק ביום יום להוכיח את מי שהוא, אלא יהיה לאדם את הרצון לחיות את כל התכונות המדהימות הללו, לממש אותם, להרגיש מלא ומסופק ולא יבזבז זמן במאמץ יום יומי להוכיח אותם.
השפה של האדם כלפי העולם תהיה שפה רגשית שלמה, שפה של אהבה, לראות את הצרכים של האחר ומתוך תכונות האופי המדהימות שלו לעזור, בלי הצורך של האישור מהאחר על זה שהאדם עזר לו, אלא מתוך הצורך לעזור כדי לעזור.
לעזור לו ולהיות בשבילו כדי שהאחר יתפתח לכיוון אהבה עצמית, האדם שם כדי לעורר אצל האחר תכונות רגשיות שקיימות בו והאחר רוצה לממש אותם בעולם החומר.
אדם שחי מתוך אהבת אמת יעזור לאחר לחשוף את מה שיש לו לתת לעולם, האדם אמור לדבר איתו ולהיות שם בשבילו אבל מתוך הידיעה המוחלטת שהאחר מדהים, שלם, יש לו את כל התשובות והאדם בסה"כ פלטפורמה להיעזר בה ולא יותר מזה.
קוד הקיום מוסר: בעולם של כוח ומעמד ההיפך קרה וזה האסון, האדם הפך את האחר לפלטפורמה להוכיח כמה הוא יודע יותר טוב מהאחר, למרות שהאדם חשב שהוא עוזר לאחר, בעצם האדם הפך את האחר להיות תלותי בו, מפני "שהאדם יודע" והאחר לא וכתוצאה מזה האדם גרם לאחר להטיל ספקות על היכולות האישיות שלו למצוא את התשובות בעצמו דרכו הוא.
בכל מקום בו האדם הגיע "כיודע, מחליט, מבין, חושב יותר טוב מהאחר", האדם גרם לאחר נזק, והפך את האחר לתלותי ולא יודע.
קוד הקיום מוסר: הרצון של האדם בעולם החומר לתת עצה, דעה, יידע מגיע מתוך רגש מסוים שהאדם מרגיש בפנים ורוצה לספק אותו...מה הוא אותו הרגש? בעולם של אהבה זה היה מתבטא במה שקרוי "פרץ של אהבה", שאותו האדם מבטא בעולם החומר, בעולם של כוח ומעמד, דרך השכל ובכך חוסם את הרגש לצאת החוצה. תאר לך שתיתן את העצה, הדעה, הידע שיש לך לתת לאחר מתוך אהבת אמת ותביע אותו מתוך אותו פרץ של אהבה רגשית?
אהבה...מילה ששגורה בפי כל. כמה פעמים שמעת את המשפט: אני אוהב אותך, אני אוהבת אותך?
בעולם של כוח ומעמד, בעולם תחרותי הישגי וכוחני אין למילה אהבה שום משמעות מאשר שקר אחד גדול.
לאהוב אדם על פי המהות של אהבת אמת, מרגיש כמו רטט בגוף, זרמים בלתי מוסברים, עילוי רוח ושמחה. אהבה על פי המהות אין בה פסיק של ציניות, כעס, רטינה, ביזוי, השפלה, שקר, התרחקות, בושה ועוד....
קוד הקיום מוסר: אהבה על פי המהות היא שהאדם רואה את הגדולה של האדם האחר, את הניצוץ האלוהי הקיומי שקיים בתוכו, האדם רואה עולם שלם של טוב לב, של אהבה, שמחה, רצון טוב, יכולות מדהימות, אמת, יושרה, שמחה, קבלה, אכפתיות, רחמנות, אומץ, שלווה ועוד.
אהבה על פי המהות זה שהאדם מעריך כל אדם מולו כפי שהוא מעריך את עצמו, האדם ייתן את כל כולו למען האחר כפי שהיה רוצה שייתנו לו, האדם יביא את הרטט, הזרם המדהים שעובר בתוך גופו לידי ביטוי ולא ירצה להיפרד מהאחר לשנייה.
לאהוב אדם על פי המהות זה לשים הכול על השולחן, כל רגש, כל מחשבה כל דבר ודבר בלי להסתיר שום דבר. על פי המהות אין אחד בלב אחד בפה. כל אי הבנה או אי הסכמה חלילה חייבים להיות מדוברים בנינוחות וברוגע.
קוד הקיום מוסר: אהבה בעולם השקר היא אהבה שמבוססת על אחד בלב אחד בפה. לחייך ולחבק את האחר כשהיחסים לא נקיים. לראות את האחר כפחות טוב, יודע, מבין, מסוגל ויכול מהאדם.
יחסי אהבה בעולם השקר הם יחסים אינטרסנטיים שליליים שמבוססים על כך שאחד יודע יותר טוב מהשני. חוסר אותנטיות רגשית שבה אחד רוצה לשתף אבל מפחד מהתגובה של השני ולא משתף את האחר על עצם הפחד.
אהבה בעולם השקרי, זה לראות שאחד חי את חייו כוחני, מחליט, יודע, מבין, זועם, כועס, עצוב, מסתגר ועוד, ולא לאמר לו את זה, כדי לא לפגוע בו וזה רק כיסוי מתוך פחד. זה כיסוי, מפני שבעצם זה שהאדם כאילו מפחד לאמר לאחר, זה אומר שכרגע האדם יודע יותר טוב מהאחר איך להתנהג, זה אומר שכרגע האדם בחר לחיות בשקר עם עצמו, שהאדם עדיין מכונן יחסים עם אדם אחר שאין לאדם את היכולת להיות פתוח עם האדם האחר.
זה אומר שהאדם מכונן יחסים עם אדם אחר שאותו הוא מחשיב יודע ומבין יותר או חלש ולא יודע ולו רק כדי להקים זוגיות שקרית, משפחה שקרית מתוך הרצון ליצור עוד ועוד חומר ומעמד. זה אומר שהאדם מכונן מערכת יחסים רגשית שמבוססת על נצלנות חומרית ולא יותר מזה.
לישון עם האויב?
חולקים מיטה זוגית
ובניכם תהום ספקות,
חשש, ציניות ואמת פעורת
חור חשוך של שבילי שקר,
מקננים במחשבותיכם.
קברתם במחשבותיכם אהבת אמת,
הקרבתם אותה ולא היה מלאך
שישלח ידו ויאמר:
השילו מעליכם מחשבות,
חכמה ודעת מהמקום הזה.
אין מלאך ואין אמת.
התפילה, הכמיהה למוות הנכסף,
הנשגב והאוהב,
המוות שבו תפגשו את אלוהים,
אלוהי אהבת אמת,
ממנו נפרדתם לשלום
ביום בריאתכם
לתוך מיטת שקרים,
בה פעורה תהום של ספקות,
חשש, והפחד הנורא.
עורגים לאהבה, נכספים למוות
יגאל את כולנו
ישיל גופנו הפיזי
ממראות השקר ויחזירנו לרוחנו,
רוח האמת.
לא יהיה מימוש
של האמת בעולם הזה,
כולנו מזויפים במהותנו
הפיזית
ואיך הרגש ישרוד אהבה?
בעולם של אהבה שקרית, האדם בוחר את בן, בת הזוג שלו מתוך נקודת פתיחה של יחסים לא אמתיים. האדם אומר את המילה אוהב יום ולילה, חושבים אותה יום ולילה והרוח שיוצאת עם המילה הזאת היא רוח מתה, אין בה חיים, אין בה שמחה, אין בה מלאות, אין בה אושר. הדבר היחיד שיש במילה אוהב על פי עולם השקר היא בקשה וכמיהה לאהבה אמתית, אולי אם האדם יאמר את המילה אוהב כל כך הרבה פעמים, בסוף זה ייקרה?
הוא פגש אותה בבר, במועדון, היא פגשה אותו דרך אתר שידוכים: מראש נפגשו שניים מלאים בחסכים רגשיים, שאיש מהם לא מכיר את תכונות האופי המדהימות של עצמו. או שמגיע נמוך יותר או שמגיע גבוה יותר. מראש אין גובה עניים ובמקום שאין גובה עניים יש שקר אחד גדול. יש אחד שיודע ואחד שלא יודע, יש חזק ויש חלש, יש מבין ולא מבין ומכאן יש תלות שכלית ולא רגשית.
אחד תלוי בשני מתוך חסכים וחסרים ולא מתוך לראות את הגדולה אחד של השני. במקום שבו שניים רואים את הגדולה אחד של השני ומתקיימים יחסים שבהם אחד גורם לשני שמחה אמתית על המזל הגדול שנקרה בדרכו על כך שהוא פגש את האדם הזה, אזי מתקיימת שם תלות רגשית אמתית שבאה מתוך הרצון לשמח ולהעצים את הצד השני השכם וערב.
קוד הקיום מוסר: אם האדם ייקח את הילד שלו כדוגמא: יראה ויחוש את מכלול הרגשות שהיו לו כשהילד שלו נולד. מה הרגיש? החוויה הרגשית שחווה שם? מה יצא מהאדם כשהוא החזיק את ילדו בפעם הראשונה בידיו? ייקח את מכלול הרגש כתוצאה מהחוויה, ובכל פעם שהאדם מדבר עם הילד שלו יגיע מאותו הרגש כדי לחוות את אותה חוויה, איך זה ייראה? איך ייראו היחסים של האדם עם הילד שלו? מה ייקרה שם ביחסים? לפני כל הציפיות של האדם מהילד, לפני שהאדם אמר "אני אחראי על הילד" ומתוך "האחראי" מייעץ, מעביר יידע ומידע שכלי, מחנך ועוד...
שהאדם יזכור איזה מלאות רגשית הילד סיפק לו מיום לידתו? מה מהות היחסים מול הילד, בבתולי, בטהור בנקי. אם האדם ינקה את השכל במהלך גידול הילד ויתמקד רק ברגש שיש לו כלפיו, האדם לא ירצה שום דבר אחר, חוץ מאשר מערכת יחסים עם הילד שלו. מערכת יחסים שמבוססת על אותו רגש ראשוני ובתולי.
קוד הקיום מוסר: בזוגיות, לא נעדיף את הבעל או את בן הזוג שלנו על פני ילדינו, אלא הפוך הוא, אנו נשתמש ברגשות המדהימים שלנו כלפי הילדים שלנו לכונן דרכם משפחה שמבוססת על אהבה ושמחה אמתית. כל זה נכון לפני שהעדפנו את בני/ בנות הזוג שלנו על הילדים שלנו. כל זה היה יכול להיות נכון לפני שמכרנו את הילדים שלנו, שדרכם הרגשנו אהבה ושמחה אמתית תמורת רדיפה אחר מערכת יחסים רגשית חומרית עם גבר ששום דבר, שום אהבה שהוא ייתן תתקרב ברמה כל שהיא לאותם רגשות מדהימים שאנו חווים מול הילדים שלנו.
אבל צורך האדם בחומר ובפיזי, בעולם התחרותי, הישגי וכוחני, האדם בחר במודע לכונן מערכת יחסים עם בן זוג, כאילו יחסי אהבת אמת אבל בעצם הם יחסים שמבוססים על שקר של חומר שתמורתו האדם מקריב את ילדיו.
קוד הקיום מוסר: ההורים עדים לכך שהילד נפגע מצעקות, מריבות, כעסים, ציניות, ספקות, השפלות וביזוי בתוך ביתו ועדיין כהורים אנו מעדיפים להישאר באותן רגשות של כעס מאשר לראות את האושר האמתי מתחת לאף שלנו, האושר הקטן או הגדול בפיזי שעומד מולנו בכל רגע נתון. אם ההורים ייראו את הילד באמת, אבל באמת הראשונית הבתולית, הטהורה, כהורים הם לא יתנו לשום דבר לצער אותו, ההורים יגנו עליו בחירוף נפש מפני כל תגובה צינית, העלבה או חוסר התחשבות, תמיד ההורים ישימו את הצרכים הרגשיים של ילדם מול עינם ולא את הצרכים הרגשיים והחומריים של עצמם, שממילא הצרכים הרגשיים שלהם כהורים מתמלאים מעצם היותו הילד שלהם.
תארו לכם מערכת יחסים עם הילד שלכם שבו כל היום אתם מהללים אותו ומשבחים אותו, על מי ומה שהוא, על מה שהוא בעצם היותו העניק לכם בחיים, על השמחה שהוא הכניס, על האושר העילאי. רק הבעת רגש במילים והילד לא יהיה זקוק לשום חומר. הוא יהיה מסופק כל כך רגשית, הוא יידע שהוא, שמעצם היותו הוא טוב, הוא מעניק חיים, הוא מעורר שמחה, התפעלות, מלאות, תשוקה לחיים. הוא יהיה שמחה ויפזר שמחה בכל מקום.
קוד הקיום מוסר: לא רק שההורים לא רואים אותו, ההורים מכניסים את הילד לתוך מעגל הסבל והופכים אותו להיות אחראי על הרגשות שלהם. הילד יהפוך להיות המפשר, שומר סוד, זה שאפשר להטיל עליו את האחריות לחיי השקר שהוריו בחרו, הילד יהפוך להיות עול, כאילו שבגללו, בגלל בקשות החומר שלו, אין להורים ברירה והם מקריבים את עצמם לטובת בן זוג שאיתו אין יחסי אהבת אמת.
האדם יעדיף להצדיק את בן הזוג כשבן הזוג רוצה שקט ומנוחה, שלא יפריעו לו כשהוא עסוק להביא משכורת הביתה, מאשר להקשיב לילד שזקוק לרגש של אהבה מבן הזוג ההורה של הילד. האדם ישקיט את בקשת הילד ליחסי אהבת אמת, כפי שהשתיק את הבקשה הלגיטימית של עצמו ליחסי אהבת אמת.
קוד הקיום מוסר: כך האדם מגדל את ילדיו שאותם הוא טוען שהוא כל כך אוהב, על מצע שילדיו אחראים וילדיו חייבים להבין את המצב הרגשי שלו.
האדם הפך את ילדיו להורים שלא היו לו, למורים ולמדריכים שלו, לשק החבטות שלו.
קוד הקיום מוסר: כך בני האדם מגדלים ילדים שיהפכו להיות מבוגרים, בלי להכיר עולם פנימי, עולם פנימי מדהים שההורה חווה דרכם ונתן להם להכיר, עולם פנימי של אהבה ורגש, של טוב לב ואהבה אין סופית.
בני האדם מגדלים ילדים עקרים מרגש, ילדים שחושבים פעמיים לפני שהם מבקשים אהבה מפני שהילדים כבר לא סומכים על הוריהם שייתנו להם אהבה לאחר הבגידה הגדולה שחוו מהוריהם.
פלטיאל אריה

אנו מדריכי קוד הקיום, כאן כדי להדריך וללוות לדרך הקלה ביותר להשיג את המטרות ולממש את האינטרס האישי והצרכים שלך בכל תחומי החיים. אנחנו כאן בכדי לעשות זאת בשמחה, תשוקה וסיפוק. תהליך ההתפתחות על-פי קוד הקיום מתחיל בהתעוררות ובגילוי התכונות האמיתיות והעוצמות הטבועות בך מיום לידתך, גילוי מחודש של אותה תשוקת חיים שבזכותה הכול אפשרי,תהליך התעוררות זה מאפשר לך לבנות מחדש את אבני היסוד הפיזיות, הרגשיות והרוחניות של הנפש החופשית, אבני יסוד אלו הן האהבה העצמית המשחררת את האדם מהתלות שהתפתחה בו כלפי הסובב אותו, הוא אינו זקוק יותר לריצוי על-מנת להרגיש שייך. בעזרת תרגול מעשי בחיי היום יום, האדם לומד להכיל את הרוח האין סופית שבה הכול אפשרי בתוך העולם הפיזי היום יומי. הנפש מתחילה לפעול מתוך נאמנות לחוקי החיים שלה, ומוציאה עצמה לפועל בדרך מקורית ומתחדשת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב